PS-Asko Salminen uusi piirinne käskyläinen
4 VASTAUSTA 60 LUKUKERTAA
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
OSAAMATON JOHTO27.9.2014 07:47 5
Ei näköjään hyväksy puolueensa tasa-arvoista oikeuden muakista kohtelua . Liekkö omien vaalitukeinsa toivossa puollustelee säätiötä, jonne tv ohjemna mukaan menee lyhentämättömänä jopa jäsenmaksut.
Puhumattakaan yhdistysasioista Hän maakunnan lehtiin kirkjoittaa todellista osaamattomuuttaan.
MINÄ HÄPEÄISIN OLLA PERUSSUOMLAINEN. SALIMEN NÄKÖJÄÄN PUOLLUSTAA LINJAA JOSSA IHMISTÄ JA PUOLUEENSA JÄSENILLÄ EI OLE PUHEOIKEUTTA.
ILKKAAN JA POHJALAISEEN ANTAMALLA HÖPINÖITÄ JOTKA LASKEE OMAN PUOLUEENSA KANNATUSTA ON TÖRKEÄÄ.
LUKEKAA ESIM ILKKA 25.9.2014 SIVU 4. LUVUN ON KIRJOITANUT TOIMITTAJA PIRJO RAUTIO JOKA TUNNETAAN JO EDELLISEN PUH JOHTAJAN "HYYSÄÄVISTÄ" KIRJOITUKSISTA.
HYVÄÄ TYÖTÄ OVAT PERSUT TEHNEET GALLUPIT LASKEE..
taitamatonta
ex-ps
3
380
Vastaukset 3
- luupä
Mistä noita nimiä saa selville? Itseänikin haluttaisi tietää eräiden nimimerkkien oikeat nimet.
- ärkkopee säätiöt
.
Entäs ärkkopee säätiöt
. - Anonyymi
onks hää enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121394
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.107519Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e100482Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410