eka kerta (itsetyydytys)

nina014

Joo oon "nuori tälle palstalle", mut oon miettinyt viimeaikoina että uskaltaisko sitä kokeilla itsetyydytystä :D Aattelin kuitenkin eka ettii vähän tietoo... Joten siis te 'tietäväiset': Millä suosittelette mun eka kokeilevan itsetyydytystä? Sormella? Nakilla? x) sellanen kapeempi kuitenki.. eli sormi??? Mitä suosittelette liukuvoiteeksi? Käykö esim pelkkä vaseliisi tms..? Mistä niitä saa ja miten voisin hankkia niitä ilman että äitini saa tietää? :D (siis eihän äiti nyt mitään sanois, mut ois se kyl aika noloo...

15

24910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki
    • Sari

kokeile tyynyä, se voisi olla hellävaraisin nautinnon antaja ensi kertalaiselle. Menet vaan mahallesi sängylle ja laitat pehmeän tyynyn pimppisi alle. Sitten kädet tyynyn alle / väliin ja hyväilet tyynyllä pimppia ja painelet sormilla apuna. Kandee kokeilla konkarinkin.

• Onc

Itsetyydytystä aloitellessa ei tarvitse välttämättä mitään liukuvoiteita! Paljon mielikuvituste kehiin.. Eli kuvittele jotain seksikästä ja kiihottavaa, niin kostut, etkä tarvitse mitään liukasteita! Sormella voit varovasti aloittaa, kun olet neitsyt niin yksi sormi ehkä riittääkin. Myös klitorista kannattaa räplätä, siinähän se ihanin kohta on ;)

• helttu

Uskalla ihmeessä koskea ja kiihoittaa itseäsi. Se on terveellistä ja ihanaa!
      Kannattaa ehdottomasti harrastaa masturbointia, ennen kuin rupea sukupuoliyhdyntöinin. Sitten tuntee kehonsa paremmin. Itse tietää parhaiten mikä teee hyvää itselle. Hyvä itsetyydytys on parempi kuin huono pano. Omilla käsillä on hyvä aloittaa. Sitten kun tietää, mitä jää "vaille" on helpompi valita itselleen lelua. Itsetyydytys on hyvää ja kaunista, se ei ota keltään mitään pois, antaa vain nautintoa.

- Osta jotain liukastusainetta apteekista tai hyvin varustellusta supermarketista (ei vaseliinia, vaan KY-Jelly, Glid tai vastaava. Niitä myydään vapaasti ilman ikärajaa, äitisi ei tiedä mitään).
      - Mene paikkaan, jossa sinulla on mukava olla, eikä kukaan näe eikä voi yllättää. Ota liukkari ja lasi vettä. Vedellä saat liukkarin taas liukkaaksi, jos se kuivahtaa. Riisuudu alasti.
      - Kosketa itseäsi eri paikkoihin tee itsellesi sitä, mikä tuntuu hyvälle, kiihottavalle ja ihanalle. Ole estoton! Nauti! Jos orgasmi tulee, niin ota se vastaan ja ota vielä toinen samanmoinen orkku!

• kokenut

Ohjeet tytölle:
      http://kettu.kossu.org/tekstit/tytto.html

Täältä muuten neuvoja kaikille ja fiksusti kirjoitettu:
      http://www.seksuaaliterveys.org/nuoret/nuoret_06.html

Keskustelupalstaa:
      http://www.saunalahti.fi/jarre/itforum/keskustelu/messages/2/2.php?1097249423

No, mikä susta on seksikästä, sulje silmät ja kuvittele...

Koklaa vaikka mukavan lämpöisellä ei kuumalla suihkulla... ja relaa.

• Perhostyttö_

Voihan sitä harrastaa, et sä ole siihen liian nuori. Oma käsi paras käsi pätee tässäkin. Mutta jos haluat muutakin niin nykyisin voi netistä tilata hyvin helposti pieniä hieromasauvoja (monella verkkofirmalla on hyvät esittelysivut, siellä kerrotaan koot jne., muistat vain valita tarpeeksi pienen). Suomalaisilla firmoilla on hyvät valikoimat ja ne voi tilata ihan tavallisen näköisissä paketeissa kotiisi tai lähimpään postiin. kotona voit sanoa että ne ovat vaikka joululahjoja.
      Pieni jellysauva on todella mukava ja aidon tuntuinen. Ja koska se on jellyä eli pehmeää ja notkeaa materiaalia, ei sillä satuta paikkoja. Oikeaa liukuvoidetta ja kortsuja voi tilata netistä myös, mutta kaupasta saa muutaman euron hintaan myös Natusanin vauvaöljyä, joka käy liukuvoiteesta. Se on parasta oikeiden, kalliimpien liukuvoiteiden jälkeen. Sitä voi myös hieroa ihoon ja se tekee siitä vaan kiinteämmän ja silkkisemmän! Ei tahraa tai tuoksu jne.

• kikura

joo ehdotan kans tyynyy mäkin oon ensi kertalainen enkä uskalla kertoo kellekkää, äiti väittää et se on sairaus..onko? no oon ite tyydyttäny peitolla meen kyljelle laitan peiton kulman jalkojen väliin ja
      sit liikun kiivaasti niinku yhdynnässä (en oo ollu mut niin) sit se rupee "kutittamaan" ja saan en tiiä voiks sitä kutsuu orkaks mut jotain siihen suuntaan... voisitteko te kokeneemmat vastata mullekkin= vioko sitä sanoa orkaksi? ja on ko itsetyydytys sairaus?

• Sari

Itsetyydytys ei ole mikään sairaus, se on täysin normaalia ja hyväksyttävää jopa vakituisessa parisuhteessakin. Olkaa huoleti ja masturboikaa rauhassa.

• toimistossa

Leveä haara-asento, niin että pillu on hyvin tuolissa kiinni. sitten ei tarvitse kuin pieni kynä pillun alle (siis ei housuihin vaan tuolille..). Vaikka mulla on farkut jalassa, niin on tuo kiihottunut, kostea pimpero on niin herkkä, että ei tarvitse kuin hieman pyörittää lantiota tuolilla kynän päällä näitä lueskellessa, ja tulee..

• Kahden tytön äiti

Ei ole mitään väärää tuottaa nautintoa itselleen. Minulla oli nuorena sama ongelma, kun kotona kaikki seksiin liittyvä oli rumaa. Onneksi salaa voi tehdä paljon.
      Naisihmisenä on hyvä, että opettelee tuntemaan itsensä ja löytää parhaimmat keinot kiihottua ja uskaltaa nauttia omasta seksuaalisuudestaan. Siitä on ehdottomasti hyötyä myöhemmin tulevassa parisuhteessakin.
      Et ole liian nuori itsetyydytyksen aloittamiseen, koska asia on jo alkanut kiinnostaa. On hienoa, että etenet näin, etkä lähde etsimään "oikeata" kokemusta. Sekin tulee sitten ajallaan, mutta älä kiirehdi.
      Minä hain nautintoni nuorena katselemalla salaa kiihottavia kuvia tai ohjelmia. Lukemalla ja jopa salakuuntelemalla isovanhempieni touhuilua sängyssä. Lisäksi käytin mummon hierontalaitetta, jolla hieroin makeita paikkoja päältäpäin. Nykyisin klitoriksen suihkuttaminen
      paineella on ehdottomasti ykkönen.
      Kun hierominen päältä alkaa kiihottaa riittävästi kostuu automaattisestikin, joten sen jälkeen voi kokeilla alussa varovasti jollakin puhdistetulla kapealla esineellä ja tarvittaessa vielä rasvan tai syljen kanssa (minä käytin aluksi kaardemummaputkiloa, kynttiläkin toimii ja tietysti omat sormet)VARO KUITENKIN KÄYTTÄMÄSTÄ MITÄÄN SÄRKYVÄÄ TAI PAIKKOJA VAHINGOITTAVAA ESINETTÄ!
      Suosittelen kuitenkin etsimään ensin nautinto-
      paikkoja päältä ja edetä sitten hiljalleen sisälle päin.
      Nauti elämästä ja itsestäsi ilman syyllisyyttä!
      Samaa toivon omillekkin tyttärilleni.

• Anonyymi

Ite tänää kokeilin ekaa kertaa. Kokeilin meijän vessan lattialla. Testasin ekaksi yhdellä sormella ja sen jälkeen yritin kahdella, mutta en pystynyt.Sain 1kerran orgasmin, aika tuntui pitkältä. Sattuu vielä alas mutta kyllä tästä toipuu! Oon 11v ja muuten jos kokeilet sormella niin kannattaa katsoa ettei kynnet ole liian pitkät. En käyttänyt liukuvoidetta vain vettä kannattaa käyttää vettä tai jotain liukuvoidetta.

• Anonyymi

Tosiasiassa olet runkkari äijä joka täällä kirjoitat.

• Anonyymi

Minä tyydytin itseni ensimmäistä kertaa kun olin 16, sain kerättyä rohkeutta sen verran että kysyin neuvoa äidin siskon mieheltä. Hän pyynnöstäni opetti minua koskemaan itseäni ja nuoli pimperoani kun pyysin monta kertaa, se oli elämäni ihanin orkku ja nyt olen jo yli 40 vuotias. Hän nuoli koko alapäätäni ja molempia reikiä pitkään ja ihanasti ja lopulta kun tuntui että minä räjähdän kappaleiksi hän työntyi tiukkaan pimppiini valtavan paksulla kikkelillä, ensimmäisellä työnnöllä sain ensimmäisen ja niin rajun orkun etten enää koskaan ole saanut lähellekkään samanlaista, kerkesin saada useita ihania orkkuja ennen kuin hän ruiskutti tahnansa minun pimppiin. Monesti miettinyt että pitäisikö joskus pyytää uusintaa

• Sinulla on miellyttävä muisto. Onneksi olkoon! 🌹👀

• Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

Sinulla on miellyttävä muisto. Onneksi olkoon! 🌹👀

Kyllä sillon aikoinaan minä ihansormin tein jasitten löysinkin kynttilän,ihan niitä perusvalkosia mitä kaikilla aina oli,sitä voi muotolla hyväksi ja siitäpä ne orkut sitte sainkin.
        Kyllä kaikkea muutakin kokeilin mutta oltava pyöreäpäinen muuten ei tunnu hyvältä!
        Keittiövälineissä oli aikoinaan hyviä millä tehdä tietyt kauhojen varret oli kuin siihen hommaan tehdyt ja vanhemmiten sellai puuronuija osottautu melkee kun aidoksi,rasvaa vaan piti laittaa paljon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2266
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      236
      2055
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1217
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1107
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      973
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe