Oletetaan nyt, että pidät ihmistä läpipaskana, ja karun kohtalon ansaitsevana.
Tuumin tuon ravivalmentajatapauksen yhteydessä, tietämättä nyt tarkemmin rikottiinko jotain (mahdollista) ilmoitusvelvollisuutta itse suunnitelmasta, vai avun kutsumisvelvollisuutta teon jo tapahduttua tms.
(Lisäksi, itse esimerkkiin liittymättä, katson että periaatteessa jokaisella aikuisella on oikeus päättää omasta elämästään, ja ainakin parantumattomasti sairaille tulisi mm. Benelux-maiden tapaan järjestää sopivat tropit viimeisen ratkaisun tekoon, ja miksei avustustakin, toki siihen itse halukkaiden lääkärien (ja ehkä hoitajien) taholta. Joidenkin lähteiden mukaan Benelux-maissa ollaan ehkä menty tässä jo hieman arveluttavankin pitkälle, mutta kun tuosta on näyttöä vain itse väitteen esittäjien taholta, niin en ota kantaa. Eikä liity itse esimerkkiin kuin noin periaatteellisella tasolla)
Itse en ole ihan varma, vaatisi lisätietoja tekijästä, hänen teoistaan jne., kuinka toimisin. Olen kosto on parasta kylmänä -tyyppiä. Syy ja seuraus...
Ilmoittaisitko pahimman vihamiehesi itsemurhasuunnitelmista?
Jos laki, tai jos ei
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291669Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321411
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321224Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541144- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904