Voin luetella etunimiä ja sukunimiä....

Arvoitus

Jos aiot tehdä sims perheen etkä tiedä minkä sukunimen ja etunimen antaisit niin täältä niitä tulee pitkä luettelo....Esim. kirjoitat tähän viestiin että haluat vaikka A:lla alkavia etunimiä suomeksi.. Niin minä niitä sitten luettelen paljon... Tai pitkiä sukunimiä enkuksi ym.....

17

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bingo

No pistä ny sit vaik liuta suomalaisten poikien nimiä tulemaan, ja suomalaisia vähä erikoisempia sukunimiä! :)

• Arvaa Kuka

En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja mutta ei kai se haittaa? tässä 20 mielestäni kivaa pojan nimeä: Jani,Tom,Osku,Ville,Alex,Robin,Antti,Veeti,Mikko,
        Teemu,Emil,Sam,Niko,Peter,Joachim,Juuso,Simo,
        Aleksis,Atte ja Elias

Tässä muutama sukunimi: Lindström, Harkema, Wathen, Vallenius ja Tuormala

• Bingo
        Arvaa Kuka kirjoitti:

En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja mutta ei kai se haittaa? tässä 20 mielestäni kivaa pojan nimeä: Jani,Tom,Osku,Ville,Alex,Robin,Antti,Veeti,Mikko,
        Teemu,Emil,Sam,Niko,Peter,Joachim,Juuso,Simo,
        Aleksis,Atte ja Elias

Tässä muutama sukunimi: Lindström, Harkema, Wathen, Vallenius ja Tuormala

...kiitosta vaan! :))

• Arvoitus

Aadolf,aapeli,Aapo,Aappo,aarne,Aarni,Aarno,Aaro,Aaron,Aarre,Aarto,Aatami,Aatos,Aatto,Aatu,Adam,Ahti,Aki,Akseli,Aku,Anttoni,Benjamin,Eero,Eetu,Einari,Eino,Elias,Ensio,Erkki,Fredrik,Hannu,Henri,Henrik,Heikki,Henry,hugo,Iiro,Into,Ismo,Joel,Joakim,Jesse,Jani,Jyrki,Johannes,Jarmo,Jonne,Janne,Jarkko,JonathanJoonas,Jouko,Juhani,Juuso,Kaapo,Kai,Kari,Keijo,Kimmo,Lauri,Markus,Mikael,Miikka,Miika,Martti,Matias,Mauri,Mika,Timo,Tero,Tuomo,TuomasNiko,Niklas,Teemu,Tomi,Tommi,Turo,Tuukka,Urpo,Uuno,Valtteri,Veikko,Vilho,Viljami,Vesa ym....

• EINARI!!!!

• Arvoitus

Nikula,Nurmoranta,Mönkäre,Lintilä,Kalakoski,Jaakkola,Sironen,Pimperi,Kitula,Koikkalainen,Kiri,Häiväoja,Immonen,Itkonen,Alpola,antikainen,Arajuuri,aronpuro,Pokela,Soinvirta,Sinervä,Tenhiälä,Säilynoja,Tulokas,Tuokko,Turakainen,Vallivaara,Vammelvuo,Ulmala,Vartia,Yliruusi,Väärä,Säynevirta,Niiniluoto,Nikkilä,Lintuniemi ym....

• Arvoitus
        lammas-jr kirjoitti:

EINARI!!!!

Näitkö että Einari oli tuossa listassani??????? Muuten te voitte itse ehdottaa hyviä nimiä jos vain haluatte... Minä rakastan Henna nimeä koska se on nimeni!!!!!!!

• Bingo
        Arvoitus kirjoitti:

Nikula,Nurmoranta,Mönkäre,Lintilä,Kalakoski,Jaakkola,Sironen,Pimperi,Kitula,Koikkalainen,Kiri,Häiväoja,Immonen,Itkonen,Alpola,antikainen,Arajuuri,aronpuro,Pokela,Soinvirta,Sinervä,Tenhiälä,Säilynoja,Tulokas,Tuokko,Turakainen,Vallivaara,Vammelvuo,Ulmala,Vartia,Yliruusi,Väärä,Säynevirta,Niiniluoto,Nikkilä,Lintuniemi ym....

Nurmoranta on aika hyvä ku ite asun Nurmos! xD

• Arvoitus kirjoitti:

Näitkö että Einari oli tuossa listassani??????? Muuten te voitte itse ehdottaa hyviä nimiä jos vain haluatte... Minä rakastan Henna nimeä koska se on nimeni!!!!!!!

Anteeksi Henna mutta listasi oli niin pitkä etten vaivautunut lukemaan :)

• Mortimer
        Bingo kirjoitti:

Täs on nyt vähän kaikenlaisii :D

Etunimet:
        Miehet: Markku Tom Tomi Tomppa David Matias Elias Charlie Brutus Chesar Kimi Kari Keijo
        Seppo Simo Sami Santtu Sakari Sakke Lauri Late Pekka Pena Riku Ossi Olli Oliver Richard
        Emil Eemeli Eero Tero Tuomo Tuomas Edward

Enempää en keksi...

Naiset: Miina Liisa Kaija Maija Saija Diana Bella
        Casandra Sanni Elvi Elisa Senni Elina Ellu Liz Lizzie Lis Lissie Hermiina Herbiina Henriikka Helmi Heidi Henna Hanna Susanna Suski Anniina Erika Eerika Suvi

Sukunimiä: Kallio Vuono Korpilampi Niemi Nieminen Suominen Karinen Kari Vesi Haapa Haapanen Tammi Tamminen Kuusi Kuusinen Mänty Mäntynen....

No siin oli nimiä....

• -Sunny-
        Bingo kirjoitti:

Mä asun Seinäjoella.:)

• Bingo
        -Sunny- kirjoitti:

Mä asun Seinäjoella.:)

No aika lähellä asustat :)

• haukansilmä

Tiestikö että tämmöinenkin sukunimi on olemassa

Siliämaa

Eikös ole kiva? =)

• Arvoitus

On kiva sukunimi. voitte pistää itse vielä lisää etu- ja sukunimejä....Enkä tiennyt tuota sukuniemeä kiitos kun kerroit!!!! :)

• Cevil
        Arvoitus kirjoitti:

On kiva sukunimi. voitte pistää itse vielä lisää etu- ja sukunimejä....Enkä tiennyt tuota sukuniemeä kiitos kun kerroit!!!! :)

Miksi juuri suomalaisia nimiä?
        Itse pidän ulkomaalaisista nimistä,kuten Elisabeth(joka on oma nimeni)Amélia,Siria,Eleanora(tuo taitaa kyllä olla suomalainen) mutta onhan näitä :)

Ps. Eevi on ihana tytön nimi ;)

• Arvoitus
        Cevil kirjoitti:

Miksi juuri suomalaisia nimiä?
        Itse pidän ulkomaalaisista nimistä,kuten Elisabeth(joka on oma nimeni)Amélia,Siria,Eleanora(tuo taitaa kyllä olla suomalainen) mutta onhan näitä :)

Ps. Eevi on ihana tytön nimi ;)

Sori sori sori!!!!!!!! Tietenkin saa laittaa ulkomaalaisia nimiä.. Itse tykkään Jessicasta ja Jenniferistä ja Elisabeth on myös tosi kiva nimi josta pidän.. Eli korjaan viestini. Saatte laittaa ihan minkä maalaisia etunimiä ja sukunimiä vaan ja vaikka lemmikkieläimesi nimen... Mun koiran nimi on Nessu ja mun thesims2 pelissä asuu yks Nessu... Ja sit mulla on tarustoja esim.Amor ja kaikkia muita jumalia ja jumalattaria.....

• Arvoitus

Princess Consuela(Lähde:Frendit ohjelma) Lalli,Nemo,Nino,Pekko,Vasili,Cisse,Krisse,Arimo,Ansu,Aase ym...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe