Hei! Haluaisin kysellä erästä asiaa täältä jos jollain olisi tietoa.
Minulla on yhteinen koira eksäni kanssa. Eron jälkeen päätimme
Siis pitää koiraa yhdessä. Silloin kun haimme koiran, luovutuspaperiin tuli
vain eksäni nimi, kun ei siihen saanut kahta laittaa.
Myöhemmin kuitenkin laitoimme myös minun nimeni omistajaksi kennelliittoon.
Haluaisin tietää, onko riitatilanteessa eksäni koiran ensisijainen omistaja, koska hänen
nimensä on ns alkuperäisessä paperissa? Eksäni kiristää minua usein koiralla ja asia
vaivaa minua..
Koiran omistajuus
Anonym56
2
117
Vastaukset
- Anonym56
Kukaan?
- ompa ikävä exä
Kysyppä asiaa vielä varmuuden vuoksi kennelliitolta..!
Minulle tosin kyllä kuulostaa puhtaasti sille että se on teidän molempien tasapuolisesti, koska ilmoititte siitä kennelliittoon asti, eli sen tiedot ovat päivittyneet virallisella tasolla. Tuo vanha omistus-paperin ei pitäisi merkata enää mitään koska siinä on vanhentunutta tietoa. Ei se sun exäs yritä kuin vaan huijata sua ihan tahallaan, että saisi kostettua sinulle omaa pahaa mieltään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362