Sperman luovuttaja etsinnässä!

SuuriToive

Hei!
Olemme kolmikymppinen naispari Oulun seudulta ja etsimme tervettä ja luotettavaa sperman luovuttajaa toteuttamaan pitkäaikaisen haaveemme perheenlisäksestä. Raskautuminen olisi tarkoitus hoitaa ns. muumimukimenetelmällä eli koti-inseminaatiolla. Toivomme, että olet käytettävissämme toivottuun tulokseen pääsyyn saakka, jonka jälkeen emme sitouta tai velvoita sinua mihinkään. Olemme olleet yhdessä jo vuosia ja olemme rekisteröineet parisuhteemme. Elämämme on myös muutenkin vakaalla pohjalla esim. töiden suhteen ja meillä on ennestään jo kouluikäinen lapsi. Jos olet valmis ja halukas auttamaan meitä ota rohkeasti yhteyttä!

[email protected]

14

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihihiii

      Hahahahah...hohohooaaaaahiiiiiiiiiiih...aaaahaha

    • VoinTullaPanee

      Kannataisko ottaa yhteyttä tuon asian suhteen johonki muuhun ku tähän helkkari suomi24:seen..... kas kun ette facebookkiin pistäny ilmotusta.... =)

    • Suuri kirves

      Kaikki lesbot pitäisi ajaa suomesta pois. Törkeää ja vielä julkisesti. Hyi helvetti.

    • 1+7=8

      Ajatuksena ajatus auttamisesta olisi ok, mutta kun ei tiedä koskaan, mitä n. 20 vuoden kuluttua kuuluisi oven takaa. Vaimo ja lapset olisivat varmaan myös vastaan, jos kuulisivat. Kannattaa varmaan kysellä irl-kavereilta, etenkin homokavereilta.

    • Ettäs tiedät

      Minähän en verisukuani jaa muuta kuin elämäni naisen kanssa.

    • kalevi22

      minä voin tulla mahti penikselläni siittämään sinut anaaliin ja miehesi poikapilluun. tae varma. 30millilitraa spermaa per sykäys.

    • pian isä

      Hei naispari! Tulen mielelläni teille luovuttamaan spermaani, jos annatte panna teitä molempia joka reikään. Minulla on tummat hiukset ja silmät. Sukujuureni tulevat Saksasta ja venjältä. Panemisiin! Tutiluu mothafukers!

    • ygfhfghfg

      Aivan kuin mies haluaisi lapsen, jota ei tule koskaan näkemään tai ainakaan kasvattamaan ja vielä minkä tahansa naisen kanssa. Lupauksesi ei myöskään poista keneltäkään velvollisuutta elatusmaksuihin.

      Jos olette hyvännäköinen pariskunta niin tarjotkaa ryhmäseksiä tai edes kunnon tukku rahaa niin saattaa alkaa joitain lyhytnäköisiä miehiä kiinnostamaan.

    • quokkasokka80

      Juurikin noista mahdollisista elatusmaksuista johtuen laskuttaisin 100000€ Jos sen maksatte niin voin tuon tehdä. Hieman tietoja musta - 190 cm/ 80kg suht atleettinen, äo joskus vuosia sitten lähellä 140, hyvin toimeentuleva, voisi jopa sanoa että varakas. 4 tervettä upeaa lasta jo tehtynä. Ja ihan komeakin olen jos katsotaan kuinka paljon nuorena oli naisia. Ikää löytyy 34 vuotta.

      s-posti - >
      quokkasokka(ät)suomi24.fi

      • Siittäjä29

        Älykkyytesi tuntuu liioiteltujakJK koska naiset ovat jo sähköpostinsa antaneet. Sinun postisi on turha, he odottavat tosimiehiltä vastauksis eivätkä varmaankaan lue palstan runkkareiden lässytyksiä. Voin omasta puolestani kertoa että olen siittänyt paljon ja kukaan ei ole koskaan maksujen perään kysellyt. Asian voi hoitaa anonyymisti.

        Jatkakaa lässytyksiä, itse siitän mahdollisimman paljon. HUOM: mahdollisimman paljon! Mutta ei koskaan suoraan vakoon (taudit). Itse olen testattu, myös kondomit. Spermani on haluttua.


    • ghkl

      naisilta perseet pystyyn ja päästetään sisään... ei tarvita välikäsiä... :)

    • aakim
    • laatu sperma

      Tsaako heittää naamalle?

    • Babymaker87

      Täältä saisi afrikkalasita laatu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe