Kun lataat tavaroita tai skinejä erimaalaisilta sim-sivuilta, niin onko lataaminen aina ilmaista? Eli kun esim.lataan hienon sohvan, ja parin viikon jälkeen tulee sit lasku?(sims 1)
Ja sit. Kun on ladannu, nii tuleeko se automaattisesti peliin?
Lataamisesta...
=======
3
272
Vastaukset
Jos sivulle ei tarvitse rekisteröityä niin se on ilmaista. Ja yleensä siin pitää antaa tietoja jos pitää maksaa. Ja kyl se lukee siäl jos maksaa. Ja tuskin laskut tulee parin viikon päästä.
- se olin minä
...vaan sinun tulee laittaa mitä sitten latasitkin niin oikeisiin kansioihin jotta tavarat ja muu krääsä tulisivat peliin.
- light
Lataa sim file maidin avulla niin tulee automaattisesti peliin :) Sim file maidin saat ladattua sivuilta: http://www.sipsisims.com/?page=tips
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227