Nolo loppu

Espoossakin?

5

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hih...

      Mihin tautiin SÄ dedaat ??

      • Jotain tuttua?

        Sky News kohtasi Leylandin hänen kotikylässään Burton Overyssä. Tapahtuma esitettiin Sky Newsillä tv-lähetyksessä torstaina. Leylandilta kysyttiin lähetyksessä, miksi hän lähettää viestejä.

        - Minulla on siihen oikeus, Leyland oli vastannut ohjelmassa.


    • Naurattaisi

      Toivoa sopii että se yksikin vetää pian viimeisen jiihaansa :)

    • ALAS SUOMISENSUURI

      Joo mutta Englannissa julkaistaan heti herjaajan nimi
      ja yleensä rikollisten nimet ja kuvat

      Tässä on kuva tästä englantilaisesta herjaajasta
      http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/madeleinemccann/11143446/Madeleine-McCann-Twitter-troll-death-Calls-for-public-inquiry-after-body-is-found.html


      SEN SIJAAN SUOMESSA PIILOTELLAAN NIMET JA JOPA KANSALLISUUS
      KUN HESARI JA YLE EIVÄT SUOJELE SUOMALAISIA

      Suomalaiset katujengien kohteena

      http://uutiset.perussuomalaiset.fi/katujengin-vakivalta-aalto-helsingissa-kohteina-suomalaiset-lapset-ja-nuoret/


      Rikoksiin syyllistyneet ovat 13-17-vuotiaita, uhrit puolestaan 10-18-vuotiaita sekä nuoria aikuisia. Teot on kohdistettu suomalaista syntyperää oleviin lapsiin ja nuoriin.

      Viestin mukaan ryöstö ei itsetarkoitus, vaan väkivalta, jonka nimenomainen tarkoitus on vahingoittaa. Poikkeuksellisen asiasta tekee se, että tekijät ovat jakaneet pisteitä toisilleen – niitä on saanut muun muassa siitä, jos on saanut uhrin lyötyä ensimmäisellä lyönnillä maahan. Pisteitä on kertynyt myös siitä, jos uhri on ollut mahdollisimman heikko tai arka. Tekoihin on liittynyt päähän potkimista ja pään päällä hyppimistä. Aseina on käytetty mm. pesäpallomailoja, jotka hankittu tähän tarkoitukseen.

      • jiiiiiihaaaaaa

        Jiiiiihaaaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe