Israelin ei tule tehdä mitään

Tsemppiä

myönnytyksiä, eikä suostua painostusen edessä.

"Palestiinalaisten" kanssa ei kuitenkaan pääse sopuun.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mann of Lieber

Onko se kuitenkin päin vastoin että "israelilaisten "kanssa ei pääse sopuun.

• 2+17

Israel tietää kyllä mitä tehdä ja mitä ei. Se osaa toimia,kuten pitääkin. Israel on oppinut puolustautumaan ja myöskin tottunut osakseen saamaan vihaan,kun se ei suostu enää tuhottavaksi vihollistensa toimesta.

Joten: otetaanpa nyt ihan rauhallisesti vain. Kyllä Israelissa jatkuvasti ajan tasalla ollaan.

• aaroninparta

Israelin tulee vetäytyä 1967 rajoille, tulee rauha joka kestää aikojen loppuun kaikki lähi-idän sodat loppuu yhdessä yössä, näin uskovat hyvä uskoiset hölmöt.

• Rm 1
        aaroninparta kirjoitti:

Israelin tulee vetäytyä 1967 rajoille, tulee rauha joka kestää aikojen loppuun kaikki lähi-idän sodat loppuu yhdessä yössä, näin uskovat hyvä uskoiset hölmöt.

"aaroninparta" Ei näytä tuntevan Jumalaa ja siksi höpisee joutavia.

Ylipappi Aaron valmisti Israelilaisille kultaisen vasikan, kun kuunteli vain ihmisten juttuja eikä totellut Jumalan sanaa ja näin hän sai kansan tekemään

Kun Mooses näki, että kansa oli kurittomuuden vallassa, koska Aaron oli päästänyt heidät kurittomuuden valtaan, vahingoniloksi heidän vihollisillensa,

niin Mooses seisahtui leirin portille ja huusi: "Joka on Herran oma, se tulkoon minun luokseni." Silloin kokoontuivat hänen luoksensa kaikki leeviläiset. Ja hän sanoi heille: "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: 'Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.'"

Niin leeviläiset tekivät Mooseksen käskyn mukaan; ja sinä päivänä kaatui kansaa noin kolmetuhatta miestä. Ja Mooses sanoi: "Koska te nyt olette olleet omia poikianne ja veljiänne vastaan, niin vihkiytykää tänä päivänä Herran palvelukseen, että hän tänä päivänä antaisi siunauksen teille." Seuraavana päivänä Mooses sanoi kansalle: "Te olette tehneet suuren synnin. Minä nousen nyt Herran tykö - jos ehkä voisin sovittaa teidän rikoksenne."

Ja Mooses palasi Herran tykö ja sanoi: "Voi, tämä kansa on tehnyt suuren synnin! He ovat tehneet itselleen jumalan kullasta. Jospa nyt antaisit heidän rikoksensa anteeksi! Mutta jos et, niin pyyhi minut pois kirjastasi, johon kirjoitat."

Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani. Mene nyt ja johdata kansa siihen paikkaan, josta minä olen sinulle puhunut; katso, minun enkelini käy sinun edelläsi. Mutta kostoni päivänä minä kostan heille heidän rikoksensa." Niin Herra rankaisi kansaa, koska he olivat teettäneet vasikan, jonka Aaron teki.

Mutta Lut. kirkko on: "katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. >> Jakeen lisätiedot

Ja nytkö sinä menet neuvomaan Jumalan omaisuuskansaa. Lopeta hyvä mies.

• aaroninparta
        Rm 1 kirjoitti:

"aaroninparta" Ei näytä tuntevan Jumalaa ja siksi höpisee joutavia.

Ylipappi Aaron valmisti Israelilaisille kultaisen vasikan, kun kuunteli vain ihmisten juttuja eikä totellut Jumalan sanaa ja näin hän sai kansan tekemään

Kun Mooses näki, että kansa oli kurittomuuden vallassa, koska Aaron oli päästänyt heidät kurittomuuden valtaan, vahingoniloksi heidän vihollisillensa,

niin Mooses seisahtui leirin portille ja huusi: "Joka on Herran oma, se tulkoon minun luokseni." Silloin kokoontuivat hänen luoksensa kaikki leeviläiset. Ja hän sanoi heille: "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: 'Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.'"

Niin leeviläiset tekivät Mooseksen käskyn mukaan; ja sinä päivänä kaatui kansaa noin kolmetuhatta miestä. Ja Mooses sanoi: "Koska te nyt olette olleet omia poikianne ja veljiänne vastaan, niin vihkiytykää tänä päivänä Herran palvelukseen, että hän tänä päivänä antaisi siunauksen teille." Seuraavana päivänä Mooses sanoi kansalle: "Te olette tehneet suuren synnin. Minä nousen nyt Herran tykö - jos ehkä voisin sovittaa teidän rikoksenne."

Ja Mooses palasi Herran tykö ja sanoi: "Voi, tämä kansa on tehnyt suuren synnin! He ovat tehneet itselleen jumalan kullasta. Jospa nyt antaisit heidän rikoksensa anteeksi! Mutta jos et, niin pyyhi minut pois kirjastasi, johon kirjoitat."

Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani. Mene nyt ja johdata kansa siihen paikkaan, josta minä olen sinulle puhunut; katso, minun enkelini käy sinun edelläsi. Mutta kostoni päivänä minä kostan heille heidän rikoksensa." Niin Herra rankaisi kansaa, koska he olivat teettäneet vasikan, jonka Aaron teki.

Mutta Lut. kirkko on: "katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. >> Jakeen lisätiedot

Ja nytkö sinä menet neuvomaan Jumalan omaisuuskansaa. Lopeta hyvä mies.

Jumalaa en tunne, mutta Israelin kannalla olen.Iso-isäni iso-isä oli juutalainen.

• partalainen
        aaroninparta kirjoitti:

Jumalaa en tunne, mutta Israelin kannalla olen.Iso-isäni iso-isä oli juutalainen.

Niin.Minun äitini on juutalainen. Hän ja minä vastustamme Israelin sionistista politiikka.Mitä sitten?Juutalaisuus ei tarkoittaa automaattisesti että juutalainen kannustaa Israelin hallitus politiikka joka on rasistinen ja murhaa oman maan kansalaisia eikä noudattaa kansainval. lakeja.

• 18+4
        partalainen kirjoitti:

Niin.Minun äitini on juutalainen. Hän ja minä vastustamme Israelin sionistista politiikka.Mitä sitten?Juutalaisuus ei tarkoittaa automaattisesti että juutalainen kannustaa Israelin hallitus politiikka joka on rasistinen ja murhaa oman maan kansalaisia eikä noudattaa kansainval. lakeja.

Miksi jauhat päivästä toiseen tuota roskaa?Et sinä sillä mitään voita.Jos sinulla on ongelmia elämässäsi,koeta jotenkin hakea niihin apua jostakin,itsensä terapoiminen trollaamalla tällaisella foorumilla ei johda yhtään mihinkään,se ei kerta kaikkiaan kannata.

• Jani.

Samaa mieltä, taidan lähteä sinne puolustamaan "omia" oikeuksiani koska eu antaa koko aika enempi periksi islamille ja terrorismille .

• Varokaa

Tuo vihanne Israelia kohtaan johtaa lopulla Harmakedoniin, jossa Hebrealaisten Jumala tuomitsee Israelin viholliset.

• KTS (Ei kirj.)
        Varokaa kirjoitti:

Tuo vihanne Israelia kohtaan johtaa lopulla Harmakedoniin, jossa Hebrealaisten Jumala tuomitsee Israelin viholliset.

Me emme pelkää judaistisia Pulsa Denura kirouksia. Ne eivät tepsi kristittyihin!

HYVÄ!

• Näin on kirjoitettu
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Me emme pelkää judaistisia Pulsa Denura kirouksia. Ne eivät tepsi kristittyihin!

HYVÄ!

Tämän käskyn minä annan sinun toimitettavaksesi, poikani Timoteus, aikaisempien, sinusta lausuttujen ennustusten mukaisesti,

että niiden nojalla taistelisit jalon taistelun,

säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon,

jonka eräät ovat hyljänneet

ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet.

Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander,

jotka minä olen antanut saatanan haltuun,

kuritettaviksi,

etteivät enää pilkkaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe