Vituttaa ihan saatanasti ku niitä levyjä on neljä! PERKELE! Ja ne on niin tiheesti ja sit vielä niissä ei oo sitä "push here" hommaa vaan semmonen repimisjuttu.
Sims2:n levyt
ärsyyntynyt
3
379
Vastaukset
- ZeGGara
Ei pie olal nii kiire
Sori jos tulee kahteen kertaan. Valittaa koko ajan "Olet jo lähettänyt samanlaisen viestin"
Nykyajan kotelot on PERSEESTÄ!! Pitää ostaa erikseen semmosia kankaasta tehtyja cd jutskia mitä voi ottaa matkalle mukaan ja vie vähän tilaa. Biltemasta saa semmosia. Tai ainakin sai.
Ja sit oon ostanu sellasia tavallisia koteloita. Sellasii missä ne muusakki cd:t on.
Mulla hajos Max Paynen cd sen "uuden ja kätevän" kotelon takia.- simsi
ai nykyjään Cd :n irrottaminen on vaikeaa. kyl sen saa siit ihan helposti irti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247