Orgsmi vain itsetyydytyksessä, klitorista hankaamalla

probleeeem

Kärsin ongelmasta joka vaivaa mieltäni kamalasti, olisi ihanaa saada asiallisia vastauksia ja mahdollisesti vinkkejä. Olen nuori nainen ja aloitettuani seksin harrastamisen (puolisen vuotta sitten) en ole saanut kertaakaan orgasmia vaikka olen parisuhteessa ihanan miehen kanssa jonka kanssa minulla on hyvä ja turvallinen olo ja seksi on muuten ollut erittäin tyydyttävää. olen lapsesta asti tyydyttänyt itseäni ahkerasti, joka kerta orgasmiin saakka, mutta vain yhdellä tietyllä tavalla: hankaamalla klitorista esimerkiksi pöydän kulmaan, tuoliin ym. olen kokeillut sormettaa, olen kokeillut suihkua, melkein kaikkea mahdollista mutta vain hankaamalla saan orgasmin. Poikaystävääni harmittaa kun hän ei voi tuottaa minulle orgasmia mutta olen varma ettei vika ole hänessä- voiko klitorikseni olla niin tottunut tähän vakiintuneeseen tapaani tyydyttää itseni, etten voi saada orgasmia muulla tavoin? melkein kaikkea on jo kokeiltu. se olisi kamala kohtalo. olisiko kuitenkin jotain mitä voisin vielä kokeilla? olisiko kenelläkään antaa vinkkejä tai vaikka linkata aikaisempia keskusteluja, onjo jotain 'takuuvarmaa' keinoa saada orgasmi? alan olla jo epätoivoinen. nämä hankaus-orgasmit eivät edes ole mitenkään erityisen tyydyttäviä vaan jotenkin rutinoituneita, olisi hirveää jos en koskaan voi saada 'kunnon' orgasmia : (

5

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiesLekuri

      Vastasit itse itsellesi. Olet hinkannut niin kauan että siitä on tullut liian voimakas tapa. Ratkaisu on harrastaa samaa poikaystäväsi kanssa. Ota hänet mukaan itsetyydytykseesi. Se on hänestä varmaan myös kiihottavaa ja luulenpa että itsekin saat siten kovemman orgasmin. Keksikää sopiva tapa olla yhdynnässä, jossa voit samalla hinkata. Hiekkaa itsesi tosi kuumaksi ja vaihtakaa siitä vaikka toistenne runkkaamiseen. Tai suuseksin. Sen jälkeen voitte hiljalleen siirtyä "normaalimpaan" kun totut erilaiseen orgasmiin. Ajan mittaan tilanteesi rauhoittuu. Vika on vain päässäsi.

    • ellimari

      Älähän hätäilemällä tee tuosta asiasta teille sen suurempaa ongelmaa. Teissä ei kummassakaan ole mitään vikaa, vaan olette vasta tutustumassa itseenne ja toisiinne. Tärkeintä on että nautitte toisistanne, sillä miten se tapahtuu, ei ole niin suurta merkitystä.

    • melkein kaikkea?

      Taitaa klittasi olla lähes loppuunkäytetty. Pc-jumpasta joillekin on ollut apua, kannattaa kokeilla.
      Orgasmi tulee kuitenkin päästä, ei klitoriksesta.

    • kokjep

      COME lantionpohjalihasten harjoituslaitetta kannattanee ainakin kokeilla

    • 3+15

      Ethän käytä e-pillereitä? Ne vaikuttavat mieleen ja psyykeeseen ja kuten jo edellä kuvattiin, orgasmi lähtee päästä. Pillerit ovat olleet usealla naisella jarruna orgasmiin. Ja niiden lopettaminen on tehnyt seksistä huomattavat nautinnollista. Usein on tosin käynyt niinkin, että kun pillerien vaikutus lakkaa, on nainen havainnut olevansa kimpassa aivan väärän henkilön kanssa. Mutta vaihtamalla on parantunut sekä suhde että seksi.

      Kun nainen on oikei kiihoittunut, ei siihen tarvita montaakaan kosketusta ja jo tulee orgasmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe