mie tilasin gta:n playeronesta ni tuleeko se sit huomenna lähimpään posyiin vai suoraan kotiin? tilasin sen postiennakolla! ku jotkut kirjat tulevat suoraan kotiin kun ne ovat niin kevyitä! jos vaikka ne kertois jotka ovat ennen tilanneet playeronesta!!!
tilaus
8
684
Vastaukset
- jjytj
siis postiin! kirjoitus virhe! pahoittelen
En tiiä. Jotkut yhel foorumil kun on tilannu jotain niin ne on sanonu "huomenna se sitten tipahtaa luukusta"
- Ryo_Yung
Ainakin yrityksen sivuilla pitäisi olla kerrottuna minä aika välillä tilaukset toimitetaan.
Ja jos asut kerrostalossa, niin aika isolla todennäöllä, peli tipahtaa postiluukusta. - pöåi
Ryo_Yung kirjoitti:
Ainakin yrityksen sivuilla pitäisi olla kerrottuna minä aika välillä tilaukset toimitetaan.
Ja jos asut kerrostalossa, niin aika isolla todennäöllä, peli tipahtaa postiluukusta.asun maaseudulla... lähin posti on 10 km päässä!
- Ryo_Yung
pöåi kirjoitti:
asun maaseudulla... lähin posti on 10 km päässä!
Eli siinä tapauksessa pitää hakea postista. Postista pitäisi tulla ilmoitus, ellei tule niin voit toki lähimpään postiin soittaa ja kysyä, että missä kyseinen paketti menee ja milloin voi hakea.
- koivu
Ryo_Yung kirjoitti:
Eli siinä tapauksessa pitää hakea postista. Postista pitäisi tulla ilmoitus, ellei tule niin voit toki lähimpään postiin soittaa ja kysyä, että missä kyseinen paketti menee ja milloin voi hakea.
jos se peli kaupungissa voi tipahtaa postiluukusta niin kai se ny maaseudulla voi tulla postiLAATIKKOON oletteko ikinä kuullut sellaisista, kai sitä kaupungeissakin asutaan omakotitaloissa niin postilaatikkoon tuollaset sillon tulee
- Ryo_Yung
koivu kirjoitti:
jos se peli kaupungissa voi tipahtaa postiluukusta niin kai se ny maaseudulla voi tulla postiLAATIKKOON oletteko ikinä kuullut sellaisista, kai sitä kaupungeissakin asutaan omakotitaloissa niin postilaatikkoon tuollaset sillon tulee
Tietty olen kuullut asiasta nimeltä postilaatikko. Se ei vain pilkahtanut mieleeni, kun kirjoitin.
- postisetä
Postiennakko tarkoittaa, että NOUDAT sen postista, kun samalla MAKSAT sen.
Ei sitä kotiin tuoda, vaan postiennakkoilmoitus tulee kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237