Apva... mä sain just sims2 enkä tiiä yhtää koodei. Tartten niit ihan sikana!!!! '
Voiks joku ´KILTTI musukka antaa mulle pari?
xDD
Koodei... (sims2)
4
419
Vastaukset
- nikkemania
Tässä näitä...
Paina pelatessasi yhtäaikaa Ctrl Shift C pohjaan niin saat näytölle koodiruudun, johon koodit kirjoitetaan.
( Paina ensin ctrl, sitten shift ja viimeiseksi c.)
aging -off - pysäyttää ikääntymisen
aging -on - ikääntyminen takaisin päälle
Kaching - 1000 simoleonia (rahaa)
Motherlode - 50.000 simoleonia
Help - Saat listan melkein kaikista koodeista
Autopatch on/off -etsii automaattisesti saatavilla olevia päivityksiä.
moveobjects on/off -voit siirtää objekteja miten haluat.
StretchSkeleton (numero) -Tekee simisi lyhemmäksi tai pidemmäksi. 2.0 kaksinkertainen koko, 0.5 puolet normaalista koosta jne.
Vsync on/off - päältä pois ottaminen parantaa pelin käyntiä, mutta aiheuttaa graafisia virheitä
deleteallcharacters -poistaa kaikki simit naapurustosta! Käytettävänä vain naapurustonäkymässä.
terraintype desert/temperate - Vaihtaa maaston tyyppiä. Käytettävänä vain naapurustonäkymässä.
Exit -sulkee koodiruudun
Expand -Suurentaa tai pienetää koodiruutua
faceBlendLimits -on/off - Off trkoittaa että lasta luodessasi "luo perhe" tilassa, kasvojen ulkonäköä koskevat rajoitukset poistuvat, ja kasvot eivät muodostu vanhempien kasvoista.Oot just alottamassa peliä ja heti tarvitaan koodeja. Pelin "ikä" lyhenee kun käyttää koodeja. Siis se tulee tylsäksi kun ei ole mitään haastetta eikä pääse kokemaan välttämättä kaikkea. Niinkuin työssä käymistä ja eri urpalkintoja.
- SimsPrinsessa
lammas-jr kirjoitti:
Oot just alottamassa peliä ja heti tarvitaan koodeja. Pelin "ikä" lyhenee kun käyttää koodeja. Siis se tulee tylsäksi kun ei ole mitään haastetta eikä pääse kokemaan välttämättä kaikkea. Niinkuin työssä käymistä ja eri urpalkintoja.
Kuule PELLE. Sun ei tartte puuttuu toisten asioihin!!!!! Jos mä haluun ne kkodit nii kai mä saan kysyy. Jos sun on pakko sanoo jollekkin jotain sanoo nii kukaa ei varmaa kukaa haluu kuulla sun SAASTASII lausuntois!!! Nii puhu voikka omalle kuvalles...!!!
- simsi
käy tääl sivus. siel on koodei ja muitakin...
http://www.simsshow.tk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237