Lainattu toiselta palstalta. Totuus on joskus taruakin ihmeeellisempää, kuten lipissä näkyy..
Israelin iskuissa "surmansa saaneita" Gazan siviilejä:
http://www.youtube.com/watch?v=tPaq_TNEYwY
"Ohessa muutaman minuutin pituinen video jota Hamas aikoi esitellä medialle todistuksena Israelin hirmuteoista.
Ruumiit harjoittelivat makaamista aivan hiljaa, mutta aina silloin tällöin joku raapi päätään, toinen nenäänsä, yhden päänalus oli huonosti, jonkun makuuasento ei ollut hyvä ja siihen etsittiin apua kieriskelemällä edestakaisin.
Vaikka Gazassa on varmasti kuollut myös viattomia siviilejä, ei tällaista makaaberia näytelmää olisi enää kenenkään, edes puolisivistyneen tahon pitänyt esitellä.
Kaikki mediaväki on enemmän kuin vain hyvin tietoisia kuvamateriaalin räikeästä manipuloinnista ja samalla jatkuvista yrityksistä demonisoida Israelin armeijaa.
Palestiinalaisille tällainen on kuitenkin luvallista, se on osa sodankäyntiä jossa kaikki keinot ovat luvallisia ja niitä myös käytetään.
Muistan vastaavan tapauksen 10-11 vuotta sitten Jeninissä, Galileassa.
Sielläkin oli sota käynnissä, silloin vain Jasser Arafatin PLO/Fatahia vastaan. Israelin ilmaisku tuhosi suuren osan korttelista joka oli Fatahin ase- ja rakettivarasto ja jossa oli myös heidän päämajansa.
Kuvamateriaali jota media sai ihastella ja levittää, oli tarkoin valittu.
Vain kaikkein pahimmat rauniot kuvattiin ja kuolleita oli aivan suunnattoman paljon. Ensimmäinen PLO:n tiedote kertoi kuolleita olevan noin 3000-5000, aivan hirvittävän paljon kuitenkin ja niiden löytäminen ja laskeminen ottaa tietysti aikansa.
Muutaman päivän kuluttua PLO tarkensi ennustettaan, muistaakseni luku oli tuolloin 570-580 kuollutta, haavoittuneiden lukumäärää ei vielä tuolloin oltu edes laskettu.
Kului taas muutama päivä ja kuolleiden luku oli enää hieman alle 200, mutta tuona aikana Israelin armeija, hallitus ja kaikki juutalaiset oli jo haukuttu lehdistön toimesta teurastajiksi ja lastentappajiksi ja miksi ensinkään.
Vasta kuukauden kuluttua selvisi että kuolleita olikin todellisuudessa 57, ja niistä yli 30 Fatahin aseellisia taistelijoita.
Israelin armeija menetti sekin yli 30 miestä etsiessään terroristeja ansoitetuista rakennuksista.
Toinenkin, hyvin Gazan nykytilannetta kuvaava tapaus sattui kun hautajaissaattue kulki kohti hautuumaata, väkijoukko kirkui vihaa, naiset itkivät ja kostoa Israelille vannottiin nyrkit pystyssä.
Saattue ei tiennyt että jokin Israelin tiedustelukoneista kuvasi tapahtumaa, eikä sitä tiennyt paareilla makaava ruumiskaan. Eräs kantajista kompastui ja Palestiinan lipun peittämä ruumis kellahti paareilta maahan.
Saattue seisahtui siksi aikaa että ruumis pääsi hyppäämään takaisin paareille
ja sama näytelmä jatkui edelleen.
Videonpätkä sai melkoisesti julkisuutta maailmalla, se esitettiin myös Suomessa MTV3:n kymmenen uutisissa illalla.
Vastaavia mutta paljastumattomia manipulointeja tapahtuu tuon tuostakin, myös v.2006 sodassa Hizbollahia vastaan näytettiin maailmalle kuvamateriaalia jota oli käsitelty antamaan täysin todellisuuden vastaista kuvaa."
AjankohtaisUutiset nro:sta 16, Pekka Sartola
Israelin iskuissa "surmansa saaneita" Gazan siviilejä:
28
123
Vastaukset
- TIetoaines
"Viattomien siviilien" joukkoon Hamas on laskenut myös Hamasin taistelijat, onnettomuuksissa kuolleet, Hamasin tappamat siviilit (kun eivät ole suostuneet siviiliuhriksi), Hamasin rakettien tappamat siviilit (Hamasin raketit joskus osuivat mihin sattuu), ihmiskilvet ja myös heidät jotka Israelin vahingonlaukaukset ovat tappaneet.
Mitä tulee tuohon harjoitteluvideoon, jossa harjoitellaan ruumiina makaamista, niin tämä on palestiinalaisten normaalia taktiikkaa ja Israel on paljon julkaissut tällaisia näyteltyjä videoita, joissa paljastetaan palestiinalaisten taktiikan ja propagandan.
Miksi lännen median toimittajat hyväksyy tämän, niin tämä on ehkä oudoin asia muuten totuuteen pyrkivän lännen median toiminnassa. Erään syyn antaa Raamattu, jossa todetaan että lopunaikana ihmiset JUOPUU vihastaan Israelia ja Jerusalemia kohtaan. Jumala asettaa Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi. Lännen ihmiset tulevat tästä vihastaan juutalaisia kohtaan ikäänkuin juopuneiksi. Juopunutta on helppo huijata ja hän on varomaton eikä välitä totuudesta mitään, kun vaan saa juopua lisää. Lännen ihmiset ovat nyt siis juopuneessa tilassa mistä Jumala ennustaa Raamatussa. Joskus kun länsi-ihmisten päät selviää tästä Israel-vihasta niin hekin varmaan ihmettelevät, että miksi uskoimme näin räikeän valheen. - ap.
" Jumala asettaa Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi."
Mutta onko se vielä tässä vaiheessa? Olen luullut,että se olisi siinä lopputaistelulussa, kun Israeliin hyökätään joukolla = useampi maa?- Tietoaines
Näyttää olevan - muutenhan ei ole ymmärrettävissä se, että lännen media uskoo näin läpinäkyvät valheet.
- ap.
Tietoaines kirjoitti:
Näyttää olevan - muutenhan ei ole ymmärrettävissä se, että lännen media uskoo näin läpinäkyvät valheet.
" että lännen media uskoo näin läpinäkyvät valheet. "
Kaikki mikä liittyy uskoon, sitä kartetaan ja juutalaiset on mailman sivu olleet joidenkin ihmisten hampaissa, vaikka ovat maailman viisainta ja älykkäintä ja rikkainta (kaupankäynti,jalokivet, maalaukset.ect. ) väkeä.
Muuten uskotaan mitä hölynpölyä tahansa ja islamilla on omademonisa joka ajaa sitä asiaa, kaikella valheen voimalla.
- Herra on kaikkivalti
Minulle tuli mieleen että olisiko itse Herra aiheuttanut piilossamakaajille valheen musliminäytelmässä esiintyville kutinat sun muut. En tiedä, mutta tässä on jotain koomista mukana myös, on kuin Herr tekisi piklkkaa näistä valheellisista teeskentelijöistä.
- Herra on kaikkivalti
Pikikkaa? Pilkkaa.
- Tietoaines
Palestiinalaiset myös kierrättää näitä "vainajia", kierrättää lapsensa "menettäneitä" naisia, "loukkaantuneet raaja-rikot" lähtee joskus kävelemään liian aikaisin ennenkuin kamerat on sammutettu, sama ihminen viedään ambulanssiin päivän mittaan monta kertaa, hyökätään sankarillisesti tyhjään rakennukseen (muka tuhotaan israelilainen iskuryhmä), sama ambulanssi tulee lähes minuutin välein tapahtumapaikoille, mellakassa "kaatunut" lapsi nousee ylös liian aikaisin, .... onhan näitä tapahtumia kuvattu. Israelin media-asiantuntijat näyttää näitä videoita kun ovat tarkkaan tutkineet mitä on tapahtunut ja kuka siinä nyt makaa "siviiliuhrina".
Länsi-ihmisten rappiota kuvastaa se, että he uskovat todeksi nämä asiat ja sen mukaan sitten verisesti vihaavat Israelia. Lansi-ihmiset ovat uskoneet suuren valheen kuten Raamatussa ennustetaankin. Lopuksi täytyy ihmetellä Jumalan viisautta kuinka Hän on jo etukäteen nähnyt tämä länsi-ihmisten rappion.- ap.
" Länsi-ihmisten rappiota kuvastaa se, että he uskovat todeksi nämä asiat ja sen mukaan sitten verisesti vihaavat Israelia."
Sitä saa tana saa tehtyä apuriensa kautta. Mutta Israelin aika tulee.. Ja silloin niillä kansoilla, jotka kohtelevat kaltoin Israelia on;
SAKARJA 2
... Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.
SAKARJA 12
3. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille:
kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
4. Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella.
Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
5. Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään:
"Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa".
6. Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja
ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri.
Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.
7. Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.
8. Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid,
ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
9. Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.
10. Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen.
He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä,
niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
- Long live Israel
Minä en ole uskonut suurta valhetta. Alkossa kysyin myyjältä istaelilaista punaviiniä. Myyjä alkoi puhumaan minulle siihen tyyliin että osta jokin muu pullo ja mainitsi jonkin alueen, joka kuuluu Israeliin jyrkkään sävyyn, taisi olla Gaza. Ääni suutahtaen totesin: Olen tietoinen tilanteesta. Myönnän pulssin nousseen, silloin oli Suomen lvalhemediassa puhetta että boikotoitaisiin israelilaisia tuotteita. Myyjäkin taisi huomata että en ollut boikottivihjeestä iloissani van suutuksissani. Se tuntui niintörkeältä että pokka taisi hieman hajota mutta Herra varmasti ymmärtää minua.
Punaviinipulloa en saanut, valkoviiniä oli. Laittavat sellaisiin paikkoihin alkossa israelilaiset viinipullot ettei silmä niihin osuisi. Voin muuten sanoa, että israelilainen valkoviini on paremman mauista kuin suurin osa muista viineistä. Olen vain kerran maistanut parempaa valkoviiniä mutta sen pullon hinta oi n. 20€. Siinä n. 11-13 euron hintaluokassa en ole paremman makuista valkoviiniä juonut kuin on ollut israelissa valmistettu valkoviini.- viinipuun anti
En ole koskaan edes muistanut, (hyi minua..) Kysyä israelilaista viiniä Alkosta.Täytyypä kysyä , harvoin tosin ostankaan, mutta joskus viiniä ostan.
- Suuttuva myyjä
viinipuun anti kirjoitti:
En ole koskaan edes muistanut, (hyi minua..) Kysyä israelilaista viiniä Alkosta.Täytyypä kysyä , harvoin tosin ostankaan, mutta joskus viiniä ostan.
Harva uskaltaa kysyä israelilaista viiniä jos ei löydä itse liikkeestä. Vaikea tilannehan se on kun on muslimimaistakin viiniä myynnissä. Riippuu paljon myyjästä millainen sattuu kassalla olemaan.
- viinipuun anti
Suuttuva myyjä kirjoitti:
Harva uskaltaa kysyä israelilaista viiniä jos ei löydä itse liikkeestä. Vaikea tilannehan se on kun on muslimimaistakin viiniä myynnissä. Riippuu paljon myyjästä millainen sattuu kassalla olemaan.
Kassalta ei kannata kysyäkkään, sillä on yleensä vain se rahastus. Myyjät kyllä tietää ja tulevat monesti kysymäänkin tarviiko apua.
- Loppukaneetti
Paholainen lähettää suuren eksytyksen ja kaiken valheen voimalla eksyttää ihmiset jotta he sitten voisivat olla valmiita kohtaamaan Jumalan suuret tuomiot.
Jeesus kysyy että mitä teitte Hänen vähimmille veljilleen (=juutalaiset), niin sitä te teitte Hänelle (=Jeesukselle) itselleen. - -..-.-
Miksi Jeesuksen veljet ovat vähimpiä ?
- Murhaava hamas
Kansana juutalaiset ovat vähälukuisia ja maailma suhtautuu heihin harventavasti. Ennen heitä murhasivat natsit, nyt muslimit.
Viimeksi terroristimurhaaja järjestö hamas, jonka filistealaiset muslimit ovat äänestäneet alueensa hallitusvastuuseen, murhasivat kolme juutalaisnuorta. Filistealaisista muslimeista tulee muistaa totuus: tänäkin päivänä nuo muslimit äänestävät ja kannattavat murhajärjestöä jatkamaan murhaamisia. - niin aatos lentelee
Murhaava hamas kirjoitti:
Kansana juutalaiset ovat vähälukuisia ja maailma suhtautuu heihin harventavasti. Ennen heitä murhasivat natsit, nyt muslimit.
Viimeksi terroristimurhaaja järjestö hamas, jonka filistealaiset muslimit ovat äänestäneet alueensa hallitusvastuuseen, murhasivat kolme juutalaisnuorta. Filistealaisista muslimeista tulee muistaa totuus: tänäkin päivänä nuo muslimit äänestävät ja kannattavat murhajärjestöä jatkamaan murhaamisia.Monet uskovat tulkitsevat (vaikka väittävät etteivät mitään tulkitse) Matteuksen 25:n luvun lopun kohtaa noin ettei vaan tule omantunnontuskia vähimmistä veljistämme sillä siinähän kuluisi kukkaron nyörit. Viimeinen jae taas on sitten edellisistä poiketen totista totta ainakin kun sillä isketään tämän päivän joitakin lähimmäisiämme.
Tämä lähinnä "loppukaneetille"
- -..-.-
Minä olen aina ajatellut, että vähimmät veljet ovat srk: niitä vähä yksinkertaisia..?
Mutta varmaan olet oikeassa " loppukaneetti ".Aina ei vain tajua sitä, että Raamattu tehtiin alunperin juutalaisille vasta sitten me pakanatkin päästiin kehiin.. Tosin jtk.sanovat , että suomalaiset olisi joku kadoksissa oleva suku sieltä pyhältä maalta, mene ja tiedä?- -.-
Toisaalta taas Jeesus ei koskaan kutsunut muita kuin seuraajiaan veljiksi.
- jos noin on
Vähäisiä veljiä on sitten aika paljon..
- ....
Kuinka niin? Aika vähän Jeesuksen seuraajia, jotka elävät Jumalan tahdon mukaan ja pitävät Hänen käskynsä ja ohjeensa.
- Sivuhuom!
Jeesuksen veljiä voi olla vain juutalaiset - me olemme Jeesuksen seuraajia taikka ystäviä.
- ....
Mihin tuo ajattelu perustuu? Vähimmät veljet ovat varmasti joko juutaisia tai uskovia, tai molempia, mutta Raamatussa Jeesus ei kutsu juutalaisia veljikseen, muita kuin seurajiaan siis...
- ,,,,
.... kirjoitti:
Mihin tuo ajattelu perustuu? Vähimmät veljet ovat varmasti joko juutaisia tai uskovia, tai molempia, mutta Raamatussa Jeesus ei kutsu juutalaisia veljikseen, muita kuin seurajiaan siis...
Keitä olevat Jeesuksen veljiä? Esim. Jaakob joka oli Jeesuksen veli ja myös juutalainen.
Vähimpiä veljiä ovat sitten juutalaiset. Tuo vähempi-sana on oleellinen.
- ap.
" Keitä olevat Jeesuksen veljiä?"
Evankeliumi Markuksen mukaan 3
Hän vastasi heille ja sanoi:
"Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?" 34. ...
35. Sillä joka tekee Jumalan tahdon, se on minun veljeni ja sisareni ja äitini .".- mikä tragedia
... ja sitten VÄHIMPIÄ veljiä ovat juutalaiset.
Kirkko ja monet papit ovat hyljänneet Jumalan tahdon eli he eivät voi olla Jeesuksen veljiä, sisaria eikä äitejä. Jeesus ei tunnusta heitä taivasten valtakunnassa. Ja koko kauheus vaan yhden maallisen viran takia. Pappi varmaan tienaa 40000 euroa vuodessa käteen max 40 vuoden ajan eli kaikki vain 1600000 euron tähden. - kauna on tragedia
mikä tragedia kirjoitti:
... ja sitten VÄHIMPIÄ veljiä ovat juutalaiset.
Kirkko ja monet papit ovat hyljänneet Jumalan tahdon eli he eivät voi olla Jeesuksen veljiä, sisaria eikä äitejä. Jeesus ei tunnusta heitä taivasten valtakunnassa. Ja koko kauheus vaan yhden maallisen viran takia. Pappi varmaan tienaa 40000 euroa vuodessa käteen max 40 vuoden ajan eli kaikki vain 1600000 euron tähden.Minkäs lahkon asialla olet? Onko Jeesus antanut sinulle vallan tuomita?
- surullinen tragedia
kauna on tragedia kirjoitti:
Minkäs lahkon asialla olet? Onko Jeesus antanut sinulle vallan tuomita?
Jätetääs nyt nämä vihaviestit väliin ja keskitytään itse asiaan. Kiitos :)
On surullista, että tämä liberalisoituva nykykirkko on jättämässä Jumalan tahdon pois toiminnastaan ja samalla hylätään myös rakkauden kaksoiskäsky.
Jumalan tahto on kristityille pyhä asia ja se Jeesuksen antama korkein käsky. Jeesus itse tähdensi kirjoitettua Jumalan Sanaa ja siis myös Jumalan tahtoa ja piti Isän tahdon aina korkeimpana, vaikka tämä johtikin Hänet Golgatan ristille. "Ei niinkuin minä tahdon, vaan kuten Sinä tahdot" - toteaa Jeesus ja tässäkin kohdin myös kirkon tulisi toimia Jeesuksen antaman mallin mukaan. - kauna on tragedia
surullinen tragedia kirjoitti:
Jätetääs nyt nämä vihaviestit väliin ja keskitytään itse asiaan. Kiitos :)
On surullista, että tämä liberalisoituva nykykirkko on jättämässä Jumalan tahdon pois toiminnastaan ja samalla hylätään myös rakkauden kaksoiskäsky.
Jumalan tahto on kristityille pyhä asia ja se Jeesuksen antama korkein käsky. Jeesus itse tähdensi kirjoitettua Jumalan Sanaa ja siis myös Jumalan tahtoa ja piti Isän tahdon aina korkeimpana, vaikka tämä johtikin Hänet Golgatan ristille. "Ei niinkuin minä tahdon, vaan kuten Sinä tahdot" - toteaa Jeesus ja tässäkin kohdin myös kirkon tulisi toimia Jeesuksen antaman mallin mukaan.Mitäs vihaa viestissäni oli? Pari kysymystä vain. Jotka olivat ilmeisesti niin kipeitä ettet voinut edes niihin vastata . Vai rehellisyyskö on sinulle toisarvoinen asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145