Siis miten se olikaan? Ei saa hyökätä kirjoittajien kimppuun?

mieti tätä(se aito)

Te jotka haluatte jätteenpolttolaitokselle seuratkaa Leena Huovista ja hänen
lässytyksiään
pertsa2012
7.10.2014 15:21

Pastori Leena Huovinen ei ole ihminen
tai hän on kaikkien sääntöjen ulkopuolella ja häntä saa loukata
tai pertsalla on erityisoikeudet?

Tai Pertsa toimii bulvaanina? Kun Suuri ei halua sanoa niin antaa Pertsan sanoa..

24

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti tätä(se aito)

Ei saa:

Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä

Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä

• mieti tätä(se aito)

Räikeä sääntörikkomus ei herätä kenessäkään ihmetystä?

• Henkiä ilman kenkiä

Opetuksen sisältöä saa arvioida Raamatun mukaan. Pertsa viittasi lässytyksillä Huovisen liberalisen opetuksen sisältöön ja lässytys on tosiaan hyvin kuvaava termi.

Huovisellakin taisi mieli sanoa tiukasti Nummelalle mutta ei uskaltanur, oikein suuttumuksesta kiehui sen kuuli äänestä.

Huovisen opetusta Pertsa kritisoi eikä henkilöä, vai kuinka?

Itse mietin mikä on se henki, joka puhuu Huovisen kautta.

• fyitfyit

Luterilaisen kirkon moderni henki siellä puhuu....
        Kaikki on kivaa ja ihminen itse saa valita oikean ja väärän kuten muinoin Eedenissä.

• mieti tätä(se aito)
        fyitfyit kirjoitti:

Luterilaisen kirkon moderni henki siellä puhuu....
        Kaikki on kivaa ja ihminen itse saa valita oikean ja väärän kuten muinoin Eedenissä.

Henkiä ilman kenkiä
        8.10.2014 14:13
        0
        Sulje
        Opetuksen sisältöä saa arvioida Raamatun mukaan. Pertsa viittasi lässytyksillä Huovisen liberalisen opetuksen sisältöön ja lässytys on tosiaan hyvin kuvaava termi.

AHAA

Voin sanoa monen teistä puhetta lässytykseksi ilman että minua pidetään sääntöjen rikkojana!
        Kiitos että kerroit.

• mieti tätä(se aito)
        mieti tätä(se aito) kirjoitti:

Henkiä ilman kenkiä
        0
        Sulje

AHAA

Voin sanoa monen teistä puhetta lässytykseksi ilman että minua pidetään sääntöjen rikkojana!
        Kiitos että kerroit.

Tarkistaisin tulkinnan myös luotsilta, mutta hehän eivät vastaa...joten luotan sinuun, "Henkiä ilman kenkiä"

• mieti tätä(se aito)

Tarkistaisin tulkinnan myös luotsilta, mutta hehän eivät vastaa...joten luotan sinuun, "Henkiä ilman kenkiä"

Henkiä ilman kenkiä

Siis sinäkin olet vain arkinen lässyttäjä joka koetat pestä mustan valkoiseksi.
        Pertsalla ei tietääkseni ole oikeutta sanoa ketään helvettiin ohjaajaksi koska sitä asian ei ihminen päätä. Pertsa ei itsekään voi olla varma Raamatun selitystensä oikeellisuudesta päätellen siitä miten hän tekstiä selittää.

Onkohan tässä nyt kaksi lässyttäjää, sinä ja Pertsa?

• xyfg

Kyllä esim. Pertsalla on erioikeudet. Minuakin hän on ehdottanut Lassila/tikanojan kuormaan saa-tanan kätyrinä. Ei mitään . Kun minä vastasin kerran samantapaiseen juttuun ja epäilin herjaajan vuodatusta sairaskertomuksen piiriin kuuluvaksi niin heti lähti vek.

• mieti tätä(se aito)
        xyfg kirjoitti:

Kyllä esim. Pertsalla on erioikeudet. Minuakin hän on ehdottanut Lassila/tikanojan kuormaan saa-tanan kätyrinä. Ei mitään . Kun minä vastasin kerran samantapaiseen juttuun ja epäilin herjaajan vuodatusta sairaskertomuksen piiriin kuuluvaksi niin heti lähti vek.

xyfg
        8.10.2014 15:10

Pertsa saa hyökätä toisia vastaan nimittämällä heitä takatuuppareiksi ja miinanpolkijoiksi. Ehkä nuo löytyy Raamatusta koska tämä yhteys vaaditaan jotta sanat eivät ole sääntöjen vastaisia

• mieti tätä(se aito)

xyfg

Pertsa saa hyökätä toisia vastaan nimittämällä heitä takatuuppareiksi ja miinanpolkijoiksi. Ehkä nuo löytyy Raamatusta koska tämä yhteys vaaditaan jotta sanat eivät ole sääntöjen vastaisia

Ai niin, nytpä muistin:
        Pertsahan nojaa takatuupparit tekstissään siihen että Raamattu kieltää homouden.
        Näin ollen hän siis saa "Opetuksen sisältöä saa arvioida Raamatun mukaan" ja kait myös ihmisiä.
        En muista, kieltääkö tai puhuuko Raamattu mitään aseistakieltäytyjistä mutta varmaan siellä jotain on, koska hurskas Pertsa uskaltaa Jumalansa silmien alla nimitellä ihmisiä.

• xyfg

xyfg

Ehkäpä löytyy. Otapa noista mitään selvää.

• mieti tätä(se aito)
        xyfg kirjoitti:

Ehkäpä löytyy. Otapa noista mitään selvää.

Minulle tulee mieleen pikkuinen tenava joka on löytänyt isänsä tavaroita ja innoissaan leikkii ja lukee niitä. On niin ISOA POIKAA että.

• Henkiä ilman kenkiä

Henkiä ilman kenkiä

Siis sinäkin olet vain arkinen lässyttäjä joka koetat pestä mustan valkoiseksi.
        Pertsalla ei tietääkseni ole oikeutta sanoa ketään helvettiin ohjaajaksi koska sitä asian ei ihminen päätä. Pertsa ei itsekään voi olla varma Raamatun selitystensä oikeellisuudesta päätellen siitä miten hän tekstiä selittää.

Onkohan tässä nyt kaksi lässyttäjää, sinä ja Pertsa?

Kyllä eksyttävä opetus tulee varoituksena muille lampaille mainita ja kuka siihen syyllistyy. Olen vakuuttunut siitä että Huovisen puhe sisältää paljon eksytystä Raamatun totuudesta. Vakuuttumiseni syntyi kuunneltuani ja ihmeteltyäni linkitetyn tiedoston.

Helevettiin en ole ketään ohjaamassa vaan varoittamassa opetuksesta, jota seuraamalla eksyy Jumalan ilmoittamasta totuudesta.Humanistisuus ei ole kristinuskoa vaan sitä käytetään synninhyväksynnän polttoaineena, kuulostaahan se Jumalaa kunnioittamattomien korviin syntihyväksyntäpuheet sopivasti syyhyä lievittäviltä.

Jos sanotaan että Raamatun mukainen opetus on epälässytystä niin kyllä Huovisen puheesta saa etsiä tämänkaltaista epälässytyksellisyyttä.

• mieti tätä(se aito)
        Henkiä ilman kenkiä kirjoitti:

Kyllä eksyttävä opetus tulee varoituksena muille lampaille mainita ja kuka siihen syyllistyy. Olen vakuuttunut siitä että Huovisen puhe sisältää paljon eksytystä Raamatun totuudesta. Vakuuttumiseni syntyi kuunneltuani ja ihmeteltyäni linkitetyn tiedoston.

Helevettiin en ole ketään ohjaamassa vaan varoittamassa opetuksesta, jota seuraamalla eksyy Jumalan ilmoittamasta totuudesta.Humanistisuus ei ole kristinuskoa vaan sitä käytetään synninhyväksynnän polttoaineena, kuulostaahan se Jumalaa kunnioittamattomien korviin syntihyväksyntäpuheet sopivasti syyhyä lievittäviltä.

Jos sanotaan että Raamatun mukainen opetus on epälässytystä niin kyllä Huovisen puheesta saa etsiä tämänkaltaista epälässytyksellisyyttä.

Henkiä ilman kenkiä
        8.10.2014 15:32

Helevettiin en ole ketään ohjaamassa vaan varoittamassa opetuksesta, jota seuraamalla eksyy Jumalan ilmoittamasta totuudesta

Sinä siis olet Pertsa valepuvussa....:)

• Henkiä ilman kenkiä

Henkiä ilman kenkiä
        8.10.2014 15:32

Helevettiin en ole ketään ohjaamassa vaan varoittamassa opetuksesta, jota seuraamalla eksyy Jumalan ilmoittamasta totuudesta

Sinä siis olet Pertsa valepuvussa....:)

En ole Pertsa ja ihan Aatamin asussa kirjoittelin ja kirjoittelen edelleen. Flunssa menossa ettei olisi ebolaa.

Ps. Lopeta se vinkuminen.

• murkkuongelmia?

Minulle tulee mieleen pikkuinen tenava joka on löytänyt isänsä tavaroita ja innoissaan leikkii ja lukee niitä. On niin ISOA POIKAA että.

Mulle tuli mieleen koulukiusattu joka ei uskalla muualla aukoa päätään.

• Jumalan opissa
        murkkuongelmia? kirjoitti:

Mulle tuli mieleen koulukiusattu joka ei uskalla muualla aukoa päätään.

Mulle tulee mieleen Jumlaa kunnioittava rehti Jumalan opetuksen tosissaan ottanut lapsi. Mianittakoon vielä että sanalla lapsi en tarkoita halventavaa vaan ihailtavaa.

Minulle suurin arvonimike tässä elämässä on saada olla Jumalan lapsi. Pidön myls siitä että saan kutsua ja tuntea olevani Jumalan opetuslapsi. Rakastan Jumalaa ja rakastan Jumalan antamaa opetusta.

• ????????
        Jumalan opissa kirjoitti:

Mulle tulee mieleen Jumlaa kunnioittava rehti Jumalan opetuksen tosissaan ottanut lapsi. Mianittakoon vielä että sanalla lapsi en tarkoita halventavaa vaan ihailtavaa.

Minulle suurin arvonimike tässä elämässä on saada olla Jumalan lapsi. Pidön myls siitä että saan kutsua ja tuntea olevani Jumalan opetuslapsi. Rakastan Jumalaa ja rakastan Jumalan antamaa opetusta.

???????

• mieti tätä(se aito)
        Jumalan opissa kirjoitti:

Jumalan opissa
        8.10.2014 22:09

Minä taas olen hyvin kiitollinen että minun Jlani ei vaadi tai edellytä samaa kuin sinun Jumalasi. Sinun Jumalasi siis kunnioittaa ihmistä joka puhuu loukkaavaan sävyyn toisesta ihmisestä, nimittäen häntä dildoistiksi, puhuu homojen lapsista jotka ovat ulostetta ja käskee toisia poistumaan maasta kuin natsit aikanaan. JAA, sellainen ihminen kuin Jumalansa, sanoisin.

• voi aikoja

Sun kirjoitukset ovat lähes poikkeuksetta herjaavia, sekä kiinnikäyviä, kuten nytkin.
      Et näytä sitä vaan itse huomaavan.

Kenestä suuresta nyt kirjoitat ?

Mikä olet huutamaan selvityksiä palstalle, kun ne ovat ylläpidon asioita ja selvästi säännöissä ilmoitettu ?

• mieti tätä(se aito)

Sun kirjoitukset ovat lähes poikkeuksetta herjaavia, sekä kiinnikäyviä, kuten nytkin.

Ja ketä nyt herjaan?
        Jos sinulla on jotakin sanomista niin sano, varsinkin jos olet luotsi.

"Mikä olet huutamaan selvityksiä palstalle, kun ne ovat ylläpidon asioita ja selvästi säännöissä ilmoitettu ? "

Ja mikä sinä olet oikaisemaan minua? Koetapa välillä tehdä muutakin kuin ampua puskista.

• sekä tapoja

Ja ketä nyt herjaan?
        Jos sinulla on jotakin sanomista niin sano, varsinkin jos olet luotsi.

"Mikä olet huutamaan selvityksiä palstalle, kun ne ovat ylläpidon asioita ja selvästi säännöissä ilmoitettu ? "

Ja mikä sinä olet oikaisemaan minua? Koetapa välillä tehdä muutakin kuin ampua puskista.

Yhtälailla " puskista " huutelet, vaikka olisit miten aito ?

Nikkisi ei ole rekisteröitynyt.

• mieti tätä(se aito)
        sekä tapoja kirjoitti:

Yhtälailla " puskista " huutelet, vaikka olisit miten aito ?

Nikkisi ei ole rekisteröitynyt.

sekä tapoja
        8.10.2014 19:43

Milläs lihaksilla sitä arvostellaan? Olet kuin jokin luotsi vaikka et taida olla yhtään sen enemmän kuin kukaan muukaan.

Jospa noilla eväilläsi vain pitäisit itsestäsi huolta.

• myös tapoja

sekä tapoja
        8.10.2014 19:43

Milläs lihaksilla sitä arvostellaan? Olet kuin jokin luotsi vaikka et taida olla yhtään sen enemmän kuin kukaan muukaan.

Jospa noilla eväilläsi vain pitäisit itsestäsi huolta.

Olen juuri se " kukaan muukaan ", vaikka näet luotseja jokapaikassa.

Toki pidän läheisistäni, sekä itsestäni huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60