Minä olen EvakkoPoika ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen

Minä olen EvakkoPoik

Minä olen EvakkoPoika ryssän vihaaja ja sotakiihkoilija ja olen spermassani, kun kuulen sanan Hornetti ja Nato.

8

864

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitä löytyy valitettavasti Suomesta kyllä paljon

• Anonyymi

mitä siis löytyyy? Kerro fantasioistasi!!

• Anonyymi

Henkisesti häiriintynyt sinä olet.

• Anonyymi

Entäs sinä, onko kaikki kohdallaan? No ei ole, kun tuollaisia kirjoittelet!!!!

• Anonyymi

Evakon poikana minusta tuo on turhan provosoivaa.

• Anonyymi

Okei, noin on oikeus ajatella. Mutta tunnetko ryssän?

• Anonyymi

Se Avarakatseinen on aivan samaa sakkia. Oikia paikka on banjan takana ja siellä Naganin lähettämät terveiset.

• Anonyymi

Kiitos Sinulle muistamisesta !

Vaikka Sinulla tuntuu olevan mielessäsi Ryssien esittämät ja tekemät "vakio- ratkaisut" ongelmiin. Liikkuuko mielessäsi muita ratkaisuja, kuin nuo itä-rajantakaiset menetelmät?

Nyt meneillään ratkaisuyritys suuremmalla, kuin yksilötasolla = Ukrainassa Vl. Putinin "Erikois- Operaatio", joka muualla, siis koko maailmassa (kuin Putinin aivokopassa) kutsutaan sodaksi!
        Karjalan palautus alkaa kohta olla taas ajankohtainen, kun tämä uudestisyntynyt Venäjä romahtaa ....Sen entisen Neuvostoliiton tavoin. On se Ryssien valtion muodostaminen senkaltainen demokratian irvikuva, ettei koskaan ole "loistavaa tulevaisuutta", saati kestävää kehitystä!
        Mutta näitä yhdensortin uskovaisia Suomessakin edelleen ! riittää.... !

Se Avarakatseinen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      133
      1961
    2. 121
      1395
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1170
    4. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      300
      1111
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1102
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1069
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1069
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      937
    9. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      94
      907
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      839
    Aihe