perustuloon? Jos perussuomalaiset puoltaisi perustuloa niin minulta tulisi ääni että pätkähtää ja veikkaan että monilta muiltakin. Olen niin tympääntynyt työttömänä siihen että alistetaan syrjitään ja annetaan sellainen kuva virkailijoiden toimesta että sinä olet niin huono ja aina milloin milläkin verukkeella pistetään karenssiin. ON SE NYT HEL-VETTI ETTÄ KUN KÖYHILLE MUUTENKIN VIT-TUILLAAN NIIN PALJON JA JATKUVA MASENNUS JA KIUKKI PINNASSA NIIN SITTEN VIELÄ NÖYRÄNÄ LAKKI KOURASSA MENNÄ SURKUTTELEMAAN ETTÄ ENKÄ MINÄ SAISI VÄHÄN RAHAA!!!!!!!!!! Tuo on epäkohta mikä pitäisi korjata
Muuten lähes kaikesta olen perussuomalaisten kanssa samaa mieltä mutta tiettyjen edustajien ylilyönti möläytykset saavat minut joskus raivonpartaalle. Hakkarainenko saisi kenkää niin perussuomalaiset olisivat jo ainakin 30% nykyistä parempi puolue minun mielestä. Tuommoiset kun hakkarainen niin he saavat aikaan vaan pahaa puolueelle ja sen takia puolue vai menettää paljonkin potenttiaalisia äänestäjiä.
-Perustulo köyhille
-Tiukka maahanmuutto politiikka
-Rahan lappaamisen lopettaminen eurooppaan
-Jätevesiasetuksen purkaminen
-Verotuksen oikeudenmukaistaminen
-Turhan byrokratian ja kieltojen purkaminen
Tuossa olisi hyviä asioita joiden takia kannattaa mielestäni taistella. Perustulo kysymys on sellainen että siihen tarvin vastauksen ennenkuin ääneni annan perussuomalaisille.
Mikä on perussuomalaisten kanta
4
<50
Vastaukset
- Superpersu
No kaikkea ei yksi ihminen voi muuttaa, mutta itse olen ajanut tuon yleisen asumistuen poistamista.
Sen poistaminen kompensoitaisiin nostamalla toimeentulotukea, joten käytännössä näiden kahden tuen varassa olevan tilanne ei rahallisesti muuttuisi lainkaan, mutta yleisen asumistuen poistaminen laskisi vuokria ja yleensäkin asumiskustannuksia Suomessa huomattavasti.
Eli kärjistäen, asumiseen menisi vähemmän rahaa, ja muuhun elämiseen jäisi isompi osuus euromäärän pysyessä silti samalla tasolla.
Yleinen asumistuki oli aikoinaan porvareiden lainsäädäntöön ujuttama porsaanreikä, jonka avulla on mahdollisuus maksattaa osa sijoituskiinteistöstään verottajalla.
Perustulo on pohtimisen arvoinen asia myös, mutta tuo edellä kirjoittamani oikaisisi toimeentulo- ongelmia jo jo jonkin verran, ja vähentäisi erilaisten tukimuotojen lukumääräistä viidakkoa.- Superpersu
Lisäys vielä: jos siis toimeentulotuen saaja haluaisi asua vaikkapa vanhempien tai ystävien nurkissa, tai vaikka kadulla, toimeentulotuen määrä ei silti laskisi yhtään.
Suomalaisten kiinteistösijoittajien vuokralaisten löytäminen asuntoihinsa ei sen sijaan kiinnosta minua tippaakaan. Itsepä olette tähän maahan asuntokuplan ahneuttanne puhaltaneet. Siitä vaan alaskirjaamaan sijoitusasuntojanne :D
- Turhaa kuvitelmaa
Etkö ole jo oppinut maailman lakeja? Persut ovat vain yksi huijariporukka, kuten kaikki nykypuolueet ja kaikkien muidenkin maiden vastaavat Euroopassa. Ensin uhottiin sosiaalituki-mamujen tulemisen vastustamista, oikeudenmukaista tulonjakoa ja ensin oma kansa-meininkiä. ja tuli iso Jytky, Soinille tarjottiin hallitusvastuuta.
No mites kävi? Räksytystä, naurettavia onnettomia luuseri-pellejä porukassa, Soini ei enää puhu halaistua sanaa maahanmuuton järjettömyydestä eikä mistään muustakaan, ja vaientaa ryhmäkurin nimissä muutkin.
Itse en äänestä enää koskaan koska koskaan ei tässä(kään) maassa nouse kansallissosialistista (natsiaate jalostettuna) puoluetta. Se olisi ainoa pelastaja, mutta kansakuntamme on niin hajaantunut eri pikku klikkeihin, nuoriso diggaa vain joko kokoomusta tai äärivasemmistoanarkiaa ja yhteishenkeä ei enää ole.
Pska maa tämä on nykyisin ja loppuromahdus lähellä...- H H 88
Kansallissosialismi olisi yhteiskuntajärjestelmänä kyllä paras mahdollinen. Ensin vain pitäisi voittaa tämä massiivinen sitä vastaan suunnattu propagandasota.
Sen jälkeen pitäisi vielä onnistua kokoamaan ja rahoittamaan riittävän suuri väkivaltakoneisto sen avuksi. Historia kertoo minkä kokoluokan hankkeesta siis puhutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078