morjens onko kellään kokemusta näistä tarkkuus hiiri matoista pitäs joku sellainen ostaa,nykyisestä tulee sellaisia pikku nöyhtäpalloja "3e"matto".Eli ehdotuksia mikä kannattas ostaa onko noi lasimatot mistään kotoisin,ainiin ja hiirenä on mulla mx510
hiiri matot
5
328
Vastaukset
- apinan...
Siis nykyään hiirimatollakin on väliä. Eikö se kuti osu päähän ellei ole oikeanlainen hiirimatto?
- jeeees
ei siitä ole kyse kyl ne osuu, mut toi vanhasta matosta tulee tota nöyhtää jatkuvaan saa puhdistaa silmää hiirestä niin aattelin samal ostaa jonkun tarkkuus maton sitten
jeeees kirjoitti:
ei siitä ole kyse kyl ne osuu, mut toi vanhasta matosta tulee tota nöyhtää jatkuvaan saa puhdistaa silmää hiirestä niin aattelin samal ostaa jonkun tarkkuus maton sitten
Meet iha kauppaan ja otat minkä löytyy. Tuskin nykyään on mitään nöyhtämattoja :)
- Mx510
Ei lasista.. tuon mx510 kanssa ei käy. Joku musta tavallinen käy kai parhaiten.
- Zrak0z^
No jos haluat oikein pr00n hiiri maton (joka myös maksaa) niin osta Func 1030 tarkkuushiirimaton...
Se maksaa esim. Jimm's PC storesta tilaamalla noin 24€. Elikkä mattona erittäin hyvä ja kestävä...toimii hyvin optisten- ja pallohiirten kanssa. kaverilla on semmonen ja ei ole tullut muuta kuin positiivista palautetta ja itse tilasin kaksi päivää sitten sellaisen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237