Olenko ainoa, jolla ikkunat eivät tuo lisää valoa? Rakentaessa ikkunoita voi laittaa ihan minne vaan ja seinälle laittaessa ne eivät valaise asuntoa. Asunto jää hämäräksi. Illaksi lamput kyllä syttyvät, jos niitä on. Mikäköhän on ongelma?
The Sims 2:n valoisuus
20
1097
Vastaukset
- nikkemania
Oletkos laitellut tarpeeksi monta ikkunaa? O_o
Koska jos on iso tila, se vaatii paljon ikkunoita valaistuakseen.- kukka
Vaikka vuoraisin seinät pelkillä ikkunoilla, ei valoa tule vaan asunto on ja pysyy pimeänä.
- nikkemania
kukka kirjoitti:
Vaikka vuoraisin seinät pelkillä ikkunoilla, ei valoa tule vaan asunto on ja pysyy pimeänä.
Tosi outoa... mutta voisit kokeilla (jos raaskit) niin pelin uudelleen asennusta.. vika voi korjaantua :)
- lunnas
jos rakennat yöllä ni se voi johtuu siitaki yöllä ei tuu valoo jos laitait ikkunoita
- kukka
Ihan päivällä olen rakentanut ja valoa ei tule siltikään asuntoon.
- jonsi
onko valaistustehosteet pois päältä..?
tai onko sulla jtn tiellä tai jotain...
en tajuu, testaan vaan- Miirumi
Mulla jäi joku huone tosi hämäräksi kun lattia oli tumma. Muuta lattiamateriaali vaaleammaksi.
- kukka
Miirumi kirjoitti:
Mulla jäi joku huone tosi hämäräksi kun lattia oli tumma. Muuta lattiamateriaali vaaleammaksi.
Vaikka lattia olisi vaalea, niin asunto on hämärä.
- kukka
Valaistustehosteista en ole varma eikä peli ole tässä koneella, että voisin tarkastaa. Täytyy katsoa, kun pääsen pelin ääreen.
Omituista, että se olisi siitä kiinni, kun lamput kuitenkin toimivat ihan normaalisti. kukka kirjoitti:
Valaistustehosteista en ole varma eikä peli ole tässä koneella, että voisin tarkastaa. Täytyy katsoa, kun pääsen pelin ääreen.
Omituista, että se olisi siitä kiinni, kun lamput kuitenkin toimivat ihan normaalisti.Jos laittaa ikkunoita niin ei se koko huonetta valase vaan siitä ikkunan edestä.
Ja sitten arvauksena että vika voi olla näyttökortissa tai sims 2:en joissain asetuksissa.
Näkyykö peileissä heijastus?- Sim
lammas-jr kirjoitti:
Jos laittaa ikkunoita niin ei se koko huonetta valase vaan siitä ikkunan edestä.
Ja sitten arvauksena että vika voi olla näyttökortissa tai sims 2:en joissain asetuksissa.
Näkyykö peileissä heijastus?Minullakaan ei tule ikkunoista valoa, mutta peilit heijastavat normaalisti. Asetuksia en tosin ole katsellut...
- kukka
lammas-jr kirjoitti:
Jos laittaa ikkunoita niin ei se koko huonetta valase vaan siitä ikkunan edestä.
Näkyykö peileissä heijastus?Mielestäni huoneen valoisuus ei muutu mitenkään, ei edes ikkunoiden edestä. Tietokoneen pitäisi täyttää pelin vähimmäisvaatimukset.. mistä sen näyttökortin saisi katsottua? Tiedän ainakin dxdiagin, mutta näkisikö sen sitten siitä? Kuitenkin, koneeni ei siis ole huipputasoa, ja peli on itse laittanut asetukset koneelleni sopiviksi. Peileissä ei mielestäni ole mitään erityistä heijastusta.. pitäisikö siinä näkyä vastakkaiselta seinältä tavaroita tai jotakin?
- simsi
ne tuo tosi vähän valoa, joten sitä ei ain näy... joten kyl ne tua..
- Cevil
En ymmärrä ollenkaan,itse laitan yleensä 3-6 ikkunaa/huone,riippuen tietenkin huoneen koosta.
Huoneeni ovat todella valoisia. :S
Ehkä sinun kannattaisi muuttaa "valoisuus" asetuksia..? - kukka
Cevil kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan,itse laitan yleensä 3-6 ikkunaa/huone,riippuen tietenkin huoneen koosta.
Huoneeni ovat todella valoisia. :S
Ehkä sinun kannattaisi muuttaa "valoisuus" asetuksia..?Onko siellä erikseen niitä? Ostin pelin vajaa viikko sitten, enkä ole perehtynyt asetuksiin, kun olen vain pelannut. Ja ei kai se ole ihan normaalia, että ikkunat voi laittaa vaikka keskelle lattiaa, missä ei ole seinää?
- xdhhg
kukka kirjoitti:
Onko siellä erikseen niitä? Ostin pelin vajaa viikko sitten, enkä ole perehtynyt asetuksiin, kun olen vain pelannut. Ja ei kai se ole ihan normaalia, että ikkunat voi laittaa vaikka keskelle lattiaa, missä ei ole seinää?
tuo "Ja ei kai se ole ihan normaalia, että ikkunat voi laittaa vaikka keskelle lattiaa, missä ei ole seinää?" vastaus ehkä:
Sen voi minusta laittaa niin jos on moveobjects koodi päällä.. - kukka
xdhhg kirjoitti:
tuo "Ja ei kai se ole ihan normaalia, että ikkunat voi laittaa vaikka keskelle lattiaa, missä ei ole seinää?" vastaus ehkä:
Sen voi minusta laittaa niin jos on moveobjects koodi päällä..Se on myllä kyllä melkeen aina päällä.. ja jos totta puhutaan, niin joskus se ei ole mahdollista laittaa niitä minne vain..
- pää pöö
sen saa sieltä asetuksista oon ittekki vahingossa laitanu että ei tuu valoa.
- villikissa91
Mullakin oli sama vika välillä niissä ikkunoissa. Mutta muutin jostain päin asetuksista että tulee valoa.
Se oli vissiin grafiikka-asetuksissa (en muista varmasti) sellanen kohta kuin: "valaistustaso". Sitte laita siitä "korkea". - kukka
Asetuksista sen valoisuuden sai toimimaan. Kiitos kaikille viestiin vastanneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247