Saksalaista toimittajaa lahjottiin kirjoittamaan valheita Venäjästä
Kirjoitin jokin aika sitten Venäjän tiedustelulaitoksen, FSB:n, sekaantumisesta maan median toimintaan ja ulkomaisten journalistien tarkoituksellisesta häirinnästä, kuten Luke Hardingin kohdalla.
Samaa tapahtuu kaikkialla maailmassa, mutta erityisesti USAn valtapiiriin kuuluvissa maissa kuten esim. Saksassa, Ranskassa, Britanniassa, Uudessa-Seelannissa, Taiwanissa, Israelissa ja Jordaniassa – ja myös Suomessa.
Luin juuri Henry Markowin sivuilta (http://henrymakow.com/ ) artikkelin ”German Editor Confirms Mass Media is Controlled”, jossa Frankfurter Allgemeine Zeitung –lehden entinen toimittaja Udo Ulfkotte myöntää, että lännen eli CIA:n, BND:n, MI-6:n ja Mossadin tiedusteluagentit ovat lahjoneet ja kontrolloineet häntä ja muita saksalaisia toimittajia kirjoittamaan vihamielisesti ja totuudenvastaisesti Venäjää vastaan, koska lännen pankkikartelli valmistelee sotaa Venäjää vastaan. Tällöin media on avainasemassa synnyttämään ja kiihottamaan vihamielisyyttä tulevaa vihollista vastaan.
Ulfkotte sanoo, että hän on ollut journalisti 25 vuoden ajan, jolloin häntä on opetettu valehtelemaan ja pettämään sekä siihen, että yleisölle ei saa aina kertoa totuutta, vaikka sen tietäisikin. Nyt Ulfkotte tunnustaa: ”En ole toiminut oikein. Ei ole oikein manipuloida ihmisiä.”
Ulfkotte jatkaa: ”Pelkään suuresti tätä uutta sotaa Euroopassa. Sota ei synny koskaan itsestään. Aina on ihmisiä, jotka yllyttävät sotaan ja ajavat tarmokkaasti sen syttymistä, niin poliitikkoja kuin toimittajiakin. Olemme pettäneet lukijamme. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä propagandaa. Me elämme Saksassa yhä eräänlaisessa Yhdysvaltojen siirtokunnassa, rikkaassa banaanitasavallassa, ei demokraattisessa maassa, jossa olisi lehdistön vapaus.”
Ulfkotten talo on tutkittu kuusi kertaa ja kolmesti hänen talonsa on joutunut hyökkäyksen kohteeksi. ”Onneksi minulla ei ole lapsia”, hän huokaa.
Mitä tästä opimme? Sen, että minä en luota mihinkään uutisvälineisiin, oli ne sitten idästä tai lännestä. Kaikki valehtelevat, kertovat osatotuuksia, painottavat vinoutuneen tarkoituksenmukaisesti asioita, vaikenevat epämiellyttävistä totuuksista ja pyrkivät tietoisesti manipuloimaan ihmisiä omaksumaan heidän tahtomansa käsityksen ”totuudesta”. Mediasta on tullut propagandan käsikassara. Tohtori Goebbels olisi kateellinen.
Pahinta tässä on se, että suurin osa ihmisistä ei tätä tajua eikä tiedä, vaan he luottavat lapsellisesti kaikkeen, mikä tulee tiedotusvälineistä. ”No, onhan se totta kun se oli lehdessä präntättynä.” ”Onhan se totta, kun se näytettiin oikein telkkarissa.” Ihmiset eivät jaksa ymmärtää, että media ei ole itsenäinen ja puolueeton valtiomahti, kuten sen pitäisi olla, vaan liian monessa tapauksessa media, ja valtamedia aina, on vallanpitäjien alainen lahjottu käskyläinen, joka toteuttaa valtaeliitin tahtoa ja näkemystä, vaikka se olisi valhetta.
Minä en hyväksy Putinin hallinnon ilmiselvää median suitsemista ja alentamista Kremlin tahdottomaksi puolestapuhujaksi, mutta en hyväksy myöskään lännen vapaamuurarijohtoisen raha- ja valtaeliitin ja sen alaisten hallitusten ja tiedustelujärjestöjen harjoittamaa toimittajien painostamista ja korruptiota, jonka tarkoituksena on saada lännen media uutisoimaan täysin vallanpitäjien propagandististen päämäärien hyväksi riippumatta siitä, onko uutisointi totta vai ei.
Tässä informaatiosodassa molemmat osapuolet syyttävät toisiaan siitä, mitä ne itse tekevät. ”Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.”
Jouko Piho
Toimittajaa lahjottiin kirjoittamaan valheita Venäjästä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1262790- 452564
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871515- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391270