Mitä ihmettä??? Lidlin ovet kiinni torstai aamuna eikä meille asti kyllä ole mitään ilmoituksia tullut, että olisi tänään kiinni?!?! Sisällä hyörii työmiehiä, ovet lukossa ja Halpa-Hallin piha täynnänsä autoja. Olisi nyt vähän paremmin voinut tiistain paikallislehdessä tms. ilmoittaa asiasta ettei turhaa reissua tänne syrjäkyliltä tee! Risuja Lidlille!
LIDL suljettu to-aamuna?!?!
6
624
Vastaukset
- 30.10.2014 auki
https://www.facebook.com/lidlsuomi?hc_location=timeline
"Lidl Suomi
6. lokakuuta
Huomio Parkano!
Myymälämme menee tänään klo 21.00 kiinni remontin ajaksi. Uudistettu myymälämme palvelee teitä jälleen 30.10.2014 klo 9.00." - jonttu.
Olihan tästä ilmoitus jo hyvissä ajoin Lidlin "kotiin jaettavan lehden kannessa". Avajaiset 30.10. Onhan siinä vieressä kauppoja, että et sinäkään nälkään kuole.
- lkjsdflöjlöf
Joo, ja luenkin Lidlin Facebook-sivut joka kerta ennen kuin lähden kauppaan. Ja mitä ruhaan eilen postista tuli Lidlin tarjouslehtinen, jos kerran Parkanon yksikkö kiinni koko loppulokakuun ajan? En todellakaan aio ajaa Ikaalisiin tai Seinäjoelle Lidliin....
- jotain rajaa
Tässä sen ny näkee...maailma romahtaa jos yksi kauppa on hetken kiinni. Kitistään niinku pikkulapset. Hae ruokas muualta narisija, kauppoja on kyllä.
- Ympärille näkevä, si
Voi, Voi.
Onhan ollut iso kyltti aidassa että suljetaan tietyksi ajaksi, pitää kulkea silmät auki. - Make 33
Onhan näitä kauppoja.Ei remonttia tehdä remontin vuoksi vaan aiheesta,itse olin ainakin tietoinen hyvissä ajoin ja tuli käytyä vielä illalla ennen kuin meni remontin ajaksi kiinni oli tavara suurelta osin -50% ja pakastimeen sai myös täytettä.Halpa hallista vinkki tarkistakaa kuitti,siellä melkein joka kuitissa löytyy väärä hinta,siis eri hinta mikä on tuotteen yhteydessä hylly merkintänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121196Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451147- 801006