Ahdasmielisyys ei koskaan kohtaa aitoa rakkautta.

rakastava nainen

Muistakaa se. Rakkaus ei tule luoksesi koskaan, ellet nöyrry. Tai jos tulee, niin se ei ole ikuinen.

Minä tiesin, että kaiken tuskan ja kärsimyksen korreloi autuus ja ihanuus. Sinä.
Anteeksi, kun kirjoitan tänne, mutta vahvimmatkin sairastuvat joskus.

Tiedän senkin, että sinulla ja minulla on sama sydän. Kun toinen ei jaksa, toinen kompensoi ja vuorotellen. Usein meillä on sama syke.
Tunnen niin sinut, itsessäni.
Haluan ja halajan sua.

8

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi joskus yllättää
    • Kaunis teksti

mutta miten ahdasmielisyys tähän liittyy? Sun kohdeko on ahdasmielinen? Millä tavalla se ilmenee?

• sydämeni sykkii sinu

En ole laisinkaan ahdasmielinen, oikeastaan olen aivan vastakohta sille=) Todella ikävää, että jos joku olisi minusta saanut sellaisen kuvan. Toisaalta, joillekin ihmisille en paljoa avaudu elämästäni, luonteestani jne. ja kun samalla olen asiallinen, ehkäpä heille muodostuu täysin vääränlainen kuva minusta...

Ahdasmielisiä ihmisiä on kuitenkin niin paljon ympärillä, että joskus vain parempi olla vetää hiljaista profiilia. Osa tietysti ihmisistä ei ole laisinkaan ahdasmielisiä, mutta koska osa taas on niin... Lisäksi siihen päälle vielä kateelliset ja katkerat ruikuttajat.

• Oikeesti siis

mä en ainakaan jaksa oikeassa elämässä yhtään turhasta ruikuttavia ihmisiä
      argh

• ainayksin.

pelottavaa ja pelokasta miestäkään ei kohtaa aito rakkaus.

• rakastava nainen

käsite ahdasmielisyys on hyvin perisuomalaisten luonteenpiirre. Mutta ihminen on kehittyvä yksilö.
      Tunnistan kyllä aidon ja ei ahdasmielisen ihmisen. Heitä on harvassa. Kohdannu olen lukemattomien ihmiskohtaamisien joukosta vain kaksi. Lukemattomat tarkoittaa satoja tuhansia ihmisiä. Jokainen lapsi ennen aikuisen pilaamaa luonnetta ovat suvaitsevaisia.
      Kun löytyi aikuinen, jolla on lapsen mieli, olin löytänyt aarteen. Lapsen mielinen ei ole lapsellinen. Vaan kaikkein viisain. Sydän kultaa.

• Kyllähän sen oman

rakkaan näkee aina ainutlaatuisena. Vaatii syvyyttä nähdä syvyys toisessa ja myös halua nähdä se. Nekin tuhannet ihmiset ovat sen oman rakkaansa silmin se kaikkein aidoin ja ainutlaatuisin.

• rakastava nainen
        Kyllähän sen oman kirjoitti:

rakkaan näkee aina ainutlaatuisena. Vaatii syvyyttä nähdä syvyys toisessa ja myös halua nähdä se. Nekin tuhannet ihmiset ovat sen oman rakkaansa silmin se kaikkein aidoin ja ainutlaatuisin.

Ei. Ensin oli ymmärrys toisen erilaisuudesta, kunnioitus ja myöhemmin tuli rakkaus. Toinen tapaus on vain erilainen, ei romanttista rakkautta, vaan kunnioitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe