Katso linkistä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12689150
Jos muslimien tekemät terrosistiteot jätetään huomioimatta, terrorismin vastaista sotta ei olisi.
Jos muslimien sotiminen jätetään huomioimatta, maailma on melko rauhallinen paikka. Näin kerrotaan linkissä.
Missä muslimit sotivat?
9
67
Vastaukset
- Siis tästä linkistä
- Tuula H
niimpä. milloinhan nämä oikein kunnolla alkavat riehumaan suomessa nää islamin uskoset. pientä kahnausta täällä pääkaupunki seudulla itiksessä päin on ollut kokoajan.
- tn9
Johan ne riehuvat. Uutisissa jo suomen kansalaisia oikeudessa terrorismista.
- Hamasisis
kts sanoo olevansa myös muslimi ja työt puhuvat puolestaan.
- tweå
Niin on asiat
- 8k69
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!
Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!
KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu! - Kristittyjä
Maailmassa rauha ilman muslimeja.
- Totuus lyö valheen
10.10.2014
Kaikkivaltiaan Luojan totuudella on tervehdyttävä ja oikaiseva vaikutus, ja jopa sillä ihmisten tietämyksellä, joka on sen mukaista.
Tosiasiat puhuvat puolestaan. Alla olevan linkin aineistossa on listattu läpi vuosisatojen käydyt sodat. Äkkisilmäyskin kertoo, että varsin harva niistä on islamin käymiä sotia.
Sen sijaan Kristuksen jälkeisellä ajalla sotiin ovat ryntäilleet nimenomaan ns. kristityt , jotka eivät todellakaan ole olleet Kristuksen opetuslapsia, vaan suurin osa sisäisesti kääntymättömiä, mutta ulkoisesti kirkkkoihin tai muihin kristillisiin yhteisöihin kuuluneita, tämän suuren porton lapsia, josta Ilmestyskirjan 18.-luku todistaa.
"Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä".
Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää;
ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut. (Ilm.18:20-24)
Kaikkivaltias ei erehdy kuvaillessaan ihmiskunnan suurinta murhaajaa, tätä sijaisuhrijärjestelmää pyörittävää sekoituksen järjestelmää, joka tänä päivänä ilmenee etenkin läntisessä porttokristillisyydessä liittolaistensa niin ns. juutalaisten, islaminuskoisten ynnä muiden kanssa.
Mutta kuten profeetta Muhammedin liitot mm. kristittyjen yhteisöjen kanssa todistavat, hän tarjosi omiensa suojelusta jopa näiden henkien uhalla myös niille kristityille yhteisöille, jotka liittyivät häneen.
Sitäpaitsi Kaikkivaltias itse antoi, minkä myös Kristus vahvisti, tälle toiselle apostolisen seurakunnan laumalle Hänen säätämänsä Pyhän Järjestyksen palauttamisen kaikille Aabrahamin lapsille ja heihin liittyneille, tarvittaessa voimatoimin, mikä vastaa täysin Kristuksen (Messiaan) ruumiille annettuja vaikutuksia.
"Herran JHVH:n Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
julistamaan JHVH:n otollista vuotta ja MEIDÄN JUMALAMME KOSTONPÄIVÄÄ, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
panemaan Siionin murheellisten päähän - antamaan heille - juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "JHVH:n istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi." (Jes.61:1-3)
Kristuksen ja Hänen oikean seurakuntaruumiinsa, apostolisen seurakunnan etenemistä seuraa sen voitto sekä tätä puolestaan Jumalan rangaistukset niille, jotka eivät sen alaisuuteen käänny:
Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta. (Ilm.6:1-8)
Älkää antako väärää todistusta. Se on syntiä.
http://www.datesandevents.org/events-timelines/24-timeline-of-war.htm
Timeline of Wars - Ei riitä tieto
Aloituksessa puhuttiin tästä ajasta.
Menneisyyteen pitää ottaa muitakin kirjoja avuksi, sillä Raamattu ei ole muslimien oppikirja.
Yhdessä videossa kerrottiin islamin menneisyydestä karttojen kanssa ja se oli verinen.
Video oli jossakin linkissä- mitä lännen tulee tietää islamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715