Ostin vähän aikaa sitten the sims 2: en, ja sillä ei voi pelata ollenkaan. Tietokone on parempi kun mitä laitteistovaatimukset vaatis, eli ei voi johtua siitä, että kone olis huono, mutta aina kun pelin käynnistää, siinä jää valikot päälle. Se ei näytä naapurustoa ollenkaan. Olisko pelissä jotain vikaa, vai johtuuko tuo jostain asetuksista??
Ei toimi
7
379
Vastaukset
Jos se vaan lataa kauan?
Laita koneesta jotain tietoja. Näyttökortti, muisti ja noi.- Siru
Radeon 9200, näytönohjaimessa muistia 128Mt, koneessa muistia 512 Mt... Kaikki täyttää pelin vaatimukset, ainakin ne, mitä siinä pelikotelossa on... Ellei siinä oo jotai salalokeroa jossa on lisää vaatimuksia... ;o)
- nikkemania
Siru kirjoitti:
Radeon 9200, näytönohjaimessa muistia 128Mt, koneessa muistia 512 Mt... Kaikki täyttää pelin vaatimukset, ainakin ne, mitä siinä pelikotelossa on... Ellei siinä oo jotai salalokeroa jossa on lisää vaatimuksia... ;o)
.. voisit koittaa pelin uudelleen asennusta, ja jos ei silloinkaan toimi - vie takaisin kauppaan ja sanot että "ei toimi." ja että haluut uuden tilalle. Mä vein omani, mutta sitte ne ei osannu ratkasta sitä ongelmaa mikä mulla oli, ni ratkasinki sitte ite :D
- Siru
nikkemania kirjoitti:
.. voisit koittaa pelin uudelleen asennusta, ja jos ei silloinkaan toimi - vie takaisin kauppaan ja sanot että "ei toimi." ja että haluut uuden tilalle. Mä vein omani, mutta sitte ne ei osannu ratkasta sitä ongelmaa mikä mulla oli, ni ratkasinki sitte ite :D
...Asun noin 300:n kilometrin päässä kyseisestä kaupasta...Mutta kokeilenpa uudellenasennusta. :oD
Oletko jo kokeillut pelin uudelleen asentamista. Se voi ratkaista tällaisia ongelmia. Toinen vaihtoehto on näytönohjaimen ajureiden päivitätminen.
- Siru
Eli asensin pelin uusiks ja sama vika jatkuu vaan...
Valikot jää päälle ja kun kokeilin harjoituspeliä, siinä kaikki vaan jäi päälle eikä mikään valikko kadonnu kun olin klikannu sitä, vaikka käsittääkseni niin pitäisi käydä... Onkohan tossa pelissä vikaa?? o_O - Siru
Päivitin näytönohjaimen ajurit ja heti alkoi toimimaan ^^ Kummallista ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247