Missäköhän mahtaisi olla vika ja miten sen voisi korjata, kun lopetettuani Sims 2:n pelaamisen, koneen kaikki toiminnot hidastuvat. Esim. jos normaalisti nettisivun lataaminen kestää muutaman sekunnin, niin nyt siihen voi mennä puoli minuuttia. Sekin kestää, kun vain avaan kansion.
Muuten minulla ei ole mitenkään pelin suhteen ongelmia. Tietokoneeni on muutaman kuukauden vanha ja se oli toisteksi parhaalla palkilla siinä testissä, että toimiiko The Sims 2. Myöskään peli itse ei ole mitenkään hidas eli sen päällelaittamiseen menee alle minuutin.
Harmittaa tuo ongelma, koska muuten joudun aina sammuttamaan koneen, kun olen lopettanut pelaamiseni. Ja tuosta ei tule oikein mitään, kun itse pelaan välillä neljäkin tuntia putkeen, mutta siinä välillä perheeni haluaa välillä käydä tarkistamassa sähköpostinsa yms.
Kone hidas pelin lopettamisen jälkeen?
2
218
Vastaukset
Se peli voi olla aika raskas koneelle pyörittää sitä ja kun sen sulkee niin varmaan monilla on kaikki toiminnot hitaat. En tiedä tarkkaa syytä mut kaikkien pelien kanssa ei käy näin. Vaikka oliski isoja.
Kyllä se häviää hetken päästä eikä tarvitse sammuttaa konetta uudestaan. Ainakaan itelläni. Mut jos vanhemmillasi on kiire.- ***
En ole aivan varma, mutta käsittääkseni se johtuu koneen toimintatavasta. Kun olet pelannut peliä, joka käyttää paljon muistia ym resursseja ja sammutat sen yhtäkkiä, ei kaikki vapaudu heti. Pelin sammuttaminen on kaikkineen aika työläs tehtävä ja esimerkiksi huomattava osa muistista on kiinni pelin sammuttamisessa vielä senkin jälkeen kun olet jo saapunut työpöydälle.
Käsittääkseni tilanteeseen auttaa hiukan se, ettei aivan heti sulkemisen jälkeen pyri avaamaan sähköpostiohjelmaa tms, vaan odottaa rauhassa vaikka kymmenen sekuntia. Jokatapauksessa koneen pitäisi nopeutua normaaliksi muutamassa kymmenessä sekunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257