Kissanomistajille kaupungissa

vastuuta hei

Kissa ei saa olla vapaana kaupunkialueella eikä taajamassa.
Ulostaa lasten hiekkalaatikoille.
Tekee vahinkoa mm. linnuille.
Vierailee naapureiden kukkapenkeissä.
Hätyyttelee esim aitauksissa olevia muita kissoja.
On itse vaarassa.

Tuntekaa vastuunne.

Kissanvihaajat syntyvät vastuuttomien kissojen omistajien takia.

4

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cats .

Kissat eivät voi hyvin neljän seinän sisällä koko elämänsä ajan. Jos olisi mahdollista pitää kissaa kytkettynä pihamaalla - olisi se kissan mielenterveydellekin hyvä. Kuitenkaan eläintä ei saisi pitää kytkettynä. Koiriakaan ei voisi pitää kytkettynä ja siten ulkoiluttaa. Olisiko luovuttava lemmikkien pidosta?

• Ihmetystä kerrakseen

Siis kissat eivät saa olla vapaana eikä lehmät kytkettyinä. Toisaalta kun lehmien täytyisi saada liikkua vapaasti ja mennä ulos milloin haluavat - eikö sama laki ole kissoilla. Syrjintääkö?????

• järkipuuttuuko

Haloo, lehmillä on AITAUS.Se on paras ja turvallisin vaihtoehto myös kissoille,koirille, lampaille, jne.
        Ei ne lehmätkään vieraissa pihoissa luuhaa, tai autoteillä eihän???
        Montako lehmää jää vuodessa autotielle, montako olet itse nähnyt?
        Minä olen nähnyt vain kissoja, en ainuttakaan lehmää, kumma, eikö?
        Ei myöskään lampaat, kanat, kanit, koirat, hamsterit, matelijat jne, liiku heitteillä, ilman omistajaa.Ellei ole oikeasti karannut.Lemmikistä kuuluu omistajan huolehtia omalla maallaan.

• Ihmetystä kerrakseen
        järkipuuttuuko kirjoitti:

Haloo, lehmillä on AITAUS.Se on paras ja turvallisin vaihtoehto myös kissoille,koirille, lampaille, jne.
        Ei ne lehmätkään vieraissa pihoissa luuhaa, tai autoteillä eihän???
        Montako lehmää jää vuodessa autotielle, montako olet itse nähnyt?
        Minä olen nähnyt vain kissoja, en ainuttakaan lehmää, kumma, eikö?
        Ei myöskään lampaat, kanat, kanit, koirat, hamsterit, matelijat jne, liiku heitteillä, ilman omistajaa.Ellei ole oikeasti karannut.Lemmikistä kuuluu omistajan huolehtia omalla maallaan.

Aitaus - turvallisin?? Kun hirvet kulkevat laitumilla, niin ei ne kato että tuossa on aitaus - enpä menekään noiden lehmien luokse. Ei - hirvi menee siitä paikkaa mistä haluaa ja tulee aitauksesta toisesta paikkaa pois. Lehmät pääsevät silloin vaikka autoteille kuljeksimaan. Saattaa ne toisten pihoissaskin käydä, varsinkin jos pihassa on ihmisiä. Lehmälle turvallisin paikka on navetta.

Koiria karkailee silloin tällöin ja itsekin olen soittanut omistajille karkulaisista. Onneksi koirilla on ollut kaulapannat ja puhelinnumero siinä.

Taidat asua Kehä III:lla, Etkö ole nähnyt niitä valtavaa määrää rottia ja city-kanejakaan.

Kissat eivät voi hyvin neljän seinän sisällä kesät-talvet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe