Jos ajatellaan, että lukemattomat kertovat olevansa uskovaisia ja Raamattu kertoo harvojen olevan valittuja, vaikkakin monien kutsuttuja, niin miksi on niin?
Jos ajatellaan, että tälläkin palstalla melkein kaikki ovat kutsuttuja, mutta harvat saaneet kohalleen arvan ihanaan maahan, niin mistä se johtuu?
Siihen täytyy olla jokin syy.
Miksi kaikista ei tule
7
62
Vastaukset
- Syy löytyy
On surullista, että kutsutut eivät toimi Kutsujan tarkoittamalla tavalla. Eivät lue Raamattua ja opi sieltä uskon tarkoitusta.
Jos kaikki kutsutut uskoisivat Jeesusta, niin silloin kaikki pelastuisivat, eikä olis lasten hyväksikäyttöjä, eikä vihaa ja rakaudettomutta. - hellari...
Joka ei synny uudesti ylhäältä ei voi nähdä Taivasten valtakuntaa. Joh. 3. luku.
Niin se vain on, ettei mikään uskonnollisuus pelasta vaan täytyy ottaa Jeesus Kristus todella elämäänsä. Moni yrittää muunnella Jumalan sanaa omaan korvasyyhyynsä pettäen itsensä.
Tälläkin palstalla kaikki ovat kutsutut ja Herran tahto olisi pelastaa heidät, mutta kun se on ihmisen oma valinta. Kaikki vain eivät tahdo. - "SEURAA MINUA"
Johannes 8
12 Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Miten kukaan voi tulla Jumalan lapseksi, kun ei tunne Jeesusta ja seuraa häntä? - oma valinta
Syy on hyvin yksinkertaine! Jeesus kutsuu kaikkia pelastukseen. Toiset eivät halua tulla Jeesuken omiksi vaan vaeltavat vieraana Hänelle. Jumala ei ketään väkisin pelasta sillä Hän on antanut vapaan tahdon ihmiselle valita se ottaako Jewesuken elämäänsä vai hylkääkö Hänen armokutsunsa. Se on ihmisen oma valinta!
- KTS (Ei kirj.)
"Jumala ei ketään väkisin pelasta"
Ai jaa. Nyt on taas tää vaihde päällä.
Israelin kohalla taas muutuu ääni kellossa ja "Jumala ei kutsumustaan kadu"...:D
Ei kadu ei mutta se kutsu ei vielä riitä ja tän fanittajat unohtaa. - Tyhmäkin käy
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
"Jumala ei ketään väkisin pelasta"
Ai jaa. Nyt on taas tää vaihde päällä.
Israelin kohalla taas muutuu ääni kellossa ja "Jumala ei kutsumustaan kadu"...:D
Ei kadu ei mutta se kutsu ei vielä riitä ja tän fanittajat unohtaa.Tämä ktsssän kommentti ei kuulu tämän otsikon alle! Vaan ainahan ateistien pitää esiintyä viisaampina kuin ovat! Tyhmäkin käy viisaasta kun vaiti on Sanoo sana ja se sopii hyvin näihin ateisteihin. ovat aina äänessä ja näin esiin tuovat tyhmyytensä!
- Pahat uskonnot
Suurin osa ihmisistä on psyykkisesti terveitä ja voivat siten torjua kaikki uskonnolliset harhat. Vain heikot ja psyykkisesti sairaat voivat lähteä mukaan huu-haa-juttuihin.
Uksonnot tuottavat ihmiskunnalle vain kärsimystä. Hyvänä esimerkkinä on nyt fundamentalisti-muslimit (Isis).
Vajaa tuhat vuotta sitten kristityt katkoivat muslimien kauloja (ristiretket). Nyt ortodoksikristityt tappavat julmasti protestanttikristittyjä Itä-Ukrainassa.
Uskonpuhdistaja Luther käynnisti juutalaisten vainoamisen ja tuhoamisen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Juutalaisista_ja_heidän_valheistaan).
Kaikki paha on lähtöisin uskonnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612