Tule mukaan Suomen Vastarintaliikkeeseen!
Olet varmasti kuullut tai lukenut maahanmuuttajien aiheuttamista ongelmista. Tällä kuluneella viikolla maahanmuuttajien sikailut ovat olleet otsikoissa joka ikinen päivä. Maahanmuuttajanuoriso käyttää mieletöntä, sairasta ja raakaa väkivaltaa.
Valtamedia ei edelleenkään suostu puhumaan ongelmasta asioiden vaatimilla tavoilla ja syystä me tavalliset suomalaiset joudumme valinnan eteen: haluammeko antaa periksi mm. Afrikan Sarven kulttuurinrikastajille vai säilyttää elinkelpoisen ja rauhallisen koto-Suomen?
http://www.patriootti.com/vastarintaliike/aktivoidu/
Liity mukaan jäseneksi vielä tänään!
Rasistit täällä, moi!
46
189
Vastaukset
tää "vastarintaliike" tunnetaan myös insestin kannattajina
- vai niin
Ai onko sulla sellainen liike.
- mitäs!?
eli vastarintaliike kannattaa teidän kulttuuria vai?
mitäs!? kirjoitti:
eli vastarintaliike kannattaa teidän kulttuuria vai?
ei vaan suomalaista kulttuuria
- Niin niin
innerstrength kirjoitti:
Miks sit sanoit et ne kannattaa teidän touhuu. urpo
- browser
innerstrength kirjoitti:
Myönnät siis halveksuvasi suomalaista kulttuuria. Mutta raha ja koulutus ja rauha kelpaa kyllä.
Niin niin kirjoitti:
Miks sit sanoit et ne kannattaa teidän touhuu. urpo
en sanonut koskaan niin, oot vainoharhainen ja ennakkoluuloinen rasisti :) meen baariin ottamaan pari ja rentoudu
browser kirjoitti:
Myönnät siis halveksuvasi suomalaista kulttuuria. Mutta raha ja koulutus ja rauha kelpaa kyllä.
myönnätkö sä halveksuvasi mun kulttuuria?
- browser
innerstrength kirjoitti:
Ainakin joiltain osin.
Mutta minä en olekaan elämässä halveksumani kulttuurin keskuudessa, enkä heidän rahoillaan ja luomassaan rauhallisessa yhteiskunnassa.
Ja minä myönnän olevani rasisti, sinä esität suvaitsevaista. browser kirjoitti:
Ainakin joiltain osin.
Mutta minä en olekaan elämässä halveksumani kulttuurin keskuudessa, enkä heidän rahoillaan ja luomassaan rauhallisessa yhteiskunnassa.
Ja minä myönnän olevani rasisti, sinä esität suvaitsevaista.mä en esitä mitään, oon mitä oon.
mun pointti tuossa oli että meidän kulttuurissa suurin osa on muslimeja ja insesti on todella kiellettyä meidän kulttuurissa. suomalainen kulttuuri taas, suurin osa ateisteja ja ei sääntöjä.. eli kyllä se insesti teidän kulttuurissa mahdollista on- browser
innerstrength kirjoitti:
mä en esitä mitään, oon mitä oon.
mun pointti tuossa oli että meidän kulttuurissa suurin osa on muslimeja ja insesti on todella kiellettyä meidän kulttuurissa. suomalainen kulttuuri taas, suurin osa ateisteja ja ei sääntöjä.. eli kyllä se insesti teidän kulttuurissa mahdollista onSinä ainakin sanot olevasi suvaitsevainen, mutta kun tarkemmin haastaa ajatusmaailmaasi, sieltä paljastuukin vähintään yhtäläinen rasisti kuin minä olen. Sinä vaan et ole vielä kehdannut myöntää sitä itsellesi.
Taitaa käytännössä ainakin yhtä paljon olla insestiä muslimien keskuudessa, vaikka toki ihan kivan teorian esitit. Saattaa esimerkiksi tapa naida serkkuja ja pedofiiliprofeetan seuraaminen vaikuttaa muslimien insestihimoihin sen verran, että menevät kuitenkin suomalaisten edelle tuolla saralla. browser kirjoitti:
Sinä ainakin sanot olevasi suvaitsevainen, mutta kun tarkemmin haastaa ajatusmaailmaasi, sieltä paljastuukin vähintään yhtäläinen rasisti kuin minä olen. Sinä vaan et ole vielä kehdannut myöntää sitä itsellesi.
Taitaa käytännössä ainakin yhtä paljon olla insestiä muslimien keskuudessa, vaikka toki ihan kivan teorian esitit. Saattaa esimerkiksi tapa naida serkkuja ja pedofiiliprofeetan seuraaminen vaikuttaa muslimien insestihimoihin sen verran, että menevät kuitenkin suomalaisten edelle tuolla saralla.mä oonkin suvaitsevainen, mutten pelkää tuoda faktoja esiin
miten pedofilia ja insesti liittyy toisiinsa?
ja VAU, sähän tiedät paljon. oon ollut 18 vuotta muslimi enkä ole koskaan kuullut tommoisista
herää- browser
innerstrength kirjoitti:
mä oonkin suvaitsevainen, mutten pelkää tuoda faktoja esiin
ja VAU, sähän tiedät paljon. oon ollut 18 vuotta muslimi enkä ole koskaan kuullut tommoisista
herääPedofiiliprofeetta meni naimisiin 6-vuotiaan tjsp. Aishan kanssa ja hänen täydellisen elämänsä mallin mukaan Suomessakin imaami on sanonut, että 11-vuotiaan vihkiminen on ihan ok.
Insesti on yleensä vanhemman harjoittamaa seksiä lapsensa kanssa, jolloin insesti usein on samalla pedofiliaa. - jauhat paskaa ja
innerstrength kirjoitti:
en sanonut koskaan niin, oot vainoharhainen ja ennakkoluuloinen rasisti :) meen baariin ottamaan pari ja rentoudu
oot sisäsiittoinen joo tuli selväks ye
- asdfasdf
innerstrength kirjoitti:
ei muualta tulleiden puuhastelu edelleenkään ole Suomalaista vaikka niin luuletkin.
- asdfasdf
innerstrength kirjoitti:
mä oonkin suvaitsevainen, mutten pelkää tuoda faktoja esiin
herääsuvaitsevainen Suomalaisten rahoilla.
jauhat paskaa ja kirjoitti:
oot sisäsiittoinen joo tuli selväks ye
oot isäsnussija juu selväks tuli
asdfasdf kirjoitti:
ei muualta tulleiden puuhastelu edelleenkään ole Suomalaista vaikka niin luuletkin.
tapa ittes
- ai sekin
innerstrength kirjoitti:
oot isäsnussija juu selväks tuli
olet, ok
- fhd
innerstrength kirjoitti:
tapa ittes
mee töihin
- juu siis
innerstrength kirjoitti:
aa sä oot ok
mä oon ok, sä et oo ok, koska sä oot insestilapsi
- suomi suomalaisille
innerstrength kirjoitti:
tiedä häntä,meikä-manne halveksii täällä loisivien kulttuurin puutetta niiku esim.aivovaurio innerstupido on möläytyksillään esiintuonut.
juu siis kirjoitti:
mä oon ok, sä et oo ok, koska sä oot insestilapsi
en voi olla sori, sä oot. piste
suomi suomalaisille kirjoitti:
tiedä häntä,meikä-manne halveksii täällä loisivien kulttuurin puutetta niiku esim.aivovaurio innerstupido on möläytyksillään esiintuonut.
kato perkele manne, annaks morast kylekee
fhd kirjoitti:
mee töihin
ei mun tarvise lukiolaisena vielä ja tuommoisella pelleilyllä ihan vittuilaakseni en mene tule menemäänkään
- lol,
innerstrength kirjoitti:
en voi olla sori, sä oot. piste
en oo muslimi, sori
- fhd
innerstrength kirjoitti:
ei mun tarvise lukiolaisena vielä ja tuommoisella pelleilyllä ihan vittuilaakseni en mene tule menemäänkään
sen kyllä uskon, tuota lukiolaisuuttasi en
lol, kirjoitti:
en oo muslimi, sori
en oo ateisti, ilman sääntöjä elävä homoseksuaali sori
fhd kirjoitti:
sen kyllä uskon, tuota lukiolaisuuttasi en
älä usko mitään, vituttaako? mee töihin ja hanki mulle rahaa huora
innerstrength kirjoitti:
en oo ateisti, ilman sääntöjä elävä homoseksuaali sori
..mut sä taidat olla
- suomi suomalaisille
innerstrength kirjoitti:
kato perkele manne, annaks morast kylekee
meikä-manne ei viitti liata käsiään moran käytöllä mutta putkityökaluilla tekee selvää useemmastakin innerstupidosta.
jos tätä menoo jatkuu eikä eikä täällä loisivia saada kuriin käytäntö tulee ajankohtaista lähitulevaisuudessa....leikkaako täh. suomi suomalaisille kirjoitti:
meikä-manne ei viitti liata käsiään moran käytöllä mutta putkityökaluilla tekee selvää useemmastakin innerstupidosta.
jos tätä menoo jatkuu eikä eikä täällä loisivia saada kuriin käytäntö tulee ajankohtaista lähitulevaisuudessa....leikkaako täh.ei jumalauta vitun manne, ootte suomen vihatuimpia vähemmistöjä - ellei vihatuin ja haukuit muita loisiksi? ja kutsut itteäs suomalaiseks? oot vittu manne, kuulut maailman turhimpaan ja likaisimpaan kansaan
- menkää töihin
sosiaalipummit
- Tiedottaja x
Insestihän on laitonta vielä toistaiseksi suomessa, monissa maissa se on tosin laillista. Ja sitä insestiä muuten ajaa suomeen lailliseksi esimerkiksi mamujen lemmikkipuolue eli Vihreät.
- pipero
Juurikin aloittajan esiintuoma katupartiointi on ainoa oikea tapa rauhoittaa keskusta- aluetta.
Ei kumihuulet vanhusten sormenheristelystä ole moksiskaan vaan hujauttavat turpaan ja potkivat perään. Hakkaavat kaikkia, lapsia ja vanhuksia.
Hienoa toimintaa pojat!- ¢
missä tuon "vastarintaliikkeen" toiminta näkyy??? - - - EI MISSÄÄN(!)
Korkeintaan jäsenten nimet Moverin ja sen ystävien tappolistalla.
- ljhgk
"Maahanmuuttajien järjestäytynyt ja rasistinen väkivalta pääkaupunkiseudun suomalaislapsia vastaan nousi otsikoihin tällä viikolla. Vastarintaliikkeen aktivistit jalkautuivat Helsingin kaduille ennaltaehkäisemään suomalaisvastaista rikollisuutta.
Vastarintaliikkeen tehtävä Suomessa ja muissa Pohjoismaissa on toimia kantaväestöä puolustavana, innostavana ja aktivoivana toimintaryhmänä. Kun Tukholmassa puhkesi viime vuonna rajuja maahanmuuttajamellakoita, oli Ruotsin Vastarintaliike järjestämässä kansalaiskaartitoimintaa ruotsalaisten turvaksi. Helsinkiä koskevan uutisoinnin jälkeen lukuisat suomalaiset alkoivat keskustella sosiaalisessa mediassa katupartioinnista. Tehokas partiointi vaatii rohkeutta, järjestäytymistä ja kokemusta, joita Vastarintaliike voi tarjota kaikille toiminnasta kiinnostuneille suomalaisille.
Valtamedia, poliisijohto ja vasemmistolaiset sosiaalityöntekijät ovat tehneet kaikkensa, että maahanmuuttajien väkivaltarikosten rasistinen luonne saataisiin piilotettua suomalaisilta. Jo alkuviikosta Internetiin kuitenkin vuosi sosiaalityöntekijä Marko Timosen poliisille laatima sisäinen tiedote, jossa kerrottiin selvin sanoin, että väkivalta kohdistetaan suomalaisiin ja että syylliset olivat ”etnisiä ryhmittymiä ja romaneja”. Koimme, että on tärkeää, että suomalaiset jalkautuvat Helsingin kaduille ja antavat selkeän viestin suomalaisia inhoaville maahanmuuttajille. Jo maaliskuussa järjestimme viikon mittaisen kampanjan, jossa muistutimme suomalaisia, että selvästi suurin osa rasistisesta rikollisuudesta maailmalla kohdistuu valkoisiin ihmisiin. Etelä-Afrikassa väkivalta on kärjistynyt jo valkoisten kansanmurhaksi.
Aktivistit ja järjestön tukijat kiertelivät yön aikana Helsingin keskustan puistoissa: Baana, Kiasma, Hakasalmen puisto, Alppipuisto, Linnanmäki sekä Kaisaniemen puisto. Aktivistit keskustelivat rikosaallosta paikallisten suomalaisten kanssa ja jakoivat Vastarintaliikkeen esitteitä. Ilta sujui suhteellisen rauhallisesti, mikä johtui osaltaan varmasti maahanmuuttajajengin viikolla saamasta valtavasta mediahuomiosta. Illan loppupuolella äärivasemmistolaisten joukko uhkaili heille juttelemaan mennyttä aktivistiryhmää. Kun partio oli poistumassa paikalta, lähtivät aggressiiviset vasemmistolaiset seuraamaan heitä, mikä johti pieneen nujakkaan. Tämän jälkeen tilanne rauhoittui ja partio pääsi jatkamaan matkaansa.
Tulemme järjestämään partioita myös vastaisuudessa, sillä maahanmuuttajarikollisuus on Helsingissä vakava ongelma. Nuorimmat jengin uhreista ovat olleet vasta 10-vuotiaita! Toinen syy jatkaa partiointia on saamamme positiivinen palaute – suomalaiset selvästi kaipaavat tällaista toimintaa. Facebook-päivityksemme aiheesta sai nopeasti paljon enemmän kannatusta kuin etukäteen odotimme!
Tahdomme esimerkillämme kannustaa kaikkia suomalaisia toimimaan kotikaupunkiensa kaduilla oman yhteisön viihtyvyyden ja turvallisuuden puolesta! Suomen ongelmia ei valitettavasti ratkaista sosiaalisessa mediassa ja Internetin keskustelupalstoilla – tarvitaan järjestäytynyttä kansalaistoimintaa. Mikäli suomalaisten asia on sydäntäsi lähellä, ota meihin yhteyttä jo tänään!" - viljo68
Kaikki hottentotit rahtikoneeseen ja lennätetään sinne mistä ovat tulleet.
- 28x...
Kiitän Patriootteja katupartion raportista.
Tämä on ainoa oikea tapa kumihuulirikollisuuden vähentämiseksi. Eivät ne muuta usko kuin väkivallan uhkaa itse. Paskovat housuihinsa kun tosi paikka tulee.
Ryöstävät ja hakkaavatkin vain lapsia, invalideja ja vanhuksia.
Taisivat mutruhuulet luikerrella koloihinsa kuin rotat teidät nähdessään ja soittelivat jo etukäteen reitistänne. Yhtä kaikki niillä alueilla ei tapahtunut yhtään ryöstöä eikä pahoinpitelyä mamujen tahoilta niihin aikoihin.
Harkitsen vakavasti ainakin tukijäseneksi liittymistä, moni ystäväni myös kannattaa teitä koska olette ainoa valtaväestön tukipilari.
Esimerkillistä ja isänmaallista toimintaa.
Kiitos!- höps
innerstrength kirjoitti:
ootte heikkoja nössöliinejä
Hei äläs nyt!
Kyllä ne heikot nössöliinit oli niitä, jotka porukalla kävivät puukoin ja astaloin syyttömien ohikulkijoiden kimppuun. Nuorin uhri oli kymmenvuotias.
Miksi muuten maahanmuuttajat eivät ole saaneet aikaiseksi jotain vastaavaa toimintaa katuja rauhoittamaan? - Ei taida kiinnostaa
höps kirjoitti:
Hei äläs nyt!
Kyllä ne heikot nössöliinit oli niitä, jotka porukalla kävivät puukoin ja astaloin syyttömien ohikulkijoiden kimppuun. Nuorin uhri oli kymmenvuotias.
Miksi muuten maahanmuuttajat eivät ole saaneet aikaiseksi jotain vastaavaa toimintaa katuja rauhoittamaan?Olishan noitten mamujen ja romanien vanhemmat voineet esim. järjestää katupartio-toimintaa ja hakea hakkaavat lapsensa kotiin.
höps kirjoitti:
Hei äläs nyt!
Miksi muuten maahanmuuttajat eivät ole saaneet aikaiseksi jotain vastaavaa toimintaa katuja rauhoittamaan?joo höps oon samaa mieltä sun kanssas
suomessa on 5 miljoonaa suomalaista joista saitte tuon aikaan muuta ei tarvitsekkaan sanoaEi taida kiinnostaa kirjoitti:
Olishan noitten mamujen ja romanien vanhemmat voineet esim. järjestää katupartio-toimintaa ja hakea hakkaavat lapsensa kotiin.
juu varsinkin kun jengissä oli kantasuomalaisiakin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764