Pimeyden henkivalloissa olleen vapautus.
http://www.youtube.com/watch?v=vC1Somh_MqM
Jeesuksen veri vapautti Pirjon
17
93
Vastaukset
- tolkkua nyt
Miten semmosesta voi vapautua jota ei ole olemassakaan muuta kuin taikauskoisen ajan myyteissä? Humpuukia.
Markuksen evankeliumi:
5:1 Ja he tulivat toiselle puolelle järveä gerasalaisten alueelle.
5:2 Ja kohta kun hän lähti venheestä, tuli häntä vastaan haudoista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.
5:3 Hän asusti haudoissa, eikä kukaan enää voinut häntä kahleillakaan sitoa;
5:4 sillä hän oli monta kertaa ollut sidottuna jalkanuoriin ja kahleisiin, mutta oli särkenyt kahleet ja katkonut jalkanuorat, eikä kukaan kyennyt häntä hillitsemään.
5:5 Ja hän oleskeli aina, yötä ja päivää, haudoissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä.
5:6 Kun hän kaukaa näki Jeesuksen, juoksi hän ja kumartui maahan hänen eteensä
5:7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
5:8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki."
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
Pirun ovelin veto: Evoluutiouskon kautta se sai ihmiset luulemaan, ettei henkimaailmaa ole.
http://www.youtube.com/results?search_query=demon possessed
- Semmosta vaan, että
Muuten hyvä, mutta luet väärää palstaa. Ateismi- palsta on sinulle. Kipaseppas kertomaan ateismin ihanuusesta sinne.
Täällä on uskovien käännyttäminen kiellettyä.
Ateismi- osiossa on ateistien käännyttäminen kiellettyä.- tolkkua nyt
En ole ateisti vaan agnostikko ja agnostikko on sellanen jonka mielesta Jumalan olemassaolosta ei ole todisteita mutta todisteet myös Jumalan olemattomuudesta puuttuu.
- Älä esitä
Ihminen itse puhuu videolla, joten ei ole kysymys lainkaan sinusta.
- tolkkua nyt
Ihminen voi elää harhassa tai valehdella tai olla suggeroituna tai mitä tahansa.
- Ingenjör_81
tolkkua nyt kirjoitti:
Ihminen voi elää harhassa tai valehdella tai olla suggeroituna tai mitä tahansa.
Moni ateisti elää uskossa, että universumi järjestäytyneineen alkuaineineen, fysiikan lakeineen ja hieno säätöineen tupsahtaa "ei mistään" kuin kani hatusta. Se vasta uskoa ja järkeilyä vaatii. ;).
- Vain tolkkua
Edelleenkin kuuntelemme Pirjon todistusta.
Klikkaa mielenterveyspalstalle, jos haluat harhaisuus -aiheesta keskustella.- ---
Miksi sinä puhut aina itsestäsi monikossa?
- ---
Sitä minäkin ihmettelen sinusta.
Katsoisit vaan videon. - Isä Meidän, joka ...
Olemme yhtä Jeesuksessa, amen, halleluja!
- tolkkua nyt
Nuo aamenet ja hallelujat, mitä ne ovat?
- hexus
Minä tiedän ihmisen joka oli mielestään käärmeiden asunto.. Skitsofreniaa.
- Niinpä niin
Minä taas näen, että täällä on skitsoja, mutta mitä sitten?
Harhoja on muillakin. Esim. delirium. - asdfaced
Kannatta katsoa vielä tännekin, telemällä syntiä ihminen antaa paholaiselle, jopa DEMONILAUMALLE (LEEGIO) pääsyn sisälleen! JEESUKSEN NIMESSÄ RIIVAAJAT ajetaan Ulos! SAATANA laumoineen heittelee uhriaan, ennekuin useimmeiten suuresti huutaen lopulta pakenee. RIIVAAJA saa uhrinsa KIRKUMAAN ja RIEHUMAAN ympäriinsä JA HEITTELEHTIMÄÄN LATTIALLA ennen kuin lopulta pakenee ja hellittää...!!! !!
MINUN NIMESSÄNI TE AJATTE ULOS RIIVAAJIA.... ..!!!
https://www.youtube.com/watch?v=I3BKy6sseC8
KATSOKAA!!! !!!
Tuolla rakennuksessa he ajavat ulos DEMONEJA, !
HEDELMISTÄÄN PUU TUNNETAAN....
Tietysti demonia ei voi ajaa ulos, jos ei edes usko demoneihin, Tässä on nyt jokaiselle se JÄRJEN ÄÄNI, jokaisen kuultavissa. Kuunelkaa sitä!! - fsdewgg
Voimakas todistus näistä asioista
En edes tiennyt Evang. GLENIEL GARCIA sta - yepyepyep
Yep yep
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574