USA Style disclaimer!!!! Tämä ei ole mikään hölmö deitti idea tai vastaava!!!!
Tuli tässä mieleen semmoinen asia että kun meillä tässä palstalla on tämmöinen hauska sekavarainen rekisteröity ateistinen porukka niin onko kellekkään teille ikinä tullut mieleen jokin toinen rekannut ateisti kirjoittaja jonka te haluaisitte tavata oikeasti kasvotusten keskustellakseen joskus´?
Kaikkihan me täällö olemme erillaisia mutta omalla tavalla samanlaisia, on tieteilijää, opettajaa, ilmailualaa, sairaanhoitajaa yms. ja ......kröhm kröhm rokkitähtiä kröhm kröhm.. :)
Itse fanitan Ertertin kirjoituksia koska hänellä on mielestäni erittäin paljon tietoa ja hyvä kirjoitustapa, voisi kuitenkin käydä niin että minulla ei olisi mitään fiksua sanomista hänen seurassansa mutta sitten Agnoskepon kanssa varmaan höpöteltäisiin ilmailualan asioita ja kerrottaisiin ilmailualan legendaarisia tapahtumia.
Onko teillä ollut mitään tämmöisiä ajatuksia palstan toisista kirjoittajista?
Kenetkä palstan ateisteista sinä haluaisit tavata?
81
251
Vastaukset
- ei ole ollut
ei
- ateisti91
Ei ole ollut
- Seemos
Ehkä jason dax:sin Mutta ei homolla tavalla vaan miehekkäällä latinotavalla. ;-) Eheh
Eli siis en mitenkään "halua" tavata ketään palstalaista mutta jason on ollut eräällä tavalla kulmakivi nettiuskonnottomuuteeni.
Hän on ollut täällä "aina" Hyviä linkkejä ja väittelyvinkkejä on myös vuosien varrella hihaan tarttunut."Mutta ei homolla tavalla vaan miehekkäällä latinotavalla. ;-)"
:D
Tuleeko näin macho kädenpuristus?
http://www.youtube.com/watch?v=VgPwXlTRuHs- Seemos
satan kirjoitti:
"Mutta ei homolla tavalla vaan miehekkäällä latinotavalla. ;-)"
:D
Tuleeko näin macho kädenpuristus?
http://www.youtube.com/watch?v=VgPwXlTRuHsHeh. No tuskin. Tämä oli vain ensihajatelma kysymykseen jota en ole koskaan aktiivisesti pohtinut.
Lainilainaus Oli kaupalliselta radiokanavalta jota kuuntelen satunnaisesti autossa. Seemos kirjoitti:
Heh. No tuskin. Tämä oli vain ensihajatelma kysymykseen jota en ole koskaan aktiivisesti pohtinut.
Lainilainaus Oli kaupalliselta radiokanavalta jota kuuntelen satunnaisesti autossa.Tiedän mainoksen mistä puhut!
- O'ou
Minua kiinnostaisi eniten nähdä Jaakob, ei niinkään ateisteja:-)
- O'ou
satan kirjoitti:
Veikkaan että vastaan tulisi oikesti todella paha ihmisraunio.
Voi olla, mutta Jaakobissa kiinnostaisi se, että onko hän todella aidosti sellainen kuin palstakirjoituksistaan voi päätellä. Jaakobin kanssa voisi kokeilla pikku väittelyä livenä...
O'ou kirjoitti:
Voi olla, mutta Jaakobissa kiinnostaisi se, että onko hän todella aidosti sellainen kuin palstakirjoituksistaan voi päätellä. Jaakobin kanssa voisi kokeilla pikku väittelyä livenä...
Ei toimi, hän sekoaisi aivan heti ja vaipuisi johkin koomaan ja sitten saisit rullata hänen rullatuolinsa johonki ensiapuun.
satan kirjoitti:
Veikkaan että vastaan tulisi oikesti todella paha ihmisraunio.
Tältä Jaakob varmaan näyttäisi:
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20100221230322/southpark/images/e/e1/Mrs._Crabtree.jpgjason_dax kirjoitti:
Tältä Jaakob varmaan näyttäisi:
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20100221230322/southpark/images/e/e1/Mrs._Crabtree.jpgHeh.. Kyllä!
- O'ou
satan kirjoitti:
Heh.. Kyllä!
Varsin kiinnostava tapaus siis. Olisikohan oltava valmiina puolustautumaan?
O'ou kirjoitti:
Varsin kiinnostava tapaus siis. Olisikohan oltava valmiina puolustautumaan?
Suosittelisin ainakin desifiointiainetta ja raid purkki mukaan. :D
Hmmm.. Nykyään tulee pyörittyä täällä enemmän tai vähemmän satunnaisesti, joten ei ole oikein kehittynyt tuntumaa nykyisiin kirjoittelijoihin, mutta joitakin vuosia sitten täällä oli aika mukava rekisteröityneiden ateistien porukka jotka kinasimme uskovaisten kanssa ja pidimme samalla vähän hauskaa keskenämme. Kehittelimme nettilehteä ja omaa logoa. Osan kanssa olemme nykyään facebook kavereita ja osan olen myös tavannut livenä.
Kyllä täällä on joitakin joiden kanssa voisi hyvinkin treffata.Ertert on ilmeisesti tieteileijä. Itsellä tulee heti mieleen joku hämähäkkimies.
satan kirjoitti:
Hämähäkkimies? :D
Saisinko vielä perustelut sillä i got to hear this!Se nörtti Peter Parker roolihahmo siis.
- Siino
Enpä usko että nettispedet haluaisivat oikeasti tavata apinoiden planeetan kuninkaan.
"Enpä usko että nettispedet haluaisivat oikeasti tavata apinoiden planeetan kuninkaan. "
Tässä puhuttiinkin ateisteista, ei kreationisteista, Jaakobia lukuunottamatta.- weeddoo
Kiitos inhimillisyydestä, uskovaan voi aina luottaa.
- Seemos
:-D Totta turiset veli siino. Mukava lukea sinustakin pitkästä aikaa. Lisäyksenä aloitusaiheeseen, Sino olisi varmaan myös mainio seuramies IRL.
Vuosia sitten kävin korkeasaaressa niin eräs äiti-ihminen sanoi lapselleen. Ei kulta. Gorilla on tuo häkin sisällä oleva pienempi ja karvaisempi. Älä anna banaania rumalle sedälle. - Seemos
satan kirjoitti:
"Enpä usko että nettispedet haluaisivat oikeasti tavata apinoiden planeetan kuninkaan. "
Tässä puhuttiinkin ateisteista, ei kreationisteista, Jaakobia lukuunottamatta.Tällä apinoiden planeetta läpällä on pitkä historia. Nykyinen nimimerkkinikin on sen inspiroima.
Olemme siinon kanssa niin vanhoja uskontosodan veteraaneja että veteraanien kuntoutussäätiön kylpyläloma olisi vähintään kohtuullista.
- weeddoo
Ehkä olisi mielenkiintoista tavata yksi jos toinen tai useampi samaan aikaan.
Olen kuitenkin perheellinen introvertti ja yritys syö aikaa ja energiaa joten netti on ihan ok, saa pistäytyä milloin huvittaa. Lisäksi palautteeni taso heiluu tunnelman mukaan joten on kiva olla ilman vakituista nimimerkkiä.
Kiitos kuitenkin kaikille asiallisille kirjoittajille. Tarkoitukseni on samalla sivistyä, oppia ja kuulla mielipiteitä ilman olkiukkoja ja vetää niistä omia päätelmiä.
Uskomatonta menoa täällä ;) - nam...
Kyllä minä voisin tavata ihan kenet tahansa, kunhan ei puhuttaisi uskonnosta. Syötäisiin karitsanpaistia ja juotaisiin viintä päälle. Se olisi uskomattoman hyvää. Jälkiruoaksi voitaisiin toki hieman haukkua uskovaisia.
- No tietysti
Siino, Seemos, jason dax. Siinäpä olisi epäpyhä kolminaisuus koolla.
Kaarnan kirjoitukset ovat mielenkiintoisia. Jason daxin koen helposti lähestyttävänä. Mukava olisi nähdä millaisia ovat itse aloittaja "satan" ja "m@ke"-nikkien taakse kätkeytyneet henkilöt. Niin ja tietty missxcessive vaikuttaa kivalta symppis tyypiltä.
Varmasti on muitakin, mutta näin äkkiseltään he tulivat näin uskiksella mieleen :)- lukij@
Miksi haluaisit tavata jasonia tai satania? Oletko lukenut jasonin tekstejä viime aikoina. Aikalailla pelkkää haukkumista. satan on taas trolli.
lukij@ kirjoitti:
Miksi haluaisit tavata jasonia tai satania? Oletko lukenut jasonin tekstejä viime aikoina. Aikalailla pelkkää haukkumista. satan on taas trolli.
"satan on taas trolli. "
Höpöhöpö.. sinä taidat olla "Turun professori"
https://www.youtube.com/watch?v=o1eHKf-dMwo- lukij@
satan kirjoitti:
"satan on taas trolli. "
Höpöhöpö.. sinä taidat olla "Turun professori"
https://www.youtube.com/watch?v=o1eHKf-dMwoXD ja trolli ilmestyi heti oman tunnuslaulunsa kanssa. Olet spämmärikin vielä.
lukij@ kirjoitti:
XD ja trolli ilmestyi heti oman tunnuslaulunsa kanssa. Olet spämmärikin vielä.
Kuinka niin?
Kai sitä saa omiin aloituksiinsa keskusteluihin osallistua?
Eikö niin "Turun professori"lukij@ kirjoitti:
Molemmat voisivat olla minunkin listallani kaarneen lisäksi, jos yleensäkään olisin halukas tapaamaan ketään. Olen luonteeltani sen verran erakko, etten juurikaan hakeudu uusiin sosiaalisiin kontakteihin. Hyvä kun jaksaa vanhat hoitaa.
agnoskepo kirjoitti:
Molemmat voisivat olla minunkin listallani kaarneen lisäksi, jos yleensäkään olisin halukas tapaamaan ketään. Olen luonteeltani sen verran erakko, etten juurikaan hakeudu uusiin sosiaalisiin kontakteihin. Hyvä kun jaksaa vanhat hoitaa.
No ajattele meidät sitten semmoisina vaivattomina uusina sosiaalisina kontakteina, voit pitää meitä ystävinäsi mutta ei tarvitsee joulukorttia lähettää. :D
- lukij@
satan kirjoitti:
Kuinka niin?
Kai sitä saa omiin aloituksiinsa keskusteluihin osallistua?
Eikö niin "Turun professori"Voi että. "Olen satan enkä ymmärrä ollenkaan mistä on kyse. Mutta tykkään kuitenkin nimitellä ihmisiä."
satan kirjoitti:
No ajattele meidät sitten semmoisina vaivattomina uusina sosiaalisina kontakteina, voit pitää meitä ystävinäsi mutta ei tarvitsee joulukorttia lähettää. :D
En lähetä joulukortteja kenellekään;)
Parille kolmelle läheisimmälle olen sentään lähettänyt itse väsäämäni vuosikalenterin. Takuulla uniikkeja.lukij@ kirjoitti:
Voi että. "Olen satan enkä ymmärrä ollenkaan mistä on kyse. Mutta tykkään kuitenkin nimitellä ihmisiä."
Noinko ne siellä hihhulilandiassa ajattelette toisistanne?
agnoskepo kirjoitti:
En lähetä joulukortteja kenellekään;)
Parille kolmelle läheisimmälle olen sentään lähettänyt itse väsäämäni vuosikalenterin. Takuulla uniikkeja.Takuuvarmasti uniikki, semmosen muistaa pitkään,
Tein aikoinaan entisen bändini kitaristille custom kitaran, ostin pohjaksi 100€ sähkökitaran ja sitten modifioin sitä puolivuotta, kaveri oli todella tyytyväinen.
Siinä oli mm.hänen nimensä otelaudan merkkeinä, bändin logo kauluan päässä, metalliosat värjäsin kupariksi ja väristä tuli semmoinen ettö pickguardina alta lähti valkoinen mikä muuttu punaisen kautta mustaksi.
vaihdoin siihen uudet mikrofoonit kun ne alkup. oli ihan roskaa ja maalasin vielä mikkimuovitkin paremmanvärisiksi.- lukij@
satan kirjoitti:
Noinko ne siellä hihhulilandiassa ajattelette toisistanne?
Unohtuiko sinulta se trollsong :-)?
lukij@ kirjoitti:
Unohtuiko sinulta se trollsong :-)?
I aim to please. :D
http://www.youtube.com/watch?v=o1eHKf-dMwo- lukij@
satan kirjoitti:
I aim to please. :D
http://www.youtube.com/watch?v=o1eHKf-dMwoSulta onnistuu noin spämmipetterin elkeet eikä palstan säännöt sinua näköjään paljon paina. Mutta eihän niitä trolleja...
lukij@ kirjoitti:
Sulta onnistuu noin spämmipetterin elkeet eikä palstan säännöt sinua näköjään paljon paina. Mutta eihän niitä trolleja...
Itse pyysit!
Älä ole valittajatrolli jos ei palvelu kelpaa. :D- lukij@
satan kirjoitti:
Itse pyysit!
Älä ole valittajatrolli jos ei palvelu kelpaa. :DOnko vaikea erottaa kysymystä ja pyyntöä? Miten sujuu luetun ymmärtäminen?
lukij@ kirjoitti:
Onko vaikea erottaa kysymystä ja pyyntöä? Miten sujuu luetun ymmärtäminen?
Se oli pyyntö kysymyksen muodossa. :D
- lukij@
satan kirjoitti:
Se oli pyyntö kysymyksen muodossa. :D
Trollin toiveajattelua.
- lukij@
satan kirjoitti:
No mitäs sitten trolli pyytelet. :D
Alat toistelemaan itseäsi... niinhän spämmipetterit tekevät.
lukij@ kirjoitti:
Alat toistelemaan itseäsi... niinhän spämmipetterit tekevät.
onko sinulla oikein mitään sanomista vai aiotko spämmipetteri vielä kauankin siinä tyhjää turista? :D
satan kirjoitti:
Takuuvarmasti uniikki, semmosen muistaa pitkään,
Tein aikoinaan entisen bändini kitaristille custom kitaran, ostin pohjaksi 100€ sähkökitaran ja sitten modifioin sitä puolivuotta, kaveri oli todella tyytyväinen.
Siinä oli mm.hänen nimensä otelaudan merkkeinä, bändin logo kauluan päässä, metalliosat värjäsin kupariksi ja väristä tuli semmoinen ettö pickguardina alta lähti valkoinen mikä muuttu punaisen kautta mustaksi.
vaihdoin siihen uudet mikrofoonit kun ne alkup. oli ihan roskaa ja maalasin vielä mikkimuovitkin paremmanvärisiksi.Wau! Itse olen aina unelmoinut tulla soitinrakentajaksi, mutta taitaa jäädä vain unelmaksi:D Itse rakastan musiikkia ja soittelen paljon ja sävellän omia kappaleitakin! Oli varmaan kiva rakentaa jotain soitinta, vaikka loppu tulos olisikin naurettava;D
ab777 kirjoitti:
Wau! Itse olen aina unelmoinut tulla soitinrakentajaksi, mutta taitaa jäädä vain unelmaksi:D Itse rakastan musiikkia ja soittelen paljon ja sävellän omia kappaleitakin! Oli varmaan kiva rakentaa jotain soitinta, vaikka loppu tulos olisikin naurettava;D
Kärsivällisyytä se ainakin vaatii, ainakin silloin kun haluaa tiukan kaulan ja vääntelet sitä kaularautaa ja iilaat nauhoja.
satan kirjoitti:
Kärsivällisyytä se ainakin vaatii, ainakin silloin kun haluaa tiukan kaulan ja vääntelet sitä kaularautaa ja iilaat nauhoja.
*iilaat* *viilaat*
- lukij@
satan kirjoitti:
onko sinulla oikein mitään sanomista vai aiotko spämmipetteri vielä kauankin siinä tyhjää turista? :D
Huomasitko, että postaukseni oli juhanille, ei sinulle.
Sinä sitten ilmaannuit märisemään ja olet pörrännyt siitä lähtien ympärilläni kuin perskärpänen. Hellitä hyvä ihminen. Postauksesi ovat säälittäviä nimittely-yrityksiä.
Olet jo hävinnyt tämän erän ja ottelun. lukij@ kirjoitti:
Huomasitko, että postaukseni oli juhanille, ei sinulle.
Sinä sitten ilmaannuit märisemään ja olet pörrännyt siitä lähtien ympärilläni kuin perskärpänen. Hellitä hyvä ihminen. Postauksesi ovat säälittäviä nimittely-yrityksiä.
Olet jo hävinnyt tämän erän ja ottelun.Sinä et päässyt edes starttiviivan yli. :D
satan kirjoitti:
Sinä et päässyt edes starttiviivan yli. :D
Naurettavinhan tässä on että Juhani1965 mainitsi minut ihmisenä jonka hän haluaisi mahdollisesti tavata niin sinun piti heti katkerana tulla valittamaan, tämä kaikki johtuu siitä kun yritit tehdä minulle mitä teit ikiateistille ja minä pesin sinulla lattiat, vieläkin taidat olla aika katkera siitä ja lisäksi stressaat siitä että et saa edes trollattua ateismipalstaa kuin ennen teit.
Sinä olet nyt lopullisesti tappiolla etkä sinä enää ikinä voi muuta tehdäkkään kun hävitä.Hellou Juhani, pitkästä aikaa :) Olet kiva tyyppi ja varmasti meillä juttua riittäisi, ja vaikka uskova olet en usko että kummallakaan tulisi mieleenkään puhua jumalasta tai uskosta tai uskomattomuudesta. Tsemppiä syksyyn ja näkyillään :)
lukij@ kirjoitti:
Mitä olen Jasonin kirjoituksia lukenut niin yleisesti ottaen ne ovat asiallisia ja monipuolisia. Ja eiköhän Satankin pyri täällä keskustelemaan eikä trollamaan.
missxcessive kirjoitti:
Hellou Juhani, pitkästä aikaa :) Olet kiva tyyppi ja varmasti meillä juttua riittäisi, ja vaikka uskova olet en usko että kummallakaan tulisi mieleenkään puhua jumalasta tai uskosta tai uskomattomuudesta. Tsemppiä syksyyn ja näkyillään :)
Hellou...Ihan varmasti riittäisi juttua muista asioista kuin uskonnoista tai uskomattomuudesta. Ihmisyys yhdistää meitä kaikkia. Kiitoksia tsempeistä...odottelen että näillä lakeuksilla saavat luistelukentät jäävytettyä, ostin viime talavena kunnon luistimet ja "puraisi" tuo luistelu innostus uudelleen koulu aikojen jälkeen, mukava kurvailla ympäriinsä luistimilla ja käy ihan kuntoilusta :)
Oikeen huissin muksaa ja kivaa syksynjatkua myös sinulle :)- lukij@
satan kirjoitti:
Naurettavinhan tässä on että Juhani1965 mainitsi minut ihmisenä jonka hän haluaisi mahdollisesti tavata niin sinun piti heti katkerana tulla valittamaan, tämä kaikki johtuu siitä kun yritit tehdä minulle mitä teit ikiateistille ja minä pesin sinulla lattiat, vieläkin taidat olla aika katkera siitä ja lisäksi stressaat siitä että et saa edes trollattua ateismipalstaa kuin ennen teit.
Sinä olet nyt lopullisesti tappiolla etkä sinä enää ikinä voi muuta tehdäkkään kun hävitä.Olet huono häviäjä trolliseni. Niin omituista juttua sinulta tulee. Kaikkea sinä keksitkin.
lukij@ kirjoitti:
Olet huono häviäjä trolliseni. Niin omituista juttua sinulta tulee. Kaikkea sinä keksitkin.
Äläs nyt trolli saa mitään luuloja siinä.
Anteeksi paska vastaus, mutta en haluaisi naamatapaamisella pilata sitä hienoa illuusiota, jonka olen fiksuista kirjoittajista aivokudokseeni saanut. Arkielämässä saa ihan riittävästi paistattaa särkeä ihmisten kanssa. Jos nyt ihan pakko olisi joku nykyaktiiveista valita, niin shadowselfin voisin kätellä, ja sanasen vaihtaa.
satan kirjoitti:
No olihan siinä yksi ja vastauksesi ei ollut paska.
Paskuuden ajattelen istuvan siinä, etten ole sosiaaliakrobaatti, joka jaksaisi normipäivän päälle vielä sosialisoitua naamatusten kenenkään kanssa. Jotenkin vielä kolmesti viikossa menee kaupan lihatiskin ja kassan tyypit, plus oma perhe. Mutta kun naamant menee naamioiden taa, niin taas on mukavaa. Ehkä syynä on oma rumuus.
A10097 kirjoitti:
Paskuuden ajattelen istuvan siinä, etten ole sosiaaliakrobaatti, joka jaksaisi normipäivän päälle vielä sosialisoitua naamatusten kenenkään kanssa. Jotenkin vielä kolmesti viikossa menee kaupan lihatiskin ja kassan tyypit, plus oma perhe. Mutta kun naamant menee naamioiden taa, niin taas on mukavaa. Ehkä syynä on oma rumuus.
Höpö höpö.. ei kaikkien ihmisten tarvitse olla sosiaaliakrobaatteja, jos kaikki olisi niin elämä olisi yhtä kaaosta.
"Ehkä syynä on oma rumuus. "
Jokainen ihminen on tavallaan kaunis tai personallinen, usko pois, olenhan minä sentään Satan.
Toisin jos olet naimisissa ja sinulla on perhe niin ei tilanne kovinkaan paha voi olla. :Dsatan kirjoitti:
Höpö höpö.. ei kaikkien ihmisten tarvitse olla sosiaaliakrobaatteja, jos kaikki olisi niin elämä olisi yhtä kaaosta.
"Ehkä syynä on oma rumuus. "
Jokainen ihminen on tavallaan kaunis tai personallinen, usko pois, olenhan minä sentään Satan.
Toisin jos olet naimisissa ja sinulla on perhe niin ei tilanne kovinkaan paha voi olla. :DKiitokset sanoistasi, vaikka en koekaan tilanteen olevan pahan.
Itse haluasin nähdä uskiksena muutamia ateisteja keiden kirjoituksia olen lueskellut täällä ihan mielenkiinnon vuoksi, jotka ovat seuraavat; shadowself, agnoskepo, ertert ja fda :)
Uskiksista taas Jaakob ja kKristitty (vai mikä se nyt oli) :)Agnoskepo taisi olla kova melomaan ja kalastamaan. Hänen kanssa voisi ehkä viettää tyydyttävän päivän ilman ylenpalttista kohkaamista kaikenmaailmanfilosofioista.
Tai sitten ei :-)Voisin ehkä tavata kaikki muut paitsi FUCKIFUUn. Jos palstan ulkopuolisista aiheista keskustelisi niin varmaan Agnoskepon ja Satanin kanssa löytyisi juttua ilmailusta. Aika vähän on tietoa mitä kukakin harrastaa mutta ateismista ja uskonnoista ainakin voisi keskustella kenen tahansa kanssa.
Täällä on ilmeisesti jokunen turun seudulta eli tapaaminen sinänsä onnistuisi, tosin olen aika erakko ja harvemmin hakeudun ihmisten seuraan."tosin olen aika erakko ja harvemmin hakeudun ihmisten seuraan."
Jos se tekee sinut iloiseksi niin no problem mutta jos tunnet itsesi yksinäiseksi niin se on ikävää.
Kyllähän minäkin välillä haluan olla rauhassa että voin vetästä kunnollisen UFO:Enemy unknown session. :Dsatan kirjoitti:
"tosin olen aika erakko ja harvemmin hakeudun ihmisten seuraan."
Jos se tekee sinut iloiseksi niin no problem mutta jos tunnet itsesi yksinäiseksi niin se on ikävää.
Kyllähän minäkin välillä haluan olla rauhassa että voin vetästä kunnollisen UFO:Enemy unknown session. :D"Jos se tekee sinut iloiseksi niin no problem mutta jos tunnet itsesi yksinäiseksi niin se on ikävää."
En nyt sentään ihan yksin ole, vaimo on seurana ja molemmat olemme omissa oloissamme viihtyviä. Toki ystäviä, kavereita ja sukulaisia aina silloin tällöin näkee mutta ilmankin tulee toimeen, pari-kolme kertaa kuussa riittää hyvin. Yksinäiseksi en siis koskaan itseäni tunne. Niin ja onhan tuossa vielä 10 kissaakin jaloissa pyörimässä =D
Työelämästä olen ollut poissa viitisen vuotta joten aika rauhassa saa päivät olla mutta kyllä sitä silloin tällöin sitä työyhteisöäkin hieman ikävöi, teatterilaiset kun ovat ihan omanlaistaan väkeä ja tälläinen outolintu sopi siihen joukkoon. Useimpien ns. tavallisten tallaajien seuraa ei ihmeemmin kaipaa.
En ole niin sieltä sosiaalisemmasta päästä oleva, jotta ketään henkoht kaipaisin tavata.
- -s-
Mieluummin haluaisin tavata jonkun todellisen hardcore-uskovan. Siis oikean vanhan liiton tulta ja tulikiveä vääräuskoisten ja syntisten kurkusta alas 24/7 vaikka pakolla syöksevän todellisen fundamentalistin. Joka tarttuu kiinni kuin takiainen ja JULISTAA. Näitä on täällä netissä, mutta elävässä elämässä en koskaan ole törmännyt. Olenkin alkanut ajatella ettei moisia oikeasti netin ulkopuolta edes löydy. Ja kun ottaa huomioon asuinpaikkakuntani kepulaislestadiolaiskörttiläisen historian, on jo pidettävä ihmeenä ettei moista vastaan ole tullut. Onko teitä oikeasti olemassa?
En minä silti ihan oikeasti halua teitä tavata.- Karpesoda
Ne kaikista kovimmat hardcore uskovat jotka ovat vanhan liiton tulta ja tulikiviä joko istuat vankilassa pedofiliasta, ovat mielisairaalassa, ovat halvaantuuneet, ovat koomassa , tappaneet itsensä, kääntynyt islamiin tai muuten vain ovat potkittu seurakunnastansa ulos.
- Aada@
Tuo hardcore-uskova on osuva nimitys.Kuvaa hyvin joitain äärifundamentalisteja.
- Kalju Pitkätukka
Ehkä ne tulikivenkatkuiset saarnat pidetään omien joukossa.
Eivät lestadiolaiset ainakaan ulkopuolisille saarnoja pidä, sisäänpäinlämpiäviä ovat.
Päiväkoti- ja alakouluikäiset toivottelevat "uskottomia" lapsia tulijärveen.
Kun harrastuskaverin, bisneskumppanin jne. kanssa jutellaan niitänäitä, ei sitten osaa
alkaa julistamaan kadotussaarnaa, koska tämä pakanahan vaikuttaa ihmiseltä...
Tutustuin erääseen fundamentalistiin, keskustelimme ja keskustelemme edelleen paljon mm. Raamatusta.
Olemme nykyään ystäviä.
Kaverini ihmettelee usein, miksi en uskonnottomuudestani huolimatta tee kaikkea sitä, mitä muut uskonnottomat ja väärällä tavalla uskovaiset.
Eli juopottele hillittömästi, laukkaa vieraissa, vaihda vaimoa, jne...
Olen joskus tuntenut fundamentalistin, johon piti ottaa etäisyyttä niin, etten enää muista edes miehen nimeä.
En kysynyt edes mihin lahkoon harrastuskaverini kuului, mutta käännytys oli niin aggressiivista, että lähdin karkuun.
Olin silloin nuori ja tavallani uskovainen vielä.
- Aada@
Täällä on paljon älykkään- ja mukavanoloisia ihmisiä.Voisin tavata kaikki sellaiset,jotka nyt ajattelevat kestävän seuraani.Fundamentalisteja en jaksa, paitsi jos puhumme jostain täysin muusta kuin uskonnosta.Kiinnostavia mm.nim.ikiateisti,satan,agnoskepo,keretti tyttö,kalju pitkätukka,kyllästynyt,angelos_nigrum, kaarne,jason_dax,.Paljon muitakin, en ole lukenut kaikkien kirjoituksia niin tarkasti.Olisi teitä mukava tuntea paremminkin.
- fda
Näin tarkemmin erottelematta useampikin tyyppi löytyy aidan kummaltakin puolelta joiden kanssa juttu saattaisi luistaa paremminkin livenä.
- Kalju Pitkätukka
Useimpien kanssa varmaan olisi kiva turista kasvotustenkin.
Ainoastaan ne, joiden aloitukset eivät edes pyri mikäänlaiseen keskusteluun,
eivät olisi sen kummempia keskustelukumppaneita livenäkään.
- Murhajumala
No jos nyt ihan totta puhutaan niin en ketään. Joskus aikanaan olen irc:ssä jutelleiden "kaverien" kans käyny miitissä mutta oli se niin saakelin vaivaantunutta ja omituista, että en voi sanoa nauttineeni siitä. Se mitä netissä puhutaan on aivan eri asia kuin tosielämässä puhuminen ja vaikka kuinka tunnet yhteenkuuluvuutta netissä jonkun kans niin reaalimaailmassa ei teillä välttämättä ole mitään yhteistä.
- 1 + 2
Skeptikoilla oli runsaat 10 vuotta sitten muutaman vuoden aikana illanistujaisia Helsingissä William K:ssa (Annankatu 3) ja siellä parannettiin maailmaa sekä 'skepojen' että muutaman huuhailijan voimin.
Sellaisessa miitissä voisi tietenkin esiintyä incognito jos epäilee että muuten saattaa tulla ongelmia;-D - Kalju Pitkätukka
Tuokin voi olla monen kohdalla tilanne. Ateismi ei takaa, että jutut menisi muuten yksiin. Toisaalta, moni tällä palstalla kirjoittaa aidon oloisesti, ei vedä mitään rakennettua roolisuoritusta.
Ainakaan minä en sano mitään, mitä en sanoisi kasvotustenkin.
Periferiassa eläminen ja yksinäinen työ suojelee liioilta sosiaalisilta kontakteilta.
Kävin sunnuntaina parilla ryypyllä paikallisessa.
Olin ainut asiakas.
Toki lauantaina olisi ollut porukkaakin, mutta umpikännikaraokeälämölö
ei ole koti-illalle mikään vaihtoehto. 1 + 2 kirjoitti:
Skeptikoilla oli runsaat 10 vuotta sitten muutaman vuoden aikana illanistujaisia Helsingissä William K:ssa (Annankatu 3) ja siellä parannettiin maailmaa sekä 'skepojen' että muutaman huuhailijan voimin.
Sellaisessa miitissä voisi tietenkin esiintyä incognito jos epäilee että muuten saattaa tulla ongelmia;-DSkepojen illanistujaisiin ja muihinkin sessioihin lähtisin kyllä, mutta kun se Helsingin kirkko on niin syrjässä.
Mansesakin (nääs) niitä joskus järjestetään, mutta on sinnekin "Suomen lähes äärimäisestä keskustasta" matkaa. Hyvä kun jaksaa kerran vuodessa ajaa Metsoon Nobel-luennot kuuntelemaan, kuten tietenkin jokaisen hartaan tiedeuskovaisen kuuluu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814