Vaikka en olekkaan

Köyhillekin ruokaa..

mikään persujen vastustaja, niin pitää silti todeta sellainen totuus, että persuilla on alamäki alkanut.
Ai että miksi?
No se johtuu itse persuista. Ja miettiköön itse tykönään, miksi kansalaiset eivät heidän porukkaansa kannata.

Kun muistaa vielä senkin "paperin nurinpäin unohtamisen" omasta liksastan äänestätettäessä, vaikka oli muka ensin kovastuikin sellaista vastaan, niin ei tuollaiset kansankusetukset jo tässä vaiheessa anna mitenkään rehelistä ja luottavaista kuvaa puolueesta.
Eli olisivat toimineet niinkuin puhuvat, ja olisivat myöskin olematta sellaisia mitä muka vastustavat.
Suomesa on jo noita yhteiskuntarovoja ihan tarpeeksi, joten olis hyvä jos olis edes yksi kansankin etuja ajava puolue, eikä vain tuijotelis omaa taskutaskuaan.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suu itkullesi ?

Kuinka isoa osaa kansasta mielestäsi edustat mielipiteinesi ? Pitäisi jonkun olla kiinnostunut tästä avautumisestasi, ja jos pitää, niin miksi ?

• kysyjä.

viime kv- vaaleissa persut saivat reilut 12 prosenttia äänistä. avajaa siis edustaa yli 87 prosenttia kansasta. timo soinia haluaa pääministeriksi kymmenen pronsenttia suomalaisista. tämän mukaan avajaa edustaakin jo 90 prosenttia suomen kansasta. oliko sulla muuta....

ps. mistä näitä oikein tulee?

• kusija.
        kysyjä. kirjoitti:

viime kv- vaaleissa persut saivat reilut 12 prosenttia äänistä. avajaa siis edustaa yli 87 prosenttia kansasta. timo soinia haluaa pääministeriksi kymmenen pronsenttia suomalaisista. tämän mukaan avajaa edustaakin jo 90 prosenttia suomen kansasta. oliko sulla muuta....

ps. mistä näitä oikein tulee?

Tiedätkö sinä ei persujen äänestäneiden kaikki ajatukset ja mielipiteet, tai kannattavatko näitä aloittajan ajatuksia ? Oliko sulla siis jotain järkevää asiaan ?

ps. ihme tosiaan, mistä oikein aina ryömit typeryyksiäsi syöttämään.

• minä ainakkin
        kusija. kirjoitti:

Tiedätkö sinä ei persujen äänestäneiden kaikki ajatukset ja mielipiteet, tai kannattavatko näitä aloittajan ajatuksia ? Oliko sulla siis jotain järkevää asiaan ?

ps. ihme tosiaan, mistä oikein aina ryömit typeryyksiäsi syöttämään.

äänestän persussjuomalaisia.
        Martalta meni tekarit poikki kun kännissä kompastu saunaportailla
        siinä ol mukana saannaan mänemässä yks demari yks kepulainen ja vissiinnii vasturi mutta matti ainuu kaveri jolla ol pikaliimaa on persussujuomalainen ja matti liimas hampaat jos oisma jäänä vuottammaan muuta ois martalta hampaat hävinnä
        poliitiikasta enmä mittään tiijä mutta martalla on isot

• ex-persu Tre
        minä ainakkin kirjoitti:

äänestän persussjuomalaisia.
        Martalta meni tekarit poikki kun kännissä kompastu saunaportailla
        siinä ol mukana saannaan mänemässä yks demari yks kepulainen ja vissiinnii vasturi mutta matti ainuu kaveri jolla ol pikaliimaa on persussujuomalainen ja matti liimas hampaat jos oisma jäänä vuottammaan muuta ois martalta hampaat hävinnä
        poliitiikasta enmä mittään tiijä mutta martalla on isot

Perus-juomalaiset ne ei vaan tajua Soinin-sutkauksia enempää. Yritä sitten siinä olla mukana ... en enää minä ainakaan... se ooon moro juopporetkut

• Yksi monista

Aloittaja puhuu totta. Persujen sanat ja teot eivät kohtaa. Esitykset ovat köyhiä ja työläisiä vastaan, kansainvälisten suuryritysten puolesta. Ja omia palkkioita ja puoluetukia ovat persut ensimmäisinä nostamassa. Minä en enää äänestä persuja. Ethän sinäkään?

• Viisas mies

Kyllä minä vaan äänestän, Suuri viisaus asuu Timo Soinin päässä . Stuppi on vaan kasvattanut pitkää vartta eikä ole se kuuluisa viisaus tavoittanut vielä yläkertaa. Ps isossa päässä on tilaa suurille viisauksille .

• Hmm...

Ei ole Jusulakaan jaksanut enää tuottaa niitä viisauksia entiseen tahtiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38