Riippuvainen orgasmista

AddictO

Olen nuori nainen ja kärsin ärsyttävästä ongelmasta: olen riippuvainen orgasmista. Itselleni saatan pelkässä yhdessä illassa hieroa kymmeniä orgasmeja, pitää saada vain lisää lisää lisää, mikään ei riitä :( Jos onnistun vaikka illalla olla tyydyttämättä itseäni, kaikki voi mennä ihan ok. Mutta jos yhdenkin orgasmin saan, tulee PAKOTTAVA tarve saada koko ajan lisää. Illalla kun on aikaa tyydytän eniten. Osaan jo kyllä saada aika nopeasti itselleni orgasmin. Aamulla ja päivällä saatan mennä julkiseen vessaankin tyydyttämään jos on pakko saada orgasmi. Ongelma vaan on miten lopettaa yhden orgasmin jälkeen.

Toinen ongelma on se, että nykyään seksikään ei ole miehen kanssa niin kivaa kun saan orgasmin yksinäni helpommin ja jos miehen kanssa olen mietin vaan että "yksin olisin saanut näin ja näin monta orgasmia, mä tahon tulla jo" Ja taas kun saan kerran ei se riitä vaan pitäisi saada lisää. Miten hitossa niinkin ihanasta asiasta kuin seksistä tuli tällänen ahdistava orgasmiriippuvaisuus?! Ihan pakkomielteistä tää mun touhu, kun voin vuorokaudessa tyydyttää jopa 100 orgasmia. Ja ei, sekään ei riittäisi :/

4

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et silleen

      Bull Shit

    • AddictO

      No ei oo mitään bullshittiä! Tää on ihan oikeesti ongelma. Ahistaa kun orgasmi pyörii koko ajan päässä ja hävettää. En oikein tiedä mistä voisin saada apua?

    • nymfoa metsästän

      Tuu mun naiseksi, nii pidetään yöt lystiä. Mikään ei oo kivempaa ku kyltymätön nainen. Ihan selkeetä vaimo ainesta kunhan kohdallesi osuu vain yhtä halukas mies!

      Miesten kanssa ollessasi, älä häpeile hieroa orkkua vaikkapa päällä ollessasi. Se ON IHANA kokea mulkku samaan aikaan supistelevassa pillussasi!

    • crossedlegs

      Itse voin saada orgasmeja laittamalla jalat ristiin koulussa tai kirjastossa, eikä kukaan luullakseni tiedä sitä. Se on helppoa ristin vain jalkani ja puristelen pakaralihaksiani niin parin minuutin päästä saan orgasmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe