Mistä johtuu, että kauppojen pihalla tuntemattomat nuoret haukkuvat aikuisia, kulkevat perässä huutaen törkeyksiä, yrittävät tulla autojen eteen, koputellaan ikkunoihin ja irvistellään, loukataan toisia ihmisiä ilman mitään syytä??? Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Minä olen lopen kyllästynyt ja järkyttynyt, mikä on nykyajan nuorisolla pielessä? Kasvatus, itse epäilen suuresti jos ei opeteta toista ihmistä kunnioittamaan ja se että eletään ku pellossa ja verjät auki, millään ei oo mitään väliä? Kyllä vanhemmilla on suurin vastuu lapsistaan ja kotoa se kaikki lähtee, kuri pitää olla. Kertokaa kokemuksista muutkin ja mielipiteitänne, tämä asia on vakava ja pahoin kasvava ongelma.:(
Nuorten ilkeys ja huonosti käyttäytyminen
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
On huomattu, seura tekee kaltaisekseen....voisi vaihtaa piiriä, mutta leimaantumista pelätään vaikka ollaan olevinaan niin kovaa kovaa, järkeäkin voisi käyttää, itsekkin olen aivan lopen kyllästynyt kun aivan ventovieraat nuoret härnäävät ilkeillä huuteluillaan, mitään ei tarvitse edes tehdä ansaitakseen sellaista, sitä muka tunnetaan vaikka ei kuitenkaan tunneta, itse en voi sanoa tuntevani ketään niistä kiusaamista, sitten ihmetellään kun on paha olla....no ei ihme kun päätä ihan syvyyttä suotta jatkuvasti vaan aiotaan, hyvä olo lähtee sisältä päin, sanomalla jotain hyvää jostakusta voi itsekkin hyvin, ihminen on kuin puutarha, pahan puhuminen sairastuttaa ja saastuttaa. T. Jeesusta seuraava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151