Mistä johtuu, että kauppojen pihalla tuntemattomat nuoret haukkuvat aikuisia, kulkevat perässä huutaen törkeyksiä, yrittävät tulla autojen eteen, koputellaan ikkunoihin ja irvistellään, loukataan toisia ihmisiä ilman mitään syytä??? Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Minä olen lopen kyllästynyt ja järkyttynyt, mikä on nykyajan nuorisolla pielessä? Kasvatus, itse epäilen suuresti jos ei opeteta toista ihmistä kunnioittamaan ja se että eletään ku pellossa ja verjät auki, millään ei oo mitään väliä? Kyllä vanhemmilla on suurin vastuu lapsistaan ja kotoa se kaikki lähtee, kuri pitää olla. Kertokaa kokemuksista muutkin ja mielipiteitänne, tämä asia on vakava ja pahoin kasvava ongelma.:(
Nuorten ilkeys ja huonosti käyttäytyminen
4
223
Vastaukset
- Anonyymi
On huomattu, seura tekee kaltaisekseen....voisi vaihtaa piiriä, mutta leimaantumista pelätään vaikka ollaan olevinaan niin kovaa kovaa, järkeäkin voisi käyttää, itsekkin olen aivan lopen kyllästynyt kun aivan ventovieraat nuoret härnäävät ilkeillä huuteluillaan, mitään ei tarvitse edes tehdä ansaitakseen sellaista, sitä muka tunnetaan vaikka ei kuitenkaan tunneta, itse en voi sanoa tuntevani ketään niistä kiusaamista, sitten ihmetellään kun on paha olla....no ei ihme kun päätä ihan syvyyttä suotta jatkuvasti vaan aiotaan, hyvä olo lähtee sisältä päin, sanomalla jotain hyvää jostakusta voi itsekkin hyvin, ihminen on kuin puutarha, pahan puhuminen sairastuttaa ja saastuttaa. T. Jeesusta seuraava
- Anonyymi
Yhteiskunta muuttuu niin nopeasti ja oireilu näky meidän alkuperäisten suomalaisten lapsissa eli nuorissa, koska he jäävät syrjään pakolaisten/turvapaikan hakijoiden vuoksi.
Meidän kaikkien alkuperäisten suomalaisten pitää hyväksyä muiden maiden maan sisäiset ongelmat ja maksaa heidän kansalaisten elämät vaikka me ei olla edes syyllisiä niihin.
Ei meillä kellään ihmisiä vastaan mitään ole vaan me ollaan jouduttu hyväksikäytön uhreiksi ja me ollaan itse tunnollisia sekä isänmaallisia suurin osa ja me ollaan synnytty KUNNIANVELAN kanssa joka me ollaan velkaa meidän suvuille jotka TAISTELIVAT ISÄNMAAN PUOLESTA JA MAKSOIVAT KAIKISTA MENETYKSISTÄ HUOLIMATTA TYÖLLÄ SOVITUT SOTAKORVAUKSET VAIKKA SAMAT IHMISET MENETTIVÄT KOTEJAAN ALUEIDEN LUOVUTUSTEN YHTEYDESSÄ, MUTTA RINTAMALLA HE OLIVAT ASEVELJIÄ JOTKA KÄRSIVÄT KAIKKI.
EI VARMASTI OLE HELPPOA OLLA TAISTELEMASSA, KUN RINTAMALLE ON TULLUT TIETO, ETTÄ SUOMI ON LUOVUTTANUT ALUEEN JA ASEVELJET OVAT OLLEET SAMASSA KOMPPANJASSA, KUN TOINEN ON MENETTÄNYT KAIKEN JA TOINEN ON SAANUT PITÄÄ KAIKEN JA MOLEMMAT PUOLUSTAA VALTION MÄÄRÄYKSESTÄ ALUETTA JOKA EI OLE KUMMANKAAN KOTISEUTU.
MEIDÄN ISOVANHEMMAT VAIENNETTIIN JA UHATTIIN VANKILALLA!- Anonyymi
Voin toki jatkaa tätä aihetta näin NAISENA ja omalla omituisella näkemyksellä KUNNIAVELASTA jonka MEIDÄN SUVUT SENTÄÄN MAKSOIVAT TYÖLLÄ POIS.
Minun vaarit eikä edes mummoni isäni joiden kanssa olin lapsena paljon tekemisissä eivät koskaan sanoneet minulle, että MINÄ OLEN HEILLE JÄÄNYT VELKAAN.
Minä olen opettanut omille lapsille, että SUOMI ON MEIDÄN SUOMALAISTEN KOTIMAA JA MINUN VAARIT SEKÄ PAPPA OVAT OMIEN KAVEREIDENSA KANSSA MAKSANEET TYÖLLÄ SUOMEN ITSENÄISYYDESTÄ JOTEN ME KAIKKI SUOMALAISET OLLAAN YHTÄ ARVOKKAITA.
OLEN MINÄ OLLUT YKSINHUOLTAJA-ÄITI JA MINÄ SANOIN LAPSILLENI, ETTÄ : TE OLETTE YHTÄ HYVIÄ LAPSIA MITÄ KAIKKI TOISETKIN, KOSKA MINÄ OLEN TEIDÄN ÄITI ENKÄ KENENKÄÄN TOISEN JA KAIKEN MITÄ MINÄ TEEN NIIN MINÄ TEEN TEIDÄN PARHAAKSI JOTEN ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ MITÄ TOISET SANOVAT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin toki jatkaa tätä aihetta näin NAISENA ja omalla omituisella näkemyksellä KUNNIAVELASTA jonka MEIDÄN SUVUT SENTÄÄN MAKSOIVAT TYÖLLÄ POIS.
Minun vaarit eikä edes mummoni isäni joiden kanssa olin lapsena paljon tekemisissä eivät koskaan sanoneet minulle, että MINÄ OLEN HEILLE JÄÄNYT VELKAAN.
Minä olen opettanut omille lapsille, että SUOMI ON MEIDÄN SUOMALAISTEN KOTIMAA JA MINUN VAARIT SEKÄ PAPPA OVAT OMIEN KAVEREIDENSA KANSSA MAKSANEET TYÖLLÄ SUOMEN ITSENÄISYYDESTÄ JOTEN ME KAIKKI SUOMALAISET OLLAAN YHTÄ ARVOKKAITA.
OLEN MINÄ OLLUT YKSINHUOLTAJA-ÄITI JA MINÄ SANOIN LAPSILLENI, ETTÄ : TE OLETTE YHTÄ HYVIÄ LAPSIA MITÄ KAIKKI TOISETKIN, KOSKA MINÄ OLEN TEIDÄN ÄITI ENKÄ KENENKÄÄN TOISEN JA KAIKEN MITÄ MINÄ TEEN NIIN MINÄ TEEN TEIDÄN PARHAAKSI JOTEN ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ MITÄ TOISET SANOVAT!SUOMESSA SUOMALAISET OLLAAN ELUKOITA JA KUNNIATTOMIA PASKOJA JOTKA OTETAAN TEOISTA SEKÄ SANOISTA VASTUUT!
OLEN KAIKESTA HUOLIMATTA SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ EN VOI SUOMESSA ALKUPERÄISENÄ SUOMALAISENA LOUKATA SUOMALAISTEN KUNNIOITA VAIKKA HE NIIN LUULEVAT!
HE EIVÄT OLE ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA JOTKA TUOLLAISTA VÄITTÄVÄT VAAN HE OVAT MAAHANMUUTTAJIA JOTKA VAATIVAT MEITÄ ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA HYVÄKSYMÄÄN HEIDÄT!
MINÄ OLEN ASUNUT NORJASSA JA RUOTSISSA JA MINÄ OLIN MOLEMMISSA MAISSA SUOMALAINEN.
MINÄ OLEN SYNTYNYT SUOMESSA JOS MINÄ OLISIN SYNTYNYT RUOTSISSA NIIN MINÄ OLISIN RUOTSIN SUOMALAINEN JONKA VANHEMMAT OVAT SUOMESSA SYNTYNEITÄ SUOMALAISIA.
RUOTSIN KIELISELLÄ ALUEELLA ASUIN SUOMEN RUOTSALAISTEN KANSSA SUOMALAISENA MUIDEN SUOMALAISTEN KANSSA.
SAAMELAISALUELLA MINÄ OLEN SYNTYNYT SUOMALAISENA JA ELÄNYT SAAMELAISTEN JA KOLTANSAAMELAISTEN RINNAIKKAIN SUOMALAISENA.
SUOMEN ROMANIEN KANSSA MINÄ KÄVIN RUOTSISSA ALA-ASTETTA, MUTTA HE OLIVAT SUOMALAISIA. SYY OLI SE, ETTÄ HE EIVÄT HALUNNEET TUNNUSTAA OLEVANSA SUOMEN ROMANEITA KOSKA SAMASSA KAUPUNGISSA ASUI YHDELLÄ ALUEELLA HULLUJA ROMANEITA JOITA PELKÄSI KAIKKI.
NORJASSA MINÄ OLIN KALATEHTAALLA. TULIN POIS, KOSKA PAKOLAISTEN KANSSA EI VOI TEHDÄ TEHTAASSA NAISENA TÖITÄ JOS EI OLE MIESTÄ.
HE OVAT IHAN HULLUJA JA VARSINKIN JOS HE SAAVAT TIETÄÄ, ETTÄ NAINEN TEKEE HYVÄÄ URAKKAA.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172324Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2331972Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071782Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021451Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481346Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551217Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1791153- 941100
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.149970Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14911