Nyt tulee jäykkää kakkua. Lakimiesavusteinen rikosilmoitus jätetään lähipäivinä viranomaisille, nyt on riittävä näyttö perättömistä ilmiannoista ja vuosia jatkuneesta vainoamisesta.
Se loppuu nyt!
Perätön ilmianto ja väärä törkeitä valheita vilisevä todistus
12
155
Vastaukset
- kyseskelijä?
Onko tuo nyt 130:nes "nyt tärppää""-uhosi?
Mikä tekee nyt tuosta jutusta niin hyvän, että se ohittaa ne aikaisemmat itkettävät ja säälittävät viritelmäsi? - Herää pahvi nyt
Onx "lakimies" Kinkkinen taas neuvonu sua?
Se on enempi huolissaa sust saatavista rahoista kun kun tulevaisuudesta - Pervo savolainen
vetää taas käteensä ja näkee halluja, samalla ku ruikkii omalle näyttikselleen.
Naistenhakkaaja ja lasten hyväksikäyttäjä onanoi ajatuksella saada ees kerran eläessään jokju rikkari esitutkintaan.
Ei sil ees oo "lakimiesavustajaa", vaan sil on juoppo Kinnulainen joka rahastaa valtiota pedari-arskan avustamisella. Luusereuita molemmat :(
Tolleen toimiii narkki-juoppo jota oma isä ja broidi vetivät lapsena aunukseen.
Oma äiti opetti putsaamaan äipän kotiin tuomien spurgujen taskut -
no nyt se lapsern-n*ssija tekee itte aikuisena samaa :) - kusipäi
Nyt tärppää se huusi silloinkin kun Väestöliiton vessassa kusi muumimukiin.
- Jos kerran on näyttö
rikoksista ja vuosia jatkuneesta vainoamisesta, miksei kotisivuillasi (kakka-foorumi) oo mitään skanneja sun rikkareista? Edes yhtä...?
Miks sä mielisairas pervo jauhat 10 vuotta tota - "nyt tärpää" - ku kaikki me tiietään et sul ei tärpänny koskaan ikinä missään.
Ainoo missä tärppäs, oli se ku sun mutsi ja faija roudas naapurin sedät teille ja laitto sut silleen....
- Se loppuu nyt!
sano psyykesairas ku oli ollu tunnin tumputtamatta ja veti taas handuunsa :)
- Heitin perätömästi
mällit Esppoon sossun virkailijan naamale. Nyt polliisi tutkii aasia ja kohta tärpää. Mä oon nii varmma et tärpaa et mä huudan ny JIIIIIHAAAAAA!!
Et Zilleen!
Katokaa ku mä tumputan selän takaa. Mä oon kurGo! - Miten on edistynyt
tuo rikkarisi? Joko on tärpännyt? Ai ei oo vieläkään?
Jatka vaan, hyvin sä vedät! - Onko tärpännyt?
Kuinka kauan voi kestää ilmoitusjäljennöksen skannaaminen omille kotisivuille?
Vai eikä ole mitään skannattavaa? Yli 10 vuotta, satoja rikkareita ja nolla esitutkintaa? Pitäiskö sun vaihtaa "lakimiesavustajaasi"? Jos joku toinen sais ees yhen sun rikkarin joskus tutkintaan :) - Nyt tärppää!
sano ylläpitäjä kun pissi purkkiin Väestöliiton vessassa!
- Joko nyt artsuli?
Oi joko nyt on tärpännyt?
Ai ei vielkään?
No, mut hei ethän sä oo vasta ku 10 vuotta yrittäny.
Yrität vielä toiset 10 vuotta, jos siis ees elät niin kauaa :) - Turhan naureskelete
Rikkari on olu vaalmis jo kauaa sit. Laakimies Kinkkinen teki seen. Sit se rullasi son.
sit se laito vasseliiniä mun aunukseen. Ny se rikari on sit jätety. Kohta tärpää. Kaiki joutuu linnaan. Paitsi mä. Mä meenki mielisairaalaan. Et Zillee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142