Perätön ilmianto ja väärä törkeitä valheita vilisevä todistus

Nyt tärppää...

Nyt tulee jäykkää kakkua. Lakimiesavusteinen rikosilmoitus jätetään lähipäivinä viranomaisille, nyt on riittävä näyttö perättömistä ilmiannoista ja vuosia jatkuneesta vainoamisesta.

Se loppuu nyt!

12

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseskelijä?

      Onko tuo nyt 130:nes "nyt tärppää""-uhosi?

      Mikä tekee nyt tuosta jutusta niin hyvän, että se ohittaa ne aikaisemmat itkettävät ja säälittävät viritelmäsi?

    • Herää pahvi nyt

      Onx "lakimies" Kinkkinen taas neuvonu sua?

      Se on enempi huolissaa sust saatavista rahoista kun kun tulevaisuudesta

    • Pervo savolainen

      vetää taas käteensä ja näkee halluja, samalla ku ruikkii omalle näyttikselleen.
      Naistenhakkaaja ja lasten hyväksikäyttäjä onanoi ajatuksella saada ees kerran eläessään jokju rikkari esitutkintaan.

      Ei sil ees oo "lakimiesavustajaa", vaan sil on juoppo Kinnulainen joka rahastaa valtiota pedari-arskan avustamisella. Luusereuita molemmat :(

      Tolleen toimiii narkki-juoppo jota oma isä ja broidi vetivät lapsena aunukseen.
      Oma äiti opetti putsaamaan äipän kotiin tuomien spurgujen taskut -
      no nyt se lapsern-n*ssija tekee itte aikuisena samaa :)

    • kusipäi

      Nyt tärppää se huusi silloinkin kun Väestöliiton vessassa kusi muumimukiin.

      • Jos kerran on näyttö

        rikoksista ja vuosia jatkuneesta vainoamisesta, miksei kotisivuillasi (kakka-foorumi) oo mitään skanneja sun rikkareista? Edes yhtä...?
        Miks sä mielisairas pervo jauhat 10 vuotta tota - "nyt tärpää" - ku kaikki me tiietään et sul ei tärpänny koskaan ikinä missään.
        Ainoo missä tärppäs, oli se ku sun mutsi ja faija roudas naapurin sedät teille ja laitto sut silleen....


    • Se loppuu nyt!

      sano psyykesairas ku oli ollu tunnin tumputtamatta ja veti taas handuunsa :)

    • Heitin perätömästi

      mällit Esppoon sossun virkailijan naamale. Nyt polliisi tutkii aasia ja kohta tärpää. Mä oon nii varmma et tärpaa et mä huudan ny JIIIIIHAAAAAA!!
      Et Zilleen!
      Katokaa ku mä tumputan selän takaa. Mä oon kurGo!

    • Miten on edistynyt

      tuo rikkarisi? Joko on tärpännyt? Ai ei oo vieläkään?
      Jatka vaan, hyvin sä vedät!

    • Onko tärpännyt?

      Kuinka kauan voi kestää ilmoitusjäljennöksen skannaaminen omille kotisivuille?
      Vai eikä ole mitään skannattavaa? Yli 10 vuotta, satoja rikkareita ja nolla esitutkintaa? Pitäiskö sun vaihtaa "lakimiesavustajaasi"? Jos joku toinen sais ees yhen sun rikkarin joskus tutkintaan :)

    • Nyt tärppää!

      sano ylläpitäjä kun pissi purkkiin Väestöliiton vessassa!

    • Joko nyt artsuli?

      Oi joko nyt on tärpännyt?
      Ai ei vielkään?
      No, mut hei ethän sä oo vasta ku 10 vuotta yrittäny.
      Yrität vielä toiset 10 vuotta, jos siis ees elät niin kauaa :)

    • Turhan naureskelete

      Rikkari on olu vaalmis jo kauaa sit. Laakimies Kinkkinen teki seen. Sit se rullasi son.
      sit se laito vasseliiniä mun aunukseen. Ny se rikari on sit jätety. Kohta tärpää. Kaiki joutuu linnaan. Paitsi mä. Mä meenki mielisairaalaan. Et Zillee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe