Toki niillä on erilaisia funktioita. Myös hyviä sekä huonoja.
Pahimpana kristinuskosta tulee mieleen noitien poltto.
Eikä siitä ole kauan aikaa, kun sitä tapahtui.
Uskonnot ihmisen keksintöjä
4
<50
Vastaukset
- herää kysymys
Mitä sinulla on ajatuksena tuossa, kun otat asiaksesi kertoa tuhat kertaa täälläkin toistetun noitien polton? Tiedätkö jotain uutta? Vai vaivaako asia sinua jotenkin? Ehkä juuri sinun esi-isäsi oli niitä noidanpolttajia? Tai esiäitisi poltettiin?
- oiertjwte
luulen että aloittajan pointtina oli se että uskonnot on saaneet aikaan typerää ja sairasta käytöstä iät ajat. kristinuskonkin historia on karmeaa luettavaa ajoilta jolloin se levitettiin eurooppaan.
- Pakstori.
Jooo, ja sinäkin olet ihminen, (vai onko Belgian Beast oppinut ajattelemaan Suomeksi), oletko sinäkin täällä nyt keksimässä jotain uutta uskontoa? Jumalan ja -ttaren keksintöä on materia ja tilavuus ja valo ja pimeys, muuta emme tarvitse. (Paitsi niiden liikkeen ja levon)....
- Pakstori....
oiertjwte kirjoitti:
luulen että aloittajan pointtina oli se että uskonnot on saaneet aikaan typerää ja sairasta käytöstä iät ajat. kristinuskonkin historia on karmeaa luettavaa ajoilta jolloin se levitettiin eurooppaan.
No, lakoonisesti totetan, melkein epätoivosesti: Kuolemme kumminkin tästä ruumistamme, tästä hengen vaattestamme irti, väliäkös tuolla, vaikka tulisi ristiinnaulituksi tai poltetuksi, hieman ennen vanhuuden sairautta, tai itsemurhaa....
Ei sillä ole väliä, kuolemmeko, ja minkä ikäisenä, vaan olemmeko iankaikkisen elämän arvoisia, eli emme syntisen lyhytnäköisesti tuhoa koko iankaikkisuuttamme, vain pienen tai suuren nautinnon takia, joka pitää heti saada....Ateisti etsii suurinta tuhoa, jos etsii itselleen kuolemassa olemattomuutta, kaikki menee astraalikehostaankin koko ajan pienemmäksi muusiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057