Formula Ice nastarenkaista kokemuksia?

sedanilla metsäänkö?

Itse ostin koossa 205- 55- 16 ja tuntui olevan ihan ok ne pari kk mitä ehdin viime talvena ajaa. 400 € maksoin noista alle laitettuna. Onko kenelläkään tietoa näiden kestävyydestä? Yritin etsiä tarkempaa tietoa mutta sivut venäjää jota en ymmärrä kyllä yhtään. Muilla tietoa tai kokemuksia? Pirellin lisenssillä noita venäjällä tehdään kaiketi? Ainakin powered by Pirelli noissa lukee.

15

5801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoa

Tuntui paremmalta kuin vanhat loppuun poljetut renkaat, wauh ei olisi uskonut?

• kommentteja hakee

ei kai toi aloittaja niin sanonut?

• mieti vähän

sanoi et ok pari kk kokemuksella ja vertaa tietenkin vanhoihin renkaisiin, mihinkä muihinkaan vertaisi? Tuskin vertaa esim. sellaisiin mitä ei ole ollut autossa?

• dont feed the trolls
        mieti vähän kirjoitti:

sanoi et ok pari kk kokemuksella ja vertaa tietenkin vanhoihin renkaisiin, mihinkä muihinkaan vertaisi? Tuskin vertaa esim. sellaisiin mitä ei ole ollut autossa?

älkää ruokkiko trolleja!!! Formula Ice nastarenkaista kokemuksia?

• rengasmestari

Pirellin nasta- ja kitkarenkaat yleensä testien keskisarjaa. Samaa voi sanoa ominaisuuksista eli keskinkertaiset. Yhdessä Formula Ice vie kuitenkin ykkössijan eli on todella äänekäs.

• hyvät renkaat o fi

kokemusta viime talven verran, pito hyvä ei yhtään äänekkäämpi kuin muutkaan nastarenkaat. Tietysti jos ajaa jollain halvalla kipolla golf tms. tottakai nastojen ääni kuuluu tollo!

• on hyvä rengas

Missä testissä nämä Formula icet ollut mukana? Taidat työtön trolli vetää hatusta näitä mielipiteitäsi.. Formula icet ostin omaan koska turha maksaa liikaa nastarenkaista. Pito uskomattoman hyvä ja ovat hiljaiset ollakseen nastarenkaat. 3 talvea ajoin Sawoilla ja ei voi edes verrata toisiinsa sen verran paremmat ja hiljaisemmat Formula icet on, ja kaiken huipuksi Sawat oli kalliimmat kun ostin ne. Autoni on BMW 330

• testeistä
        on hyvä rengas kirjoitti:

Missä testissä nämä Formula icet ollut mukana? Taidat työtön trolli vetää hatusta näitä mielipiteitäsi.. Formula icet ostin omaan koska turha maksaa liikaa nastarenkaista. Pito uskomattoman hyvä ja ovat hiljaiset ollakseen nastarenkaat. 3 talvea ajoin Sawoilla ja ei voi edes verrata toisiinsa sen verran paremmat ja hiljaisemmat Formula icet on, ja kaiken huipuksi Sawat oli kalliimmat kun ostin ne. Autoni on BMW 330

aika jännää et näistä ei oo mitään painettua "faktaa" tai testiä, ja silti myydään vaan.

• PaRiIsIn KeWäTrEnGaS

made in russia

• SOU VAT

nokiatkin made in russia!

• VAT-SOU
        SOU VAT kirjoitti:

nokiatkin made in russia!

....no sikäli on merkitystä että mehän ollaan melkein ku russia...... italialaiset ei oo niin paljoo......

• BMWJaLepikkoRaikaa

Mä hommasin pemariini supersoft nastat 395/10. Oli hintaiset, mutta kyllä kelpaa ohitella muita romuja talvella!!

• Anonyymi

-Älkää ryssitelkö,kun formula ice kitkat ja nasta renkaat tehdään tsekissä,ei venäjällä!
      -Micelin tekee skandinaavian talvi renkaat venäjällä!

• Anonyymi

Michelin kitkat tehdään Espanjassa, nastat Venäjällä kuten myös Bridgestone, Nokian ja Yokohaman nastat.

Silti Michelin paras jääpidossa, voitti sekä kitkoissa että nastoissa jääjarrutus ja kiihdytystestit TM 2019 testissä. Jos haluaa jäällä pitoa, valinta on Michelin, parempaa ei testatusti ole.

• Anonyymi

Kesärenkaina nuo Pirellin Formulat on jopa vaaralliset, kiinanrenkaatkin pitää paljon paremmin. En edes harkitsisi talvirenkaiksi. Ja näkeehän sitä F1 kisoista millaista roskaa Pirellin renkaat ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe