Rakkaus.
Kun toista rakastaa ei sen liekkiä voi sammuttaa. Elämä antaa ystävät. Tulevaisuus jää taakse kun se tapahtuu. Haluan rauhan siivet mieleeni. Kalterit, jotka sitovat mieltäni, kadotkaa ympäriltäni ja päästäkää iloni sen vankilasta. Rakkaus on sisäinen olemus, se lähtee syvältä sisimmästä, kun se ystävystyy, silmänsä näkee sen. Rakkaus, olet kesä sydämessäni, rakkaus, olet se joka jään sulatat. Rakkaus; opeta minua olemaan iloinen ja kasvata minua. Rakkaus tuo iloa sydämeeni. Rakkaus opeta minua olemaan iloinen ja kasvata minua. Rakkaus lohduta lisää ja lisää, niin paljon kuin rakastaa voi. Rakkaus opeta kärsivällisyyttä, joka tilanteessa.
Maailmassa on liian vähän rakkautta, oikeudenmukaisuutta, myötätuntoa, toimeliaisuutta ja kiinnostusta. Täytyy ymmärrys olla. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Ilo ei ole olosuhteissa, se on meissä. Valoisa ajatus tuo positiivisuutta elämän ja iloa hakee. Voi myös valaista pimeän mielen. Päivät ne saapuvat päivät ne menevät, menneisyyttä hakee, tulevaisuuden näkee.
Ilon päiviä mielessäs. Tuo unohdetaan, jo sekin täällä, että me yritetään, kovalla vaivalla löytää, ees`pieni toivon ripe. Meidän tulee yrittää yhtä pitää, eikä ajatella, ei mitään.
Ahneus=pahuus joka yltyy, vallankumous.
Sekasorto,
nälkää ja nälänhätää,
tuskaa ja kipua,
välinpitämättömyyttä,
rahanahneutta,
piittaamattomuutta muita ihmisiä kohtaan,
kuolemaa.
RAKKAUS.
10
122
Vastaukset
- hanskilta
Ihana ja hyvä kirjoitus rakkaudesta aloittajalta tässä blogissa, kiitos!
- hexus
Kiitos minultakin! Kerrankin ilman pahantahtoista syyttelyä !
- mikael.uusivuo
Jatkoa rakkaudelle:
Valhe tuo mielipahaa ja rikkoutuneen mielen, surullisen mielen. Siksi kannattaa puhua totta, puhu totta. Älä teeskentele, ole ilolla mukana hyvässä. Rotkoon väistyköön mieli pimeä, auetkoon valo ympärille laakson, ja ylle pimeän mielen. Kasvakoon ilo kuin kuohuva koski. Jos toista kiusataan, sekin voi tuoda surullisen mielen, vaikka kiusattava puhuisi totta. Jos kiusaaja ei ymmärrä että on ymmärtämätön, se voi surettaa kiusattavaa joka tahtoo vain auttaa. Hyvää haluamme. Hylkää viha, ota vastaan rakkaus. Jätä taakse vanha ajattelu, aukeaa uusi ulottuvuus; minä olen olemassa. Elän tarkoitustani varten, eikä tarkoitukseni ole vihata vaan rakastaa kaikin tavoin. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Rakkaus on rikkautta, jota annetaan ja jaetaan. Kesän kukkia kannan sylissäin, sinisen kauniin taivaan näin, ja kirkas kaunis aurinkokin on. Rakkaus, kanna minua nyt ja ikuisesti. Rakkaus, tuo voima sydämeeni. Rakkaus, lohduta minua. Rakkaus, älä hylkää minua.
Rakkaus, opeta minua rakastamaan. Itsestäsi riippuu, kuinka haluat elää, jos teet vääriä päätöksiä, kärsit itse, jos teet oikein, iloitset siitä itse. Iloitaan! Täytyy paha olo
voittaa, onneaan koittaa, kiitollisuus on hyvän olon summa. Sydämeni lyö vain rajatun määrän. Niinkuin salamat puskee, pusket mua. Älä inhoa elämää vaan ota se vastaan. Kaikki on turhuutta maailmassa, mutta iloisuus ei, eläköön nauru! Rakkaus ei osaa selitellä omaa olemustaan. Se sanoo: en voi elää ilman sinua...ilman sinua elämä on uuvuttavan raskasta. Tarkka määritelmä on mahdoton. Rakastaa on palaa, mutta rakkaus ei ole pelkkää tulta. Rakkaus on ilmaa; sitä vailla ei voi hengittää; sen omistajana hengittää helposti. Säälivä rakkaus, puhdas onnellinen rakkaus, terve rakkaus, luottava rakkaus, kehittyvä rakkaus, viisas rakkaus, ymmärtäväinen rakkaus,
kaikessa rakentava rakkaus, lohduttava rakkaus...et voi nähdä, ellet halua nähdä; et voi kuulla, ellet halua kuulla; et voi tietää, ellet halua tietää; et voi uskoa, ellet halua uskoa. Kasvata rakkautta mielessäsi. Olen iloinen, että elän. En häpeä sitä. Rakkaus on sitä, että toisesta välittää, rakkaus on sitä, että toista käsittää. Rakkaus on sitä, että
toista ymmärtää. Rakkaus on sitä, että hädässä auttaa lähimmäistään. Rakkaus ei lue hintaa, toista ihmistä ei raha korvaa, vaikka niin tahtoisit, jos jonkun menetät, rahalla et häntä takaisin saa. - Pers Arska
Kyllä kyllä mutta ota se kylmä käsi pois per-seetäni.
- b-tutka
Sinunko, balttis, se synnitön piti olla? Mitä on siis kasteesi jota aina kehut, saanut aikaan itsessäsi? Kaikki tietävät jo tyylisi ja puheesi, joten ihan turha piilotella "tuntemattoman" nimimerkin takana.
- mikael.uusivuo
Rakkaus: Kuulkaa, haa, täällä huutaa maa taivastaan. Miksei kukaan vastaa, vain verot lasta kastamalla saa, mutta rakkaus on ihmisille utopiaa. Raha tätä maailmaa pyörittää, kaikkee turhaa yrittää tyrkyttää. Maailmanpyörä pyörittää meitä, me ei pyöritetä heitä. Himoitsee rahaa, sanoo mikä on hyvää, mikä on pahaa. Jos käytät järkee, et oo tärkee, jos käytät omia aivoja, et sovellu sanomaan rakkauden arvoja.
- köyhällekynäilijälle
Mene johonkin kirjakahvilaan esittämään potaskaasi!
- mikael.uusivuo
Ilmoita missä luovun pois sinun ajatuksistasi. Olenko luopunut jostain mikä saa sinut huolestumaan olotilastani. Pahaa oloa ei saa pois sitä lietsomalla. Täytyy yrittää löytää itse itsessään rauha, koska se voi ainoastaan muuttaa asennettasi kokonaan. Saisin jo varmaan lausua edes yhden asian, uskotko itsesi löytävän rauhaisan mielen. Se on asia, jota tulee harjoitella päästäkseen onnellisempaan olotilaan itsensä ja muidenkin ihmisten kanssa, jotta sisäinen maailmasi avartuisi näkemään laajemmalta perspektiiviltä mikä on huolestuttavaa ja mikä ei.
- kjhg7fdsa
just jooo....
herra epäjumalaa palvelvien saatanallisuuden lähimmäisen rakkaudesta...
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
"Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
***(KP)
Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "
http://evl.fi/EVLUutiset.nsf/Documents/458CD219BC0BDA13C2257AA500341643?OpenDocument&lang=FI - mikael.uusivuo
En ole väkivallan kannattaja, enkä näin ollen hyväksy väkivaltaa. Sanoin vain ja ainoastaan kannattavani hyvyyttä, ja minkäänlainen pahuus ei ole hyvyydestä kotoisin. En hyväksy väkivaltaa missään muodossa, en henkistä, enkä fyysistä missään muodossa, enkä missään epäjumalien enkä
uskonlahkojen nimissä. Terve ajattelu on juuri se, mitä minäkin kannatan. Ei kaikkeen pidä lähteä mukaan, vaan ajatella järjellä, jos olisit kuilun partaalla ja joku vieras ääni sanoisi, mikset mene, niin menisitkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804