mistä löydän nettisivuston,että voisin puristella ilmatäytteisiä pakkauspehmusteita.
Ilmatäytteiset pakkausmuovit
4
113
Vastaukset
- -asko-
sul sama himo ku mulla =D ainaki postista saa ostettua kuplamuovia!
- poks naks:.
.
"Me * EMME * naksuttele pakkausmuovia *poks* *naks*"
.
- Paukku päivässä.
Tilaa netistä helposti särkyviä tuotteita, astioita jne saat ne kuplamuoveihin käärittynä. Sitten alat paukutella, myös itse muista paukutella.
- buumann
Kysyin kivilouhoksen omistajilta, voinko mennä hakkaamaan kiviä säpäleiksi toisiaan vasten, ilman että sieltä tullaan häätämään.
Toki toki, mutta vain omalla vastuullasi, luvattiin. Rankkaa puuhaa mutta palkitsevaa omalla tavallaan.
1. Murskaantuneen kiven katku on tuoksua ei lemua. Pidän siitä. Muisto lapsuudenajoilta.
2. Paineet omasta epäonnistumisesta lientyvät muutamassa tunnissa.
Voit kokeilla samaa, mutta vain omalla vastuullasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152772Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291923- 241843
- 281566
- 171420
- 761405
- 1461314
- 311178