karvoja vai ilman?!?

18-nainen hukassa

moikka! oon 18v- naisen alku ja en tiedä pitäisikö ajella karvani ennen kuin menen uuden poikaystäväni kanssa sänkyyn?:) edellinen haukkui kun en ollut ajanut karvoja pois vaan joutui panemaan mua karvojeni kanssa. ei tainnut oikeasti rakastaa kun sen takia kerran jätti minut. sanoi vaibn että sama kun olisi työntänyt kyrpänsä piikkipensaaseen. en tajua miehia. voisiko joku kertoa mies tai nainen, että onko karvojen vai ilman karvoja parempi? karvathan suojaavat myös pimpsaa pöpöiltä enemmän.

23

1977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies35v

      karvoilla tietenkin

      • Dr.Lovemaster

        Todellakin karvoilla. Ajelematon on paras. Tietenkin itse päätät mitä haluat. Luonnollinen ajelematon on mielestäni kauniin ja seksikkään näköinen ja mielelläni nuolen myös. Posliini on todella tylsän näköinen ja näyttää niin lapsekkaalta, että on turn off.


    • tykkään susta

      Kyllä sen saat aivan itse päättää ja kun kaikkia kun ei voi miellyttää...mulle kyllä kelpais kumpikin kunhan siisti ja raikas...

      • Posliini17

        Itse olen tumma nainen ja karvat jo kasvo kolmatesta vuotiaana. Olen niinä hävennyt ja aina ajanut kun tulee niin iso karvotus. Vanhemmat miehet tykkää kun olen nuoren näköinen ja poslii.


    • posliinina (M)

      "18-nainen hukassa", olet joutunut todellisen moukan kanssa tekemisiin. Onneksi ei syntynyt romanssia.

      Koska enemmisto, mutta ei toki kaikki, miehet tykkää posliinivitusta, on tietysti todennäköisesti syytä sheivata paljaaksi. Haluathan olla miehelle mahdollisimman herttainen.

      Jos kuitenkin osottautuisi, että hän pitää enemmän karvaisesta, anna sitten kasvaa, mutta sano, että olit sheivannut häntä varten. :)

      • Dr.Lovemaster

        Ei häntä varten... Ajelu tulee tehdä itseään varten jos haluaa. Toivottavasti ei halua.


    • m41vkarvat

      Karvoilla tai ilman ei väliä, kunhan on puhdas. Jos kuitenkin sheivaa osittain niin pitää hoitaa niin, että ei pääse ns. sänkeä kasvamaan koska se on ikävää terskan osua siihen. Muutoin ei niistä karvoita haittaa ole millään tavalla.

      Maku asia siis, mutta itse pidän enemmän siitä kun on siistitty. Ei siis posliini eikä täysi metsä vaan muotoiltu ja siistitty jollain tavalla. Omalla tavallaan se myös kiihoittaa. Toki seisso kyllä karvaisen pillun kanssakin :=

    • vanhanaikainen

      No voi hyvät hyssyrät!.On nämä nykyiset pojanjolpitkin täyttä sekundaa kun pelästyvät naisen karvaista pimpsaa!.Tuntuu että ei heillä ole kaikki kammarit lämpiminä yläkerrassa,valot on päällä muuta kukaan ei ole kotona!.

      Ole sellainen kuin olet ja jos et kelpaa jollekin keskenkasvuiselle karvoinesi päivinesi niin anna mennä.Hän ei ole sinun arvoisesi.
      Nuorukaiset katselevat netistä karvattomia naisia ja tumputtavat silmät kiiluen ja uskovat että kaikki naiset ajelevat karvojaan.

      Seksissä ei saa koskaan pakottaa toista mihinkään,ei edes ajelemaan karvoja.Jos sällistä tuntuvat naisen pehmeät häpykarvat piikkipensaalta niin varmaankin oma karvaton kämmen onkin parempi vaihtoehto.

      Olen jo varmaankin liian vanha ja vanhanaikainen setä neuvomaan ketään mutta minun nuoruudessani olikin parasta kun pääsi tytön kanssa kahden ja tunsi siellä pöksyissä sen salaperäisen pehmeän karvatupsun sormissaan.

      Enempää en muistele mutta neuvoni on että pidä pääsi ja ole ylpeä itsestäsi juuri sellaisena kuin olet.
      Älä alistu kaikkeen turhaan ellei se sinua itseäsi miellytä eikä tunnu tärkeältä.Kyllä sieltä jostain se oikeakin tulee vastaan jonain päivänä.

    • Kysymy naisille

      Kuinka moni teistä antaisi miehelle suuseksiä jos heppi olisi täynnä pitkää karvaa terskan päähän saakka? Niinpä,ihan samalta tuntuu nuolla naista jonka alapää on kuin majavaa nuolisi. Ei kukaan halua karvoja hampaiden väliin ja suuhun yäk! Paradoksi on se että jokainen karvainen feministikin haluaa mieheltä suuseksiä ja samaan aikaan ei kuitenkaan ole valmis hankkiutumaan eroon karvoistaan. Jos minä olisin nainen poistaisin karvani pysyvästi laserilla,maksaa muutaman satasen eikä ikinä tarvitse huolehtia karvanpoistosta ja ostella kalliita höyliä ja kivuliaita vahauksia.

      • Makuasiat

        Jos naisen pimppi ei kiinnosta karvoineen päivineen, niin on hyvä hetki miettiä omaa seksuaalista suuntautumistaan.


      • ShavedMan

        Asiaa!


      • Nuolasiskohan
        Makuasiat kirjoitti:

        Jos naisen pimppi ei kiinnosta karvoineen päivineen, niin on hyvä hetki miettiä omaa seksuaalista suuntautumistaan.

        Kunhan ei karvat vaan kasva siellä riemurasian sisäpuolella !

        Tunnelma olis kuin soutelis kaislikossa ?

        No samapa tuo !

        Kelikun keli ja pelikun peli joskin senverran rajaa jotta nainen sen olla pitää.


    • shitinigger

      Kyllä se karvainen pillu se paras on. Ei nyt tietenkään mitää 20v kasvanutta vaan semmoinen siistitty mutta karvan pituus vois olla sentistä ylöspäin niin ei ole pistelevä vaan ihana silittää nuolla ja tosi kiihottava ;)

    • No makuasiat on sellaisia, ettei niistä kannata kiistellä. Jos et haluaisi ajella, niin älä ajele. Jos karvat ovat esteenä suhteen etenemiselle, niin kannattaa miettiä, onko suhde silloin muutenkaan kovin vahvalla pohjalla. Omasta viestistäsi päätellen kyllä taidat sen jo tietääkin.

      Eivät ne karvat kyllä kovin paljoa pöpöiltä suojaa. Kyllä ne sukupuolitauditkin tarttuvat, vaikka kuinka karvaa olisi.

      • ei oo ei tuu

        "Eivät ne karvat kyllä kovin paljoa pöpöiltä suojaa. Kyllä ne sukupuolitauditkin tarttuvat, vaikka kuinka karvaa olisi."

        Itse asiassa sukupuolitautien lääkärit ovat hämmästelleet sitä että satiaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon länsimaissa sitä mukaa kun posliinin suosio kasvaa.

        Karvat eivät muuten suojaa pätkääkään sukupuolitaudeilta. Ne tarttuvat limakalvokontaktissa eikä yhdenkään naisen pillu nyt sentään sisäpuolelta ole karvoilla vuorattu eikä kullinnippi tuuhean karvapehon peitossa.

        Alkuperäiseen kysymykseen vielä yksi vastaus: ellet oleta että mies kiihottuisi suunnattomasti hiestä tahmeista kainalokarvoista ja neandertahlin karvaisista sääristä naisella niin älä kuvittele että karvainen pillu kiihottaisi sitä yhtään enempää.


      • Paskapuhetta!!!!
        ei oo ei tuu kirjoitti:

        "Eivät ne karvat kyllä kovin paljoa pöpöiltä suojaa. Kyllä ne sukupuolitauditkin tarttuvat, vaikka kuinka karvaa olisi."

        Itse asiassa sukupuolitautien lääkärit ovat hämmästelleet sitä että satiaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon länsimaissa sitä mukaa kun posliinin suosio kasvaa.

        Karvat eivät muuten suojaa pätkääkään sukupuolitaudeilta. Ne tarttuvat limakalvokontaktissa eikä yhdenkään naisen pillu nyt sentään sisäpuolelta ole karvoilla vuorattu eikä kullinnippi tuuhean karvapehon peitossa.

        Alkuperäiseen kysymykseen vielä yksi vastaus: ellet oleta että mies kiihottuisi suunnattomasti hiestä tahmeista kainalokarvoista ja neandertahlin karvaisista sääristä naisella niin älä kuvittele että karvainen pillu kiihottaisi sitä yhtään enempää.

        Sukupuolitaudit aivät tarvitse limakalvokontaktia tarttuakseen! Niin kondylooma kuin Herpeskin tarttuvat myös ihokontaktissa! Miksi vaivauduit kommentoimaan jos et tiedä ,olisit ollu vaan hiljaa?


      • niin myös tämä
        Paskapuhetta!!!! kirjoitti:

        Sukupuolitaudit aivät tarvitse limakalvokontaktia tarttuakseen! Niin kondylooma kuin Herpeskin tarttuvat myös ihokontaktissa! Miksi vaivauduit kommentoimaan jos et tiedä ,olisit ollu vaan hiljaa?

        Onnea vaan äijälles jos se todella onnistui uskottelemaan että kondylooma ja herpes tuli vaan ulkomaista myyntimiestä kättelemällä. Eiku likaisesta wc:n istuimesta bankogin lentokentällä.

        Tuuheat, eritteistä tahmeat karvat ovat loistava suoja kaikkia sukupuolitauteja vastaan jos ne saavat satunnaisen partnerin heittämään laatat, vetämään housut jalkaansa ja häipymään paikalta ennen aktia.

        Syyhypunkki voi tosiaan tarttua vaikka kättelemällä mutta se nyt ei ole pelkästään sukupuolitauti.


    • hessu

      Anna karvojen kasvaa se on
      Sekxikästä

    • taidettapimppoihin

      Ei ole pillua karvoihin katsominen. En osaa sen lyhyemmin tuota sanoa, minua kiihotta molemmat, mutta joskus posliini saatta olla jopa ruma, riippuu ihon laadusta. Jos muistuttaa liikaa kynittyä kalkkunaa niin ei välttämättä hyvä.
      Ajeleppa joku kiva kuvio, sillä voisit yllättää miehet positiivisesti;)

    • kyeitiek

      Sinulla on olemassa söpö suu sitä varten, että sillä voi puhua.
      On siis ihan luonnollista, että kysäiset asiaa häneltä, jos haluat asiaan hänen mielipiteen!
      "Mitäs olet mieltä, ajelenko karvat pois vai annetaanko olla?"
      Ilmanmuuta asia on sinun päätettävissä, mutta kun nyt selvästi haluat miellyttää ja toimia hänen mieltymyksen mukaan, niin KYSY.

      Minä ainakin ottaisin sen ihan huomionosoituksena, jos nainen sitä minulta kysyisi.

      M 40v.

      • baap

        komppaan, loisto kommentti!

        mies 39v.


    • 16posliini

      Olen 16v ja ajanut aina posliiniksi pilluni. Kaverini on 19v nainen ja saunassa näin kun oli pillukarvat tuuheet napaan asti. Kerran luulin että olen yksin sen saunassa. Kaverin isä tuli samaan aikaan, näki mun posliini pillun niin rupes heti seisoo 16-18cm kulli ?? Vei pöytää vasten ja rupes naimaan takaa, törkeetä mutta hyvälle tuntu. Aina kun jäätiin kahden käytti minua hyväkseen. Sen vaimo eikä kaverini tiedä että nai muo viikottain autossakin.

      • Dr.Lovemaster

        "käytti hyväkseen" kyllä olet idiootti. Jos annat sen apahtua mitään sanomatta niin se ei ole hyväksikäyttöä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe