No muuan vaikka toope oli thyöttömänä
Jokusen vuoden tai toivoville pitemmän
No työkkäri määräs kurssille no
Tooåe sano pitäkää tunkkinne evvk
Lähen taas Alpeille laskettelemaan
Ja kilimajarolle kiipeilemään
No pappanetaalate no
Toope huvitteli useamman vuoden
Sitte sen isäpappa hommas perhetutut
Kautta kunnon työ paikan
5000 euroa kännyy
Osti sille toki aikasemmin asunnon
400ke no sen tyttö ystäväki oli vanhempien apua
No 10 vuotta m
En aikaa niillä velaton yli millin talo
Ja hyvin pyyhkii nainen timmissä kunnossa
Ja toope kans ja rahaa on
Suhteilla töihin
5
821
Vastaukset
- öleähkerä
töitä sää jös väin hälyää öllä ähkerä jä fixu
- Anonyymi
Mutta jos onkin päässyt töihin ihan omilla avuilla ja vielä pärjännyt.
- Anonyymi
Mulla puuttuu työ ja kyse ei ole siitä, että en hae tai yritä päästä töihin kyllä hean, mutta minua ei vaan koskaan valita tai sitten jos valitaan otetaan lyhyeksi aikaa ja kun sopimus päättyy sitä ei jatketa.
En ymmärrä miksi jotkut saa tisamalleen samasta työstä kokoaikaisen työspimukisen ja joidenkin sopimus on sitten vaaan määräaikainen?
Mistä se johtuu? Minusta se jouhdu osaamistesta tai mistään koulunumeroista kolussa vaan siitä, että tosia suositaan ja toisia ei. Joku ihminen ei vaan persoonaltaan kiinnosta ja se ei saa jatkoa?- Anonyymi
Yhyy buumeri itkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy buumeri itkee
Onko hikkt töissä ? Ei ole kun yöt kirjoittelee tänne ja päivät nukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962