Pimeitä kommentteja ja avauksia.

summer day

Pitkästä aikaa tarkastelin tätäkin palstaa. Ei ole kenelläkään älykkyysosamäärä keskitasoa parempi, sanoisinko huono, todella surkee.

22

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´´´´

      3

    • Hahaaa!!!

      HAAA!!!!!

      • HAAHKA!!

        Haa!


    • summer day

      Näin on, meidän äo kalpenee kaikessa, olemme rajallisia. Emme ole edes huonoa keskitasoa.
      Menemme häpeämään omaa typeryyttämme.

      - surkea Ap.

      • älykääs

        Miksi lainaat sen toisen, ei kun vaan sen toisen...,siis sen...Me emme ole huonoa keskitasoa. Sinun äo kalpenee...


    • FIFI

      Mu hõljuk on angerjaid täis!

      • Kyllä!

        Olet selvästi keskitasoa älykkäämpi!!!


    • urvelospeku

      Moi. Koskas teet taas lempitrollini?? Sais taas nauraa ja kenties avustaa .. masalandiaan ei pääse kunnolla.

    • summer day

      Nykyään en trollaa vaan keskityn sottaamiseen. Kotkola on tällä hetkellä kohdepalsta.

      • fksofaoo

        Oletko IT?


      • rr...2+2+3+2+3+23

        Hyvää työtä olet tehnykki.


      • summer day

        Nykyään en trollaa, enkä sottaa, ehkä vähän joskus aikoja sitten. Mutta en enää. Enkä ole antanut kenellekkään lupaa käyttää nimimerkkiäni. Jokaisen pitäisi keskustella omalla nimimerkillä, eikä toisen nimimerkillä. Silloin vältytään epäselvyyksiltä. Toivottavasti asia tuli ymmärretyksi


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Nykyään en trollaa, enkä sottaa, ehkä vähän joskus aikoja sitten. Mutta en enää. Enkä ole antanut kenellekkään lupaa käyttää nimimerkkiäni. Jokaisen pitäisi keskustella omalla nimimerkillä, eikä toisen nimimerkillä. Silloin vältytään epäselvyyksiltä. Toivottavasti asia tuli ymmärretyksi

        Täh?


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Täh?

        Mäki haluan olla summer day!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Mäki haluan olla summer day!

        Et voi olla, vain aidoista aidoin voi olla... Ei edes suluissa oleva (aito). Yrittää vain harhauttaa lukijoita. Onneton tyyppi, tosi kuiva. Lainaa ensin minun nimimerkkini alkuosat, ja siihen sitten lisää (aito). Pitää teitä lukijoita tyhminä, yrittää harhauttaa.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Et voi olla, vain aidoista aidoin voi olla... Ei edes suluissa oleva (aito). Yrittää vain harhauttaa lukijoita. Onneton tyyppi, tosi kuiva. Lainaa ensin minun nimimerkkini alkuosat, ja siihen sitten lisää (aito). Pitää teitä lukijoita tyhminä, yrittää harhauttaa.

        Minä olen oikea summer day!


    • summer day (aito)

      Mitä täällä taas trollataan minun siis minun nimimerkillä. Hävetkää, olette aika köyhiä trolliritareita.

      Sitä paitsi melko tylsiä, jopa kuivakkoja tai rapsakoita.
      Kunnon trolli on rehevä ja raikas.

    • *Tavoite*

      Jes, olen onnistunut!

      Sain sinut inhoamaan trollausta ja pitämään sitä mielisairaiden typerysten toimintana. Tämä on ollut tavoitteeni kaiken aikaa.

    • http://www.listamedi
      • summer day

        Ilmeisesti olet saanut minun inhoamaan trollausta. Eikä mua kiinosta tuo listamedia eikä mainostetut yrityskondoomit. Toi on ollut sun tavoitteesi. Typerä oli toi listamedilinkki. Ei mitään asiaa, vaan jonninjoutavaa.


      • ...
        summer day kirjoitti:

        Ilmeisesti olet saanut minun inhoamaan trollausta. Eikä mua kiinosta tuo listamedia eikä mainostetut yrityskondoomit. Toi on ollut sun tavoitteesi. Typerä oli toi listamedilinkki. Ei mitään asiaa, vaan jonninjoutavaa.

        ei juma sun kanssas... :DDDD Nyt vasta hokasin :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe