Ebaysta, auttakaa nopeasti

Minä vain

Tilailin hiukan tavaraa muutamalta eri myyjältä, ja vain yksi on saanut maksun, joten täytyykö niille kaikille maksaa erikseen vai riippuuko pankista yms?

6

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2

      Eiväthän myyjät edes tunne toisiaan ja saattavat asua aivan eri puolilla maapalloa. Ei tilaaminen edes onnistu ellet samalla maksa ostoksiasi kullekin myyjälle. Itse tosin maksan aina PayPalillä, ja maksut velotetaan automaattisesti luottokortiltani kerran kuussa.

    • Pekka F.

      "täytyykö niille kaikille maksaa erikseen vai riippuuko pankista yms?"

      Onko sinulle joku todella myöntänyt luottokortin? Sinuna kysyisin isoveljeltä tai äidiltä apua tilaamiseen. *wirn*

    • hassuva

      Hih :DD

    • entä jos

      Ebayssa voi tehdä myös niin, että kerää tuotteita koriin (ei tarvitse olla samalta myyjältä) ja maksaa ne kerralla. Olisiko tässä kyse siitä?

      • 8+6

        Jos on kyse samasta myyjästä, niin on usein etuakin kerätä koriin. Myyjä voi luvata alennusta postimaksuista, eivät kylläkään aina. Lisäksi on mukavampi saada tavarat yhdessä paketissa. EU:n ulkopuolelta tilattaessa on tietysti tarkkailtava, että ei tule paketille arvoa niin paljon, että verot uhkaavat.

        Ebay.dessä toimii homma vähän eri lailla. Jos myyjä lupaa alennusta postimaksuihin, kun tilaa häneltä eri tuotteita, on tuotteet ostettava yksi kerrallaan, mutta maksettava vasta, kun viimeisestäkin on tullut sähköpostiin viesti. On tietysti vähän hankalampaa kuin varsinainen ostoskori, mutta on toiminut omien kokemusteni mukaan. Myyjät yleensä selittävät vielä myynti-ilmoituksissaan, miten on toimittava.

        En osaa sanoa, onnistuuko eri myyjiltä samaan koriin kerääminen. Ainakaan siitä ei ole mitään hyötyä.


    • Maiju B.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe