bittitaivaan pusuttelija, pikkupoikien nusuttelija, et ole kaipaamani, et ole koskaan ollut, älä kiusaa itseäsi.
tästä se ehkä viimein tajuat
7
143
Vastaukset
- buhahahaa
Miksi tää piti ikävä palstalle kirjottaa?!? Jos et ole koskaan häntä kaivannut. Hojoijakkaa on tääl fiksuu porukkaa :) Taidat itse kiusata ittees roikkumalla täällä päivästä toiseen! Olikohan tää taas Heiskanen!
- Mene ja rakasta
Ei sun tarvi vakuutella inhoas, hyvänen aika :DDD Mee ja rakasta ihanampia ihmisiä. Jotka sopii sulle :))
- Guten tag...
Ich wünsche Dir viel Glück und viel Erfolg bei...Ich hoffe auf Deine rasche und baldige Genesung. Auf wiedersehen. H
- jälleennäkemättömiin
Ehkä säkin olet lopulta tajunnut, että hän ei kaipaa sinua, eikä ole koskaan kaivannutkaan. Eikä ole kirjoitellut nettitaivaan pusutteluviestejä kenellekään ja kaikkein viimeiseksi sinulle, vaikka olet niin väkisin kuvitellutkin.
- Pelle luuseri
vauhdissa ja muuten, mitään seksuaalista ei ollut minun ja sen nuoren söpön miehen välillä,,sairas olet ja omaat vielä likaisen mielikuvituksenkin,,hyi!!
- jälleennäkemättömiin
Pelle luuseri kirjoitti:
vauhdissa ja muuten, mitään seksuaalista ei ollut minun ja sen nuoren söpön miehen välillä,,sairas olet ja omaat vielä likaisen mielikuvituksenkin,,hyi!!
Tuo taisi mennä aloittajalle eikä minulle... mutta olen kohdannut tuota samaa, jotkut epäsosiaaliset ihmiset lukevat kaikki, siis ihan kaikki, muiden ihmisten ihmissuhteet luonteeltaan seksuaalisiksi. Siitä syntyy paljon väärinkäsityksiä heidän typerissä päissään. Ilmeisesti he pyrkivät hyötymään tuolla tavoin kaikista ihmissuhteistaan, muutoinhan ihmissuhteet ovatkin heidän mielestään turhia...
- Niin ja sitten
jälleennäkemättömiin kirjoitti:
Tuo taisi mennä aloittajalle eikä minulle... mutta olen kohdannut tuota samaa, jotkut epäsosiaaliset ihmiset lukevat kaikki, siis ihan kaikki, muiden ihmisten ihmissuhteet luonteeltaan seksuaalisiksi. Siitä syntyy paljon väärinkäsityksiä heidän typerissä päissään. Ilmeisesti he pyrkivät hyötymään tuolla tavoin kaikista ihmissuhteistaan, muutoinhan ihmissuhteet ovatkin heidän mielestään turhia...
nämä epäsosiaaliset levittelevät luulojaan pitkin kyliä..kokemusta on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891