maanantai tiistai välisenä yönä murtaudittiin punaiseen skoda fabia autoon punakiven tiellä vuosaaressa jos sulla on havaintoja tekistä tai tekijistä mailaa mulle se joka antaa vihjeen syyllisen kiinni saamiseksi saa 200 e raha palkkion
palkkio luvassa
8
266
Vastaukset
- RaineriL
Kannattaako jättää autoaan Itä-Helsinkiin? Aivan turhaan silminnäkiöitä etsit, idän laki on ettei kukaan näe tai kuule mitään.
- hyvä ystävä
Kannattaako heti kommentoida negatiivisesti. Kirjoittajalla on ollut huono tuuri ja pyytää vain apua niin sekin on teilattava. Häpeisit!
- voivee
Poika pyytää vain apua. Onkssekin kiellettyä. Mistä näitä negatiivisia tyyppejä sikiää.
aivan olin vaan yö kylässä kaverilla ite asun vantalla eka kerta ku näin käy
- Viinifii
Herätkää hei, Itä-Helsinki, ei täältä apua tule saamaan. Täällä on poltettukin autoja, eikä kukaan ole nähnyt mitään. Ei tämä ole mikään hyväntekeväisyystoimisto.
- auttava
Huoh. Yksi kysyy apua ja jonkun pakko tölviä. Hanki se kuuluisa elämä.
- leikkuusaha
Viinifii, tule alas puusta! Moni on jo tajunnut, että maanpäällä on parempi. Jätä puut muille apinoille. Ihmisty sinä. Sitten kaadetaan ne puut.
- Pirkko80
Landet landet, voi teitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581051Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75745Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721