Suihin otto oksettaa

eionnistuei

Onko täällä muita kenellä on sama ongelma.. Eli, kun otan mieheltäni suihin kaikki menee siihen asti hyvin kunnes alkaa tulemaan näitä touhutippoja. Joudun lopettamaan heti ja alan yökkäilemään koska tämä lima on niin helvetin oksettavaa.. Tykkään kyllä antaa suuseksiä, mutta se aina loppuu tuossa kohtaa:/ Miten tästä ongelmasta vois päästä eroon?

28

624

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nams

      Sun on vaan päästävä ajatuksesta yli, et se on oksettavaa ei siihen muu auta! Mulle ei touhutipat tuota ongelmia, koska mulla erittyy sylkeä kohtuullisen paljon suihinottaessa, niin en edes oikein huomaa niitä :o

    • Nams

      Niin, tai sit kortsun kanssa... jos ylitsepääsemätöntä!

    • Jnkjhu

      Onneksi ei ole vaimolla tuota ongelmaa. Hän ottaa lastin suuhun ja valuttaa varttapitkin ja imee ja nuolee kalun puhtaaksi. Lopulta nielee koko lastin.

      Mitäs naiset tuumaisi jos miehellä olisi samanlainen ongelma kuin keskustelun aloittajalla. Mies nuolisi mielellään mutta siinä vaiheessa kun pillu alkaa olemaan märkä niin miestä alkaisi oksettamaan.

    • m+k

      No eihän se naisena joka nauttii suuseksistä kivaa olisi, jos mies vaan yökkis :) mut toisaalta onhan myös miehiä joita älöttää antaa naiselle suuseksiä. Joten ei tuo aloittaja sen kummempi ole kuin moni muukaa nainen, tai mies! Ja pakkohan ei todellakaan ole tehdä mitään mitä ei halua...

    • Ristikko

      Minulla ei tule suuseksin aikana oksettavaa olo. Mutta jos pitää ottan lasti suuhun nii yök! Laatta lentää jos ajattelen nielemistä. En tiedä mistä se johtuu. Yleensä jos minulla on ollut limainen kurkku nii saatan juosta vessaan senkin takia. Mutta urhollisesti olen joutunut välistä ottamaan koko lastin suuhun enkä niele vain syljen sen sitten vaikka pyyhkeeseen.

    • ottan lasti nii yök!

      – nieleminen (nieleskely) yleensä poistaa oksennusrefleksin
      – maku ei ilmeisesti voi olla syynä, ennemminkin haju. Kokeile sulkea nenä niin touhutipat ja spermakin on mautonta.
      – veikkaan, että yökkäily tulee sinulla päästä (asenteesta), ei touhutipoista
      – viisas pari ei harrasta selaista mikä on toiselle vastenmielistä
      – sperman pois sylkeminen on hölmöä tuhlausta. Se sisältää naiselle hyvin terveellisiä aineita.

      • Anonyymi

        ja vaan naiselle ;D;D;D;D


    • uhygtdrd

      Se vasta näky olisi jos nainen ottaisi suihin ja pitäisi samalla nenästä kiinni :)
      Ei kai se touhutippa suussa millekkään haise. Kokeile seuraavaksi käyttää reilusti omaa sylkeä niin ei touhutippaa välttämättä edes huomaa.

    • ei maistu...

      Mä tykkään suihinotosta, mutta en myöskään tipoista...joten yleensä siinä vaiheessa vaihdetaan hommia :-)
      Mies on ihan tyytyväinen, eikä ole koskaan "vaatinutkaan" että hoitaisin loppuun asti, kun s e ei maistu!

      • tipoista...

        Noin sen pitäkin mennä. Viisas mies ei vaadi eikä painosta, viisas nainen ei pihtaa eikä painosta.
        Toisaalta jos kumpikin saa mitä haluaa niin se on elämisen laatua. Ei hyvä seksi ole suorittamista vaan nautiskelua.


    • iuu

      hyi, mua ällöttää tä kaikkki niin paljon. en tiiä miks eksyin ees tänne...

    • =(=(

      Juu no miten estää se kun pelkään että tulee fyysisesti se oksennusrefleksi ja oksennan vahingossa kesken kaiken? Mieheni vielä oikeen panee kovakouraisesti kurkkuun niin että tulee vertakin joskus ssuusta. Ei oikein tee mieli ottaa suihin:/

      • Ei oikein tee

        ”Mieheni vielä oikeen panee kovakouraisesti kurkkuun …”
        Kuulostaa henkisesti keskenkasvuiselta.

        Jos tuo on totta niin mies pitäisi toimittaa hoitoon. Tuollaista ei saa tehdä jos nainen ei sitä halua.


    • pera-parvo

      Mua meinaa oksettaa naiselle suuseksin anto jos muija samaanaikaan paskantaa.

    • Varo hampaita

      Käytä hajutonta, mautonta ja öljytöntä läpinäkyvää ohutta kumia (kortsua). Niitä saa seksitavarakaupoista. Ovat kai tehty siihen tarkoitukseen.
      Miehen kannalta parasta se on paljaaltaan mutta tämä on herkkua kuitenkin.

    • voi kokeilla
    • S-M ei kiitos

      En tiedä, mutta sen tiedän, että suomalaisten naiset jalkovälit haisevat tosi pahalle.
      Ihan sama onko kyseessä taikku, saku tai joku muu, niin hajuhaittoja ei juuri ole.
      En ymmärrä kuka masokisti pystyy suomalaisella naisella antamaan suuseksi.

      • tgewtw

        Hevonpaskaa. Pokaat muijia varmaan jostain lähiöbaarista ja muita kokemuksia on vain huorista, jotka tietenkin työn puolesta ovat puhtaita


    • Vinkkii

      Ap, oksenna ja jatka

      • kielimiess..

        Minua ei emättimen erittee haittaa päinvastoin se vaan kiihottaa kun saan liukasta pillunestettä suuhuni..eli voisit ajatella asiaa miehenkin maailmasta käsin


    • Anonyymi

      Touhutipat vissiin yleinen ongema naisten mielestä, vaimoni piti alkuun paperia yöpöydällä kun otti suihin sit tajusin et se kuivaa tatin päätä välillä kun nuolee ja imee, Sanoi et se maistuu pahalle en nyt tiedä maistuuko pimppi eritteetkään niin hyvälle mutta kyllähän sitä suuhun on tullut kun nuollaan. Vaimoa tosin ällöttää koko suihinotto haluaa kyllä tulla nuoluksi usein mutta suihin ei kyllä halua ottaa.

      • Anonyymi

        Sepä useimmilla akoilla on vikana! Heitä kyllä saa nuolla loppuun saakka, mutta suihin harva ottaa loppuun saakka.....


    • Anonyymi

      Ymmärrän jos ei nainen halua spermaa suuhunsa mut joku touhutippa nyt niin haittaa. Olen usein halunnut laueta vaimon suuhun vaikka sit kumilla mut ei edes sillä vie hommaa loppuun, sanoo olevan pahan makuista ja koostumuskin ällöttää niin väittää eli taitaa olla kokemusta aiemmista suhteista.

    • Anonyymi

      Kokeilkaa jotain hyvää maustetta käyttää hommassa, jos ei sperma maistu hyvältä. Esim. suklaakastike, hunaja tai muu makea estää pahan maun.

    • Anonyymi

      Yksi tyttökaveri käytti purkkaa suihin ottaessaan. Jos oltiin jo yksi kierros vedetty ja muna oli jo aika tahmaisessa kunnossa hän otti pari purkkapalaa suuhun ja imutti sen pystyyn. Se peitti makua.. Oli aika irstaan tuntuista, kun hän nuoli sen puhtaaksi. Ja uusi kierros kehiin.

    • Anonyymi

      Mun vaimo nauttii spermasta suussaan ja levittää sitä kauneusvoiteena kasvoilleen ja on kauniina pysynyt jo yli 30-vuotta!!
      Eihän se pahalta maistu päinvastoin, ole itsekin maistanut sitä, enkä ole sairastunut/kuollut.... Totuttele!
      Nuolen vaimon pimpsan orkkuun aina kun hän ottaa minulta suuhun! Nestettä pimpistä valuu paljon ja pidän siitä!

    • Anonyymi

      Minut ensimmäinen poikakaveri, minua 11 vuotta vannempi, kertomansa mukaan koulutti minut imijäksi ja suuhunottajaksi. Vähitellee opin hänen mukaansa imemään kuin kunnon "huora" ja ottamaan lastin suuhun ja myös nielemään sen. Näitä imuhommia joutui harjoittelemaan missä milloinkin ja välillä useamman kerran päivässä. Nykyisin kalun imeminen on mielipuuhaani ja pystyn upottamaan kalun melko syvälle suuhun ilman oksennusrefleksiä, vaikka kalu samalla tyhjenee nieluuni ja suuhuni.

      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäisiä olitte? Minulla on aika huimat muistot yhdestä tytöstä jonka kanssa seurusteltiin hänen ollessa vasta 16. Otti suihin ja nieli jo todella taitavasti sen ikäisenä. Näin hänet sitten muutama vuosi myöhemmin, taidot olivat lievästi sanottuna "kehittyneet" liki järjen vieviksi. Taitolaji...


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe