Henget

klepsu

Naurakaa vaan , mutta älykkyys osamääräni on korkea ja olen aika pitkälle kouluja käynyt.(ns , akateeminen) . Olen herkkävaistoinen mies ja tunnen feelingit het, kun astun huoneeseen, että onko kaikki OK. Negat. vai posit. Tiedän heti.
No, joskus 90- luvulla muutin uuteen kämppään avioeroni jälkeen, ja kukaan ei kertonut mulle , että siellä oli mies vetänyt ittensä kaulakiikkuun, mutta huomasin heti, että siinä kämpässä oli jotain, jotain pahaa ja silmäkulmassani näin monta kertaa kuinka mustia varjoja liikkui nurkissa. Piti muuttaa pois sieltä.
Nyt mulla on uskova eukko(hartaampi kuin mä) ja asutaan semmosessa talossa , jossa ei takuulla oo pahoja fiboja.

4

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehmeä tyyny

Onko sinulla ihan oikeasti akateeminen tutkinto? Kirjallinen ulosantisi on sen verran heikkoa, etten taida uskoa väittämääsi.

Meitä on paljon, jotka herkästi aistimme ympäristön fiilikset ja pidämme kutakin paikkaa joko miellyttävänä, neutraalina tai epämiellyttävänä. Ei sillä ole mitään tekemistä minkään henkien kanssa. Ehkäpä se itsensä kiikkuun vetänyt mieskin oli aistinut paikan epämiellyttävyyden ja saanut siitä ihan tarpeekseen...

• Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.

• klepsu kirjoitti:

Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.

Ihan mielenkiinnosta: Miten dyslektinen parapsykologia-utelusi liittyy uskonnonopetukseen?

• Kristitty_ihminen

Henget ovat todellisuutta. Kristinuskokin perustuu kolmiyhteiseen Jumalaan, jonka yksi osa on Pyhä Henki. Henkiä on hyviä ja pahoja. Ei kannata kiinntiittää huomiota pahoihin henkiin (monesti kummittelu saattaa olla pahojen henkien aikaansaannosta). Jos et tiedä, ovatko henget hyviä (Jumalasta) vai pahoja (saatanasta) ei kannata sekaantua niihin. Voin omasta kokemuksestani sanoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe