Naurakaa vaan , mutta älykkyys osamääräni on korkea ja olen aika pitkälle kouluja käynyt.(ns , akateeminen) . Olen herkkävaistoinen mies ja tunnen feelingit het, kun astun huoneeseen, että onko kaikki OK. Negat. vai posit. Tiedän heti.
No, joskus 90- luvulla muutin uuteen kämppään avioeroni jälkeen, ja kukaan ei kertonut mulle , että siellä oli mies vetänyt ittensä kaulakiikkuun, mutta huomasin heti, että siinä kämpässä oli jotain, jotain pahaa ja silmäkulmassani näin monta kertaa kuinka mustia varjoja liikkui nurkissa. Piti muuttaa pois sieltä.
Nyt mulla on uskova eukko(hartaampi kuin mä) ja asutaan semmosessa talossa , jossa ei takuulla oo pahoja fiboja.
Henget
4
169
Vastaukset
- Pehmeä tyyny
Onko sinulla ihan oikeasti akateeminen tutkinto? Kirjallinen ulosantisi on sen verran heikkoa, etten taida uskoa väittämääsi.
Meitä on paljon, jotka herkästi aistimme ympäristön fiilikset ja pidämme kutakin paikkaa joko miellyttävänä, neutraalina tai epämiellyttävänä. Ei sillä ole mitään tekemistä minkään henkien kanssa. Ehkäpä se itsensä kiikkuun vetänyt mieskin oli aistinut paikan epämiellyttävyyden ja saanut siitä ihan tarpeekseen...Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.
klepsu kirjoitti:
Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.
Ihan mielenkiinnosta: Miten dyslektinen parapsykologia-utelusi liittyy uskonnonopetukseen?
- Kristitty_ihminen
Henget ovat todellisuutta. Kristinuskokin perustuu kolmiyhteiseen Jumalaan, jonka yksi osa on Pyhä Henki. Henkiä on hyviä ja pahoja. Ei kannata kiinntiittää huomiota pahoihin henkiin (monesti kummittelu saattaa olla pahojen henkien aikaansaannosta). Jos et tiedä, ovatko henget hyviä (Jumalasta) vai pahoja (saatanasta) ei kannata sekaantua niihin. Voin omasta kokemuksestani sanoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963507Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252796Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?992225TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921509Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67926