Naurakaa vaan , mutta älykkyys osamääräni on korkea ja olen aika pitkälle kouluja käynyt.(ns , akateeminen) . Olen herkkävaistoinen mies ja tunnen feelingit het, kun astun huoneeseen, että onko kaikki OK. Negat. vai posit. Tiedän heti.
No, joskus 90- luvulla muutin uuteen kämppään avioeroni jälkeen, ja kukaan ei kertonut mulle , että siellä oli mies vetänyt ittensä kaulakiikkuun, mutta huomasin heti, että siinä kämpässä oli jotain, jotain pahaa ja silmäkulmassani näin monta kertaa kuinka mustia varjoja liikkui nurkissa. Piti muuttaa pois sieltä.
Nyt mulla on uskova eukko(hartaampi kuin mä) ja asutaan semmosessa talossa , jossa ei takuulla oo pahoja fiboja.
Henget
4
136
Vastaukset
- Pehmeä tyyny
Onko sinulla ihan oikeasti akateeminen tutkinto? Kirjallinen ulosantisi on sen verran heikkoa, etten taida uskoa väittämääsi.
Meitä on paljon, jotka herkästi aistimme ympäristön fiilikset ja pidämme kutakin paikkaa joko miellyttävänä, neutraalina tai epämiellyttävänä. Ei sillä ole mitään tekemistä minkään henkien kanssa. Ehkäpä se itsensä kiikkuun vetänyt mieskin oli aistinut paikan epämiellyttävyyden ja saanut siitä ihan tarpeekseen...Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.
klepsu kirjoitti:
Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.
Ihan mielenkiinnosta: Miten dyslektinen parapsykologia-utelusi liittyy uskonnonopetukseen?
- Kristitty_ihminen
Henget ovat todellisuutta. Kristinuskokin perustuu kolmiyhteiseen Jumalaan, jonka yksi osa on Pyhä Henki. Henkiä on hyviä ja pahoja. Ei kannata kiinntiittää huomiota pahoihin henkiin (monesti kummittelu saattaa olla pahojen henkien aikaansaannosta). Jos et tiedä, ovatko henget hyviä (Jumalasta) vai pahoja (saatanasta) ei kannata sekaantua niihin. Voin omasta kokemuksestani sanoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127