Henget

klepsu

Naurakaa vaan , mutta älykkyys osamääräni on korkea ja olen aika pitkälle kouluja käynyt.(ns , akateeminen) . Olen herkkävaistoinen mies ja tunnen feelingit het, kun astun huoneeseen, että onko kaikki OK. Negat. vai posit. Tiedän heti.
No, joskus 90- luvulla muutin uuteen kämppään avioeroni jälkeen, ja kukaan ei kertonut mulle , että siellä oli mies vetänyt ittensä kaulakiikkuun, mutta huomasin heti, että siinä kämpässä oli jotain, jotain pahaa ja silmäkulmassani näin monta kertaa kuinka mustia varjoja liikkui nurkissa. Piti muuttaa pois sieltä.
Nyt mulla on uskova eukko(hartaampi kuin mä) ja asutaan semmosessa talossa , jossa ei takuulla oo pahoja fiboja.

4

195

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehmeä tyyny

Onko sinulla ihan oikeasti akateeminen tutkinto? Kirjallinen ulosantisi on sen verran heikkoa, etten taida uskoa väittämääsi.

Meitä on paljon, jotka herkästi aistimme ympäristön fiilikset ja pidämme kutakin paikkaa joko miellyttävänä, neutraalina tai epämiellyttävänä. Ei sillä ole mitään tekemistä minkään henkien kanssa. Ehkäpä se itsensä kiikkuun vetänyt mieskin oli aistinut paikan epämiellyttävyyden ja saanut siitä ihan tarpeekseen...

• Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.

• klepsu kirjoitti:

Sinun uskomuksesi ei heilauta minua piiruakaan. Halusin vain kysyä ihmisiltä , jos he olisivat kokeneet samanlaisia asioita.

Ihan mielenkiinnosta: Miten dyslektinen parapsykologia-utelusi liittyy uskonnonopetukseen?

• Kristitty_ihminen

Henget ovat todellisuutta. Kristinuskokin perustuu kolmiyhteiseen Jumalaan, jonka yksi osa on Pyhä Henki. Henkiä on hyviä ja pahoja. Ei kannata kiinntiittää huomiota pahoihin henkiin (monesti kummittelu saattaa olla pahojen henkien aikaansaannosta). Jos et tiedä, ovatko henget hyviä (Jumalasta) vai pahoja (saatanasta) ei kannata sekaantua niihin. Voin omasta kokemuksestani sanoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe