Minä sanon Ei ympäristöministerin suosuojelun sabotaasille. On tuokin jo kaiken huippu. Ympäristöntuhoojaministeri. No, jos joku penkoisi taustoja, niin varmaan luurankoja löytyisi. Sanon Ei myöskin venäläisomisteisen Fennovoiman ydinvoimahankkeille, vaikka se niin turvallista kuulema onkin ja kaunistaa työllisyyslukuja Median käppyröissä. Sanon Ei Talvivaaran tekohengitykselle ja suomalaisten varojen ohjaamisen kankkulan kaivoon.Joku voi sanoa, että että ei tällaisesta mitään hyötyä ole. Mutta minä toivon ja uskon , että suomalaiset oppivat pikkuhiljaa pitämään puoliaan oikeissa asioissa.
Sano sinäkin ei ympäristön tuhoajille
6
57
Vastaukset
- Suomalaiset oppikoo
Hyvin aktiivinen tuo nykyinen ja entinen keskittyi vain liikennesakkoihinsa. Mummon mökkien jätevesiasitkin jätti korjaamatta, vaikka yli 3 vuotta oli aikaa.
- pipertää jo
Ville Niinistö vouhkaa nyt soista. Kuka käski lähteä hallituksesta? Puskasta huutelu ei taida ollakaan tehokkain tapa hoitaa asioita, vai.
- Bergetiger
Turhaa se soiden suojelu on muutenki ku kaikkein huonoimmat on jäljellä joihin kukaan ei halua kustakkaan.
- Nähty on
entropouroboros kirjoitti:
Kansa sai mitä tilasi. Kuskoon sitten muualle kuin soille.
Ei yhden ihmisen kusi suolla mitään haittaa. Marjastajat sen tietävät. Toisekseen suo uusiutuu aika nopeasti ja peittää isotkin arvet.
Nähty on kirjoitti:
Ei yhden ihmisen kusi suolla mitään haittaa. Marjastajat sen tietävät. Toisekseen suo uusiutuu aika nopeasti ja peittää isotkin arvet.
Eipähän sitä kukaan latvasta OK kuvittele yhen kusen mitään haittaavahankhan. Eri asia onkin, jos lorotellaan jotain orgaanisia liuottimia pohjavesiin, mistä suo osin saa vetehesä. Sitten ojitetaan mettätuotannon toivossa, aiheutuu sulfidien hapettumista ja pH:n laskua niin että vituiks menee. Ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894474Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432852
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222402- 232106
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725