Ihan mitä tahansa.
Joku harrastus, jotain ajanvietettä.
Jotain muuta, kuin sohvalla istumista ja telkun katselua.
Minulla on pieni koiranpentu, joka vie suurimman osan ajastani ja stressaa minua.
Tarvitsen kipeästi jotain muuta ajateltavaa ja tehtävää.
Suhteeni on niin kärsinyt stressistäni ja turhautimisestani, että asumme mieheni kanssa erillään.
Rahaa ei ole, matkustaa en voi.
Asun muutaman kilsan päässä keskustasta, tässä lähistöllä ei oikeastaan ole mitään, minne mennä.
Itse en keksi mitään, siksi ole ahdingossa.
Tarvitsen apua..
Köyhälle elämän iloa
11
225
Vastaukset
- mummi sí
Aloita kutominen. Syksy saa ja talvikin on jo ovella, kudo siis itsellesi vaikka kaulahuivi.
- nainen5
Moi,sinä yksinäinen.Täällä huhuilee toinen yksinäinen.Aloitetaan kirjoittelu toistemme kanssa!
- tosihelppo10+20=30
Tee sille koiranpennulle joku agilityrata.
- :( ...
Ei sitä saa hypyttää vielä, ellei väkisin halua teettää koiralle jalkavaivoja sen kasvaessa ja tullessa aikuiseksi.
Miksei kukaan ikinä vastaa kun oikeasti tarvitsee apua?
Kaikkiin turhiin teksteihin kyllä tulee satoja vastauksia... - :( ...
Upitan tätä niin kauan että alkaa tulemaan vastauksia...
LÄÄ LÄLLÄLÄLLÄ LÄÄ
.............. ...............
Haistakaa vittu
- lom
Aloita pelamaan ilmaisia räiskintä pelejä tai muuta. Tai etsi seksiseuraa netistä. Kerää rahaa sen verran että saat kasvatettua hanämppua hoivaa kasvia kunnes polttovalmista.lue kirjoja syö taikasieniä katso leffoja tee 100 punnerrusta päivässä masturboi.jos ei mikään kiinosta vedä ittes narun jatkoksi
- kaatoryyppy
Vedä viinaa, sillä ne huolet on ennenkin kadonneet. Etuna on että velatkin muuttuu saataviksi kun oot kunnon kännissä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873