Päämisteristä ja vähän muustakin

näin on

Nykyinen pääministeri Alexander Stubb ilmaisi radiossa kerran hoitavansa Länsi-Suomen hyvinvointia (tarkkaa sanamuotoa en muista). Meillä muilla ei ole enää päämisteriä, joten me tarvitsemme uuden koko Suomen pääministerin. Ja sen on oltava Rinne, ei ole muita järkevästi ajattelevia. Tosin demarit veivät Suomen suohon, koska porvarillinen konsensus vallitsi silloisessa EU-Suomen eduskunnassa, eikä järki kenenkään muiden päätä tuntunut pakottavan kuin meidän sotien jälkeen syntyneitä tavan tallaajia. Olimmehan jo kokeneet, mikä on oikein ja mikä väärin, ja nytkin olo on melkoisen epävarma, mitä ehdottaa.

Riistovaltiotyyppimuodot eivät ainakaan minua ole koskaan saaneet innostumaan siitä, että Suomesta pitäisi tehdä myös sellainen, koska siinä valtiomuodossa duunarit eivät ole kuin muurahaisia, joilla ei ole normaalia oikeutta ihmisarvoiseen elämään. Sehän on nyt jo nähty lakien muutosten myötä. EU_Suomen aikana tilanteet ovat kärjistyneet kannaltamme hurjasti negatiiviseen suuntaan, kun enää ei voi etukäteen suunnitella, mihin rahani laitan, koska lait on tehty niin näkymättömään muotoon, ettemme edes tiedä oikeuksiamme. Joten - voisiko eduskunta ilmoittaa, mitä ne uudet "rakennusmuutokset "ovat? Jos ei kärsi kertoa, laatikaa taho, mistä voimme hakea psyykkistä apua, sillä sietokyky jo pahasti horjuu. Takana on jo muutoinkin liian rajut kokemukset. Perustoimeentulostamme on tehty ns. helppo nakki niille, joille on annettu oikeus riistää ja laskuttaa meitä miten tahansa. Se on pelottavaa! Eikä ole rahaa hakea apua. Kerran, 200-luvun alussa hain Kuopion lääninoikeudelta, mutta siellä pitivät vain pilkkanaan.

Nyt kuten aiemminkin, eduskunta salaa, mitä muutoksia aikovat tehdä eläkeläisille, mutta eivät etukäteen julkaise ehdotuksia julkisuuteen! Stubb saa häärätä mitä vaan, eikä siihen nämä eliittinuorista koostuva eduskunta puutu. Heillä itsellään menee enemmän kuin hyvin. Heitä näyttää kiinnostavan vain oma ura! Eikä heillä näytä olevan kykyä hoitaa koko Suomen asioita. Se taito on tainnut jäädä historiaan. Vaikka ei Stubb yksin ole Suomea suohon ajanut.
Vai pitäisikö muulle Suomelle suunnitella uusi eduskunta, jonka jäsenet koostuivat alojensa asiantuntijoista, duunareiden edustajista ja eläläisistä - eikä vain yrittäjistä?
Nämä nykyiset edustajat vain edustavat, ennen toimiin ryhdyttiin heti ongelmien tullessa. Tosin nykyiset palkansaajatkin näyttävät olevan muuallakin suomessa kuin vain Hesassa melko rikkaita, kun on varaa kalliin ruoan lisäksi varaa ajella autoilla rallia ja bensaa palaa.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
        Ikävä
        120
        4979
      2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
        Ikävä
        32
        2741
      3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
        Ikävä
        34
        2539
      4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
        Ikävä
        28
        2173
      5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
        Ikävä
        119
        1580
      6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
        Työpaikkaromanssit
        19
        1408
      7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
        Ikävä
        9
        1267
      8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
        Ikävä
        35
        1133
      9. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
        Maailman menoa
        210
        1104
      10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
        Laitila
        81
        1059
      Aihe