Niin paljon ongelmia ja lisää vain tulee, miksi Jumala ei auta? Miksi esim. lapseni kärsii, mitä Jumalan kirkkautta ja mahtavuutta siinä on? Olen viimeiset 10 v. halunnut vain kuolla, sillä terveydelliset ja taloudelliset ongelmat sun muut ovat olleet riesana. Nyt näen lapseni kärsivän ja ihmettelen, jos Jumala muka rakastaa meitä kuin omia lapsiaan ja tahtoo parasta... minä ainakin tahtoisin lapseni olevan kivutta ja ilman kärsimyksiä. Selitän lapselleni, että Jeesus parantaa ja yhdessä rukoilemme. Ja sitten ihmettä ei kuitenkaan tapahdu. Erilaisuutensa vuoksi lapseni on myös hyljeksitty. Meille ei tule synttärikutsuja, ei kutsuja leikkimään kavereiden luo.
Miksi kaikki on niin kamalaa?
40
124
Vastaukset
- palstaa seuraileva
Jos Pyhä Henki ei ole selvästi antanut sinulle tiedon sanoja, että lapsi paranee, niin alä lupaa. Monesti on vain, että koettelemus osa elämää, mutta Herra on siinä mukana ja antaa voiman kestää se risti mikä on kannettavaksi meille itsekullekin annettu.
Elämme vajavaisuuden tilassa maailmassa, ja olemme täällä kauttakulkumatkalla. Todellinen kotimme ei ole syntiinlangenneessa maailmassa.
Muitetaan teitä rukouksin.- uskoa vaaditaan
Taas mentiin metsään heti aloituksessa .Risti ei ole pelastus. Ristillä ei ole mitään voimaa meidän elämässämme .Ristiä käytetään harhaannuttajana samoin kuin neitsyt Marian palvonnalla .Siihen se kaikki aika sitten meneekin .Onko kukaan koskaan tullut edes ajatelleeksi lopettaa Jumalan syytteleminen kaikesta mikä menee pieleen .Paholainen kuiskii korvaan vieden harhaan ,syytä Jumalaa ,kiroa jumala koska sairastut .Ainoa tapa on tutkia raamattua,ja hakea raamatunpaikat jotka opettavat pääsemään kaikkivaltiaan Jumalan suosioon Jeesuksen sanojen mukaan .
- kipu_
Ei ole annettu voimaa kantaa tätä kaikkea. Koko ajan tulee lisää ikäviä uutisia.
Arvostettu saarnamies sanoi muutama vuosi sitten, että lapseni parantuisi. Tällä hetkellä hän on sitä mieltä, että kaikki hajotetaan, jotta Jumalan parantamis- ja auttamisteot sitten olisivat merkiksi niille jotka eivät usko. Raunioilla olen, missähän se apu viipyy. Jos apua ei tule, tilanne tulee olemaan aika päinvastainen merkki ei-uskoville... - Turha jatkaa enää
No, etköhän ole jo täysin pätevä vetämään omat johtopäätökset kaikista katteettomista lupauksista joita olet saanut jo pidemmän aikaa kuunnella? Miksi siis kannattaisi jatkaa samalla linjalla?
- voimia taisteluunne
Ei noihin profetioihin kannata sokeasti uskoa: pitää heittää omaan arvoonsa ja ei jäädä odottelemaan ja suuntaamaan elämäänsä niiden mukaan.
Meillä on Jumalan sana. Ei ne arvokkaat saarnamiehetkään sen kummempia ole, ovat vain heikkoja ja vajavaisia ihmisiä. - Penkku N..
Uskonnot jumalineen ja sairaine uskomuksineen tuo pahaa oloa ja vaurioittaa aivotoimmintaa.
- Yks vaan
"Uskonnot jumalineen ja sairaine uskomuksineen tuo pahaa oloa ja vaurioittaa aivotoimintaa."
Onpa sinulla kummallinen käsiys uskonnoista. - Hei Haloo
Yks vaan kirjoitti:
"Uskonnot jumalineen ja sairaine uskomuksineen tuo pahaa oloa ja vaurioittaa aivotoimintaa."
Onpa sinulla kummallinen käsiys uskonnoista.Uskontojen takia ihmiset uskoo satuihin ja höpötyksiin.
- YAHWE on Jumalamme
Yks vaan kirjoitti:
Onpa sinulla kummallinen käsiys uskonnoista.Uskonnoista ? Oikein sanottu ,koska ei ole kuin yksi tosi-uskonto, yksi ISÄ taivaissa ,sekä hänen eräs pojistaan ,meidän kuninkaamme ,Jeesus Kristus ,maanpäälliseltä nimeltään Nazaretilainen .
( luomiskertomusen yhteydessä ) Jumalan POJAT RIEMUITSIVAT.
Tämä on minun poikani johon olen mieltynyt ,sanotaan Jeesuksen kasteessa . Raamatun tiedon lisääntyessä palautuu rauhallisuus ja luottamus Jumalaan ,jota ei mikään tilanne voi vaurioittaa ,niin voimallinen se on .Se kaikki vaatii paljon tutkimista ,mutta siunaukset lisääntyvät Jumalan tuntemuksen mukana .
Kuulostat että olet astunut menestyteoloogien tielle ja silloin tulee tuolla tavoin rukousvastauxia. Elikä Jumala näyttää että Hän päättää.
Kerran vantaalla tutustuin yhteen perheen jossa vaimo oli asunut menestysteoloogien opintielle ja julisti että Jumala parantaa hänet suorastaan täytyy tai vaatii koska Sana sen sanoo ja silloin Jumala ei ole valehtelija että jättäis parantamatta. No siinä kävi niin että nainen kuoli ei siihen kuoleman viemä reumaan vaan Jumala salli hänen saada kax muuta kuolemaan viemä sairauxia.
Kyllä nyrkillä pystyllä rukoilemin ja vaativa asenne on tuhon vievä.
Jos Jumala ei parane niin se on Hänen asia. Ymmärrän että se kirvelee. Mutta Sanassa sanotaan Että Jumala Armahtaa ken armahtaa.. Ei ihmisellä ole siihen mitään lisättävä vaan Armo riittää meille.
On myös saarnaja perheessä jossa menestysteologia riehui kuollut pieni poika vaikka olivat täysin varmoja että hän parantuu ja vielä ruumishuoneessa sitten he viikon rukoili että hän nousisi mutta Jumala päätti toisin.
Meidän tulis pyytä antexi kun me luvataan tai päättämme Jumalan puolesta asioita jotka ei tapahdu . Ainakin häpeä.- 4 x alttaripanot
Uskonnot saastuttaa aivotoiminnot ja siksi uskonnot pitäisi kriminalisoida. Kirkko pitäisi ajaa alas. Emme tarvitse kirkkoa mihinkään. Kirkon toiminnasta ei ole kuin haittaa.
Erotkaa hyvät ihmiset kirkosta. Sanokaa yök yök kirkolle. - MIXI tehdä MIXI
Mixsi käytät "X "kirjainta vikapaikoissa ? Yritätkö olla huvittava taikka naurettava ?
Hei kipu_
Myötätuntoa sinulle. Kärsit omassa elämässäsi. Minusta näyttää, että kärsit erityisesti lapsesi puolesta. En tiedä, miksi Jumala sallii niin paljon kärsimystä maailmassa. Mutta toivon, että löydät jostain elämääsi elämäniloa. Lapsesikin tähden toivon, että et halua vain kuolla, hän tarvitsee sinua. Uskon, että rukoukset on kuultu ja Jumala vastaa ajallaan ja tavallaan.
Toivon teille siunausta ja rukoilen puolestanne
Päivi-pappi Hämeestä- ole sinä rehellinen
Jumalaa ei ole.
- rakas elämä
Paras tapa päästä paholaisesta eroon ja äkkiä ,on " HUUTAA YAHWEA ( kreikaksi JEHOVA ) APUUN .Se toimii heti Piru lähtee demoniensa kanssa niin että " hippulat vinkuu ".Be-lse-buu-bi ei siedä Jumalan nimeä ,nimen mainitseminen muistuttaa pirua miten lyhyt aika sillä on jäljellä . Rukoilla voi jos rukoilee " hengessä ja totuudessa ".Löytyykö maapallolta ketään jolla on pyhä henki ,ja totuus . Ei ainakaan minulla ole sitä valtavaa suosiota ,sentähden en kutsu itseäni kristityksi, se arvonimi on liian ylevä saavutettavaksi .
Se tarkoittaisi uskoni tähden kuolemantuomiota marttyyrina .Siihen ei uskoni riitä ,niin rakas on elämäni . Te nais papit olette vain täällä ekyttävänä vaikutteena, siten että ihmiset eksyvät siitä Raamatun hyvästä sanasta pois, ja Jumalan tuntemisesta, niin, että eivätkä osaa häntä lähestyä.
Kantakaa jo tekin vastuuta teostanne, ja lupukaa tuosta virastanne, joka vain hämmentää ihmisiä, ja eksyttää Jumalan tuntemisesta.
- Mirka ····· :-)
Uskonnot tekee elämisestä helvetin. En haluaisi edes kokeilla uskossa elämistä.
- Yks vaan
"Uskonnot tekevät elämisestä helvetin."
Miten perustelet tuon väitteesi?
"En haluaisi edes kokeilla uskossa elämistä?"
Miten voisitkaaan, kun et kerran usko. - Helppoa, eikö vain
Yks vaan kirjoitti:
"Uskonnot tekevät elämisestä helvetin."
Miten perustelet tuon väitteesi?
"En haluaisi edes kokeilla uskossa elämistä?"
Miten voisitkaaan, kun et kerran usko.Kyllä jokainen voi kokeilla uskistumisen. Kun noin puolet aivosoluista tuhotaan niin kuka tahansa voi kokea uskistumisen.
- Yks vaan
Helppoa, eikö vain kirjoitti:
Kyllä jokainen voi kokeilla uskistumisen. Kun noin puolet aivosoluista tuhotaan niin kuka tahansa voi kokea uskistumisen.
"Kyllä jokainen voi kokeuilla uskisitumisen. Kun noin puolet aivosoluista tuhotaan, niin kuka tahansa voi kokea uskistumiasen. "
Mitä oikein tarkoitat? - spermat alttarille
Yks vaan kirjoitti:
"Kyllä jokainen voi kokeuilla uskisitumisen. Kun noin puolet aivosoluista tuhotaan, niin kuka tahansa voi kokea uskistumiasen. "
Mitä oikein tarkoitat?Etkö oikeasti ymmärrä?
- Yks vaan
spermat alttarille kirjoitti:
Etkö oikeasti ymmärrä?
"Etkö oikeasti ymmärrä?"
En ymmärrä. Mitä oikein tarkoitat aivosolujen tuhoamisella? Miten mielestäsi tapahtuu se aivosolujen tuhoaminen?
- Fakta tietoo
Uskossa eläminen on aina kamalaa. Yhtään hyvää päivää ei ole.
Tervejärkiset eivät tarvitse tuekseen olemattomia mielikuvitus olijoita.- Yks vaan
"Uskossa eläminen on aina kamalaa. Yhtään hyvää päivää ei ole."
Minusta ainakan ei uskossa eläminen ole mitään kamalaa. Ei se ole sen kamalampaa kuin uskomattonakaan eläminen. Jos on hyvin sairas tai on suuria ongelmia, niin silloin elämä voi olla kenelle hyvänsä aika rankkaa. - HEH HEH HEH ......
Yks vaan kirjoitti:
"Uskossa eläminen on aina kamalaa. Yhtään hyvää päivää ei ole."
Minusta ainakan ei uskossa eläminen ole mitään kamalaa. Ei se ole sen kamalampaa kuin uskomattonakaan eläminen. Jos on hyvin sairas tai on suuria ongelmia, niin silloin elämä voi olla kenelle hyvänsä aika rankkaa.Sinulla ei ole mitään kokemusta uskottoman elämästä.
- Yks vaan
HEH HEH HEH ...... kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään kokemusta uskottoman elämästä.
"Sinulla ei ole mitään kokemusta uskomattoman elämästä."
No, onhan minulla, sillä olin jonkin aikaa nuorena uskomatta, kun järkeilin itseni uskomattomaksi. - Mirka .
Yks vaan kirjoitti:
"Sinulla ei ole mitään kokemusta uskomattoman elämästä."
No, onhan minulla, sillä olin jonkin aikaa nuorena uskomatta, kun järkeilin itseni uskomattomaksi."" No, onhan minulla, sillä olin jonkin aikaa nuorena uskomatta, kun järkeilin itseni uskomattomaksi""
No voi helvata sentää. Miksi lopetit järkeilyn? Se on ollut typerin tekosi. - tässä syitä
Mirka . kirjoitti:
"" No, onhan minulla, sillä olin jonkin aikaa nuorena uskomatta, kun järkeilin itseni uskomattomaksi""
No voi helvata sentää. Miksi lopetit järkeilyn? Se on ollut typerin tekosi.On ankeata menettää toivo, että pääsisi kuoltuaan taivaaseen. Ja ettei kukaan auta Kaikkivaltiaan kyvyillään, kun elämässä tulee muuten vakava paikka. Eikä kuolleita rakkaitaan tarvitse surra, kun uskoo kohtaavansa heidät vielä uudelleen.
Uskonto lupaa paljon, mitä järki ei lupaa.
Vaikka kuoleman jälkeen ei olisikaan mitään, niin ei joudu ikinä tajuamaan uskoneensa satuihin, jos kerta uskovan olemassaolo on silloin kokonaan päättynyt. - Yks vaan
Mirka . kirjoitti:
"" No, onhan minulla, sillä olin jonkin aikaa nuorena uskomatta, kun järkeilin itseni uskomattomaksi""
No voi helvata sentää. Miksi lopetit järkeilyn? Se on ollut typerin tekosi."Miksi lopetit järkeilyn?"
Tajusin, että tiedon asiat ovat erikseen ja kristinuskoon liittyvät uskon asiat erikseen. - olet väärässä
Yks vaan kirjoitti:
"Miksi lopetit järkeilyn?"
Tajusin, että tiedon asiat ovat erikseen ja kristinuskoon liittyvät uskon asiat erikseen.Et ole tuotakaan asiaa ajatellut järjellä, sillä puhut soopaa.
Sanopa muutama puhdas uskon asia, joita ei voi tutkiskella järjellä. - Yks vaan
Mirka . kirjoitti:
No voi helvata sentää. Miksi lopetit järkeilyn? Se on ollut typerin tekosi."Miksi lopetit järkeilyn?"
En minä järkelyä ole mihinkään lopettanaut. Järkeilen yhä edelleenkin monissa asioissa. - Yks vaan
olet väärässä kirjoitti:
Et ole tuotakaan asiaa ajatellut järjellä, sillä puhut soopaa.
Sanopa muutama puhdas uskon asia, joita ei voi tutkiskella järjellä."Sanopa muutama puhdas uskon asia, joita ei voi tutkiskella järjellä."
Voihan sitä järjellä tutkiskela mitä hyvänäs, mutta minun käsittääkseni järjen avulla ei voi ymmärtää uskonnolliseen uskoon liittyviä asioita. - usko vai järki
Yks vaan kirjoitti:
"Sanopa muutama puhdas uskon asia, joita ei voi tutkiskella järjellä."
Voihan sitä järjellä tutkiskela mitä hyvänäs, mutta minun käsittääkseni järjen avulla ei voi ymmärtää uskonnolliseen uskoon liittyviä asioita.Tarkoitatko, että järjen avulla ei voi uskoa uskonnollisen uskon asioita? Järjen avulla voi ymmärtää, ettei riivaajahenkiä ole, vaikka katolinen kirkko manaa niitä ja Jeesuskin karkotti niitä.
Mutta uskon avulla voi uskoa riivaajahenkiin, vaikka järki olisi niistä aivan toista mieltä.
Sitäkö tarkoitat? - Ihmeellistä eikö ?
Ateistien elämä se vasta tyhjää on varsinkin vanhetessa . Raamattu sanoo ,totuus on tekevä teidät vapaiksi .Olen sen kokenut ,koska mikään maailman rähinä ei minua peloita .Luotan sokeasti Jumalan lupauksiin ,eihän siinä ole mitään menetettävää .Jos en pelastu niin eivät pelastu ateistitkaan .Samaan pataan ,hautaan mennään ,ja elämää lyhennetään joka minuutti .Elävänä et täältä lähde .Talous ei huolestuta ,sota ei peloita .Ainoa huoli on jos lannistuisin saa-ta-nan pauloihin mihinkä te ateistit olette pyhittäneet koko elämänne .
- Aika erota
On jo kiire.
Ilm. 18:1-6.
http://www.eroakirkosta.fi Rukous voi paljon kun se on harras ,, eikö ole ihana ???
Jaak. 5:16
Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.- Helppo selitys
Miten petaa, siten makaa. Ei se sen kummempaa ole.
- totta 1
Ei kaikki ole kamalaa vaikka usein tuntuu siltä. Aina elämään sisältyy myös hyviä asioita niitä ei vain niin hyvin tiedosta koska yksikin huonoasia tuntuu siltä kuin elämä olisi tosi surkeaa.
Vastoinkäymiset ovat voittamista varten ja koko elämä kiittämistä varten.
Jos kuvittelemme että elämän pitäisi olla pumpulia niin se on harhaa eihän se kellään niin ole.
Tähän lisäisin koettelee muttei hylkää Herra. Anokaa niin teille annetaan.
Sitten lisäisin sen oman osuuden elämän järjestelyihin. (mikä se olisi ).
Nämä vastaukset eivät olleet erityisesty kysyjälle tarkoitettu vaan meille kaikille jotka kampailevat vaikeuksien kanssa. - vakaausko
Kyllä meille uskovaisille on todellakin kärsimyksiäkin luvattu. Välillä tuntuu siltä, että Jumala on minulle selkänsä lopullisesti kääntänyt. Itsekkin olen ollut vaikeasti masentuneena ja useamman kerran hoidossa psykiatrisessa sairaalassa. Vakava masennusjakso kesti yli 4 vuotta. sitten alkoi helpottaa ja ymmärrsin, että koko ajan oli Jumala sittenkin kantanut minua.
Nyt elän kiitollisena siitä, että tuonkin kamaluuden sain kokea. Ilman koettelemuksia ei ihminen miksikään muutu. Älä katkeroidu, se on helppo sanoa, mutta vaikeaa toteuttaa.
Voimia sinulle ja kaikille jotka koettelemuksissa elätte. Jumala ei teitä kuule koska te elätte omissa menoissanne, että hänen tahtoonsa katso.
Ja tänään seurakunnat eksyttävät ihmisiä tuosta totisesta Jumalan tuntemisesta.
Opiskelkaa itse Raamatusta mikä Jumalan tahtoon kuuluu, ja tehkää se, jotta te hänelle mileisesti vaeltaisitte, ja hän kuulisi teitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910